Εμφάνιση απλής εγγραφής

Evolution and contribution of electronic advertising in the development of companies. The case of Cyprous.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚωνσταντίνου, Ευγενίαel
dc.creatorKonstantinou, Evgeniaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:33Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:33Z
dc.date.issued2011-11-22T12:08:03Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6860
dc.description.abstractΗ ιστορία της διαφήμισης ξεκίνησε από πολλά χρόνια πριν. Αφότου ξεκίνησε η διαδικασίας της αγοραπωλησίας οι επιχειρηματίες, έχουν ως σκοπό τους να βρουν ένα τρόπο για να πουλήσουν τα προϊόντα ή της υπηρεσίες που προσφέρουν. Στην προσπάθεια να πετύχουν το σκοπό τους, χρησιμοποιούν την διαφήμιση ως ένα μέσο επικοινωνίας και πειθούς όσο αφορά την προσέγγιση πελατών. Από το 19ο αιώνα η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει επιφέρει ριζικές αλλαγές, τόσο στην εξέλιξη της διαφήμισης όσο και στο τρόπο δημιουργίας της. Επίσης, με την πάροδο των τελευταίων χρόνων δημιουργούνται όλο και ποιο εξελιγμένα είδη διαφημίσεων. Στην πτυχιακή εργασία αναλύεται, ένα σχετικά καινούργιο είδος διαφήμισης που είναι η ηλεκτρονική διαφήμιση. Εισαγωγικά αναγράφεται ο ορισμός της διαφήμισης ώστε να κατανοήσουμε τι είναι η διαφήμιση και η διαφήμιση ως πειθώ μιας και αυτός είναι ο απώτερος σκοπός της. Εν συνεχεία, γίνεται μια ιστορική αναφορά της διαφήμισης από τα παλιά χρόνια μέχρι και σήμερα όπου καταγράφονται τα κλασσικά είδη διαφημίσεων. Μέσα από το πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια πρώτη γνωριμία σχετικά με την ηλεκτρονική διαφήμιση, και τα διάφορα είδη της ηλεκτρονικής διαφήμισης. Αναλύονται τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα της, και ο σωστός τρόπος σχεδιασμού και προώθησης της ηλεκτρονικής διαφήμισης. Στο δεύτερο κεφάλαιο όπου σκοπός είναι μέσα από την πτυχιακή να ερευνηθεί η on line(ηλεκτρονική) διαφήμιση στην Κύπρο αναγράφεται αρχικά η παλαιότερη ηλεκτρονική διαφήμιση και μερικές από τις πρώτες εταιρίες οι οποίες χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο ως μέσο διαφήμισης. Γίνεται μια μικρή σύνοψης για την ιστορία του Web Banking στην Κύπρο με λίγες πληροφορίες για μερικές τράπεζες της Κύπρου. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται η έρευνα όπου αναλύονται δύο μεγάλες τράπεζες, η Τράπεζα Κύπρου και η Marfin Laiki Bank και διερευνώνται πληροφορίες , από το προσωπικό τόσο και στους πελάτες ξεχωριστά της κάθε τράπεζας. Στόχος της έρευνας είναι να έχουμε μια συνολική εικόνα, το πόσο κατάφερε η on line(ηλεκτρονική) διαφήμιση τόσο να προωθήσει τις τράπεζες αλλά και να τις αναπτύξει. Εν τέλη με βάση τα αποτελέσματα και τις αναλύσεις συγκρίνονται και οι δυο περιπτώσεις τραπεζών οι οποίες μας δείχνουν ένα αρχικό δείγμα για το πώς τις επηρεάζει συνολικά η διαφήμιση στο διαδίκτυο όσο αφορά της εταιρίες της Κύπρου.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ εξέλιξη και η συνεισφορά της ηλεκτρονικής διαφήμισης στην ανάπτυξη εταιρειών. Η περίπτωση της Κύπρου.el
dc.titleEvolution and contribution of electronic advertising in the development of companies. The case of Cyprous.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚωνσταντίνου, Ευγενίαel
heal.creatorNameKonstantinou, Evgeniaen
heal.publicationDate2011-11-22T12:08:03Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6860
heal.abstractΗ ιστορία της διαφήμισης ξεκίνησε από πολλά χρόνια πριν. Αφότου ξεκίνησε η διαδικασίας της αγοραπωλησίας οι επιχειρηματίες, έχουν ως σκοπό τους να βρουν ένα τρόπο για να πουλήσουν τα προϊόντα ή της υπηρεσίες που προσφέρουν. Στην προσπάθεια να πετύχουν το σκοπό τους, χρησιμοποιούν την διαφήμιση ως ένα μέσο επικοινωνίας και πειθούς όσο αφορά την προσέγγιση πελατών. Από το 19ο αιώνα η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει επιφέρει ριζικές αλλαγές, τόσο στην εξέλιξη της διαφήμισης όσο και στο τρόπο δημιουργίας της. Επίσης, με την πάροδο των τελευταίων χρόνων δημιουργούνται όλο και ποιο εξελιγμένα είδη διαφημίσεων. Στην πτυχιακή εργασία αναλύεται, ένα σχετικά καινούργιο είδος διαφήμισης που είναι η ηλεκτρονική διαφήμιση. Εισαγωγικά αναγράφεται ο ορισμός της διαφήμισης ώστε να κατανοήσουμε τι είναι η διαφήμιση και η διαφήμιση ως πειθώ μιας και αυτός είναι ο απώτερος σκοπός της. Εν συνεχεία, γίνεται μια ιστορική αναφορά της διαφήμισης από τα παλιά χρόνια μέχρι και σήμερα όπου καταγράφονται τα κλασσικά είδη διαφημίσεων. Μέσα από το πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια πρώτη γνωριμία σχετικά με την ηλεκτρονική διαφήμιση, και τα διάφορα είδη της ηλεκτρονικής διαφήμισης. Αναλύονται τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα της, και ο σωστός τρόπος σχεδιασμού και προώθησης της ηλεκτρονικής διαφήμισης. Στο δεύτερο κεφάλαιο όπου σκοπός είναι μέσα από την πτυχιακή να ερευνηθεί η on line(ηλεκτρονική) διαφήμιση στην Κύπρο αναγράφεται αρχικά η παλαιότερη ηλεκτρονική διαφήμιση και μερικές από τις πρώτες εταιρίες οι οποίες χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο ως μέσο διαφήμισης. Γίνεται μια μικρή σύνοψης για την ιστορία του Web Banking στην Κύπρο με λίγες πληροφορίες για μερικές τράπεζες της Κύπρου. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται η έρευνα όπου αναλύονται δύο μεγάλες τράπεζες, η Τράπεζα Κύπρου και η Marfin Laiki Bank και διερευνώνται πληροφορίες , από το προσωπικό τόσο και στους πελάτες ξεχωριστά της κάθε τράπεζας. Στόχος της έρευνας είναι να έχουμε μια συνολική εικόνα, το πόσο κατάφερε η on line(ηλεκτρονική) διαφήμιση τόσο να προωθήσει τις τράπεζες αλλά και να τις αναπτύξει. Εν τέλη με βάση τα αποτελέσματα και τις αναλύσεις συγκρίνονται και οι δυο περιπτώσεις τραπεζών οι οποίες μας δείχνουν ένα αρχικό δείγμα για το πώς τις επηρεάζει συνολικά η διαφήμιση στο διαδίκτυο όσο αφορά της εταιρίες της Κύπρου.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ εξέλιξη και η συνεισφορά της ηλεκτρονικής διαφήμισης στην ανάπτυξη εταιρειών. Η περίπτωση της Κύπρου.el
heal.titleEvolution and contribution of electronic advertising in the development of companies. The case of Cyprous.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαφήμιση, μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό μάρκετινγκel
heal.keywordadvertising, marketing, electronic marketingen
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)