Εμφάνιση απλής εγγραφής

New trends and consumer behavior in daily press.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠάντος, Λάμπροςel
dc.creatorPantos, Lamprosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:34Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:34Z
dc.date.issued2012-01-24T10:11:12Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6862
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσης εργασίας είναι να μελετήσει τις νέες τάσεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών στο χώρο του ημερήσιου τύπου. Συγκεκριμένα επιθυμεί να διερευνήσει εάν ο καταναλωτής σήμερα προτιμά και εμπιστεύεται τον ημερήσιο τύπο, εάν το περιεχόμενο του ημερήσιου τύπου, αποτελεί το βασικό κριτήριο για την αγορά της εφημερίδας και τέλος εάν οι καταναλωτές θεωρούν ότι στο μέλλον θα ενημερώνονται μόνο από το διαδίκτυο. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία και άρθρα σε περιοδικά, αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας, χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 200 αναγνώστες εφημερίδων, στην περιφέρεια της Αττικής, ηλικίας 35-45 δηλαδή άτομα κυρίως νεαρής ηλικίας. Τα βασικά συμπεράσματα της παρούσης μελέτης, βάσει τόσο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, όσο και της ποσοτικής έρευνας είναι ότι η συμπεριφορά των καταναλωτών προσανατολίζεται προς τον ηλεκτρονικό τύπο και συγκεκριμένα τα blogs. Αναφορικά με το μέλλον του ημερήσιου τύπου, μπορούμε να πούμε ότι οι πωλήσεις τους θα μειωθούν και άλλο.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟι νέες τάσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στο χώρο του ημερήσιου τύπου.el
dc.titleNew trends and consumer behavior in daily press.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠάντος, Λάμπροςel
heal.creatorNamePantos, Lamprosen
heal.publicationDate2012-01-24T10:11:12Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6862
heal.abstractΣκοπός της παρούσης εργασίας είναι να μελετήσει τις νέες τάσεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών στο χώρο του ημερήσιου τύπου. Συγκεκριμένα επιθυμεί να διερευνήσει εάν ο καταναλωτής σήμερα προτιμά και εμπιστεύεται τον ημερήσιο τύπο, εάν το περιεχόμενο του ημερήσιου τύπου, αποτελεί το βασικό κριτήριο για την αγορά της εφημερίδας και τέλος εάν οι καταναλωτές θεωρούν ότι στο μέλλον θα ενημερώνονται μόνο από το διαδίκτυο. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία και άρθρα σε περιοδικά, αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας, χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 200 αναγνώστες εφημερίδων, στην περιφέρεια της Αττικής, ηλικίας 35-45 δηλαδή άτομα κυρίως νεαρής ηλικίας. Τα βασικά συμπεράσματα της παρούσης μελέτης, βάσει τόσο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, όσο και της ποσοτικής έρευνας είναι ότι η συμπεριφορά των καταναλωτών προσανατολίζεται προς τον ηλεκτρονικό τύπο και συγκεκριμένα τα blogs. Αναφορικά με το μέλλον του ημερήσιου τύπου, μπορούμε να πούμε ότι οι πωλήσεις τους θα μειωθούν και άλλο.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΟι νέες τάσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στο χώρο του ημερήσιου τύπου.el
heal.titleNew trends and consumer behavior in daily press.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, ημερήσιος τύποςel
heal.keywordconsumer behavior, daily pressen
heal.advisorNameΑντωνάκη, Μαρίαel
heal.advisorNameAntonaki, Mariaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)