Εμφάνιση απλής εγγραφής

The role of athletic marketing in athletic tourism, in Greece: the case of NAT WEST ISLAND GAMES in Rhodes, in 2007.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαναζής, Ιωάννηςel
dc.creatorΜπίκα, Σοφίαel
dc.creatorManazis, Ioannisen
dc.creatorMpika, Sofiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:38Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:38Z
dc.date.issued2011-06-09T15:07:38Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6866
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει το ρόλο του sports μάρκετινγκ στον αθλητικό τουρισμό. Αρχικά θα ασχοληθεί με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού εστιάζοντας στον αθλητικό τουρισμό. Στη συνέχεια θα αναφερθεί στην έννοια του μάρκετινγκ και τις στρατηγικές του. Στο τρίτο κεφάλαιο θα εισαγάγει το μάρκετινγκ στους αθλητικούς χώρους και τις αθλητικές εγκαταστάσεις. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με τη διοργάνωση αθλητικών αγώνων γενικά, αναφερόμενοι σε όλα τα στάδια που καθιστούν εφικτή την ολοκλήρωση μιας διοργάνωσης και εστιάζοντας στη μελέτη περίπτωσης NAT WEST ISLAND GEMES στη Ρόδο το 2007.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟ ρόλος του αθλητικού μάρκετινγκ στον αθλητικό τουρισμό στην Ελλάδα: η περίπτωση των NAT WEST ISLAND GAMES στη Ρόδο το 2007.el
dc.titleThe role of athletic marketing in athletic tourism, in Greece: the case of NAT WEST ISLAND GAMES in Rhodes, in 2007.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαναζής, Ιωάννηςel
heal.creatorNameΜπίκα, Σοφίαel
heal.creatorNameManazis, Ioannisen
heal.creatorNameMpika, Sofiaen
heal.publicationDate2011-06-09T15:07:38Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6866
heal.abstractΗ παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει το ρόλο του sports μάρκετινγκ στον αθλητικό τουρισμό. Αρχικά θα ασχοληθεί με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού εστιάζοντας στον αθλητικό τουρισμό. Στη συνέχεια θα αναφερθεί στην έννοια του μάρκετινγκ και τις στρατηγικές του. Στο τρίτο κεφάλαιο θα εισαγάγει το μάρκετινγκ στους αθλητικούς χώρους και τις αθλητικές εγκαταστάσεις. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με τη διοργάνωση αθλητικών αγώνων γενικά, αναφερόμενοι σε όλα τα στάδια που καθιστούν εφικτή την ολοκλήρωση μιας διοργάνωσης και εστιάζοντας στη μελέτη περίπτωσης NAT WEST ISLAND GEMES στη Ρόδο το 2007.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΟ ρόλος του αθλητικού μάρκετινγκ στον αθλητικό τουρισμό στην Ελλάδα: η περίπτωση των NAT WEST ISLAND GAMES στη Ρόδο το 2007.el
heal.titleThe role of athletic marketing in athletic tourism, in Greece: the case of NAT WEST ISLAND GAMES in Rhodes, in 2007.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΛυδάκη, Δήμητραel
heal.advisorNameLydaki, Dimitraen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)