Εμφάνιση απλής εγγραφής

Crisis management and organizational culture. The case of the airline industry.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒλάχος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorVlachos, Konstantinosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:43Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:43Z
dc.date.issued2011-05-05T13:38:17Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6870
dc.description.abstractΜε γνώμονα την εξακρίβωση του ρόλου που διαδραματίζει η επικοινωνία σε περιόδους κρίσεων, η παρούσα πτυχιακή εργασία προσεγγίζει το θέμα της υιοθέτησης και εφαρμογής των κατάλληλων επικοινωνιακών στρατηγικών εργαλείων από μεριάς των εταιρειών με σκοπό την πρέπουσα αντίδραση τους στους εξωτερικούς παράγοντες εν μέσω περιόδων κρίσεων. Η μελέτη της ανταπόκρισης των εταιρειών ωστόσο, γίνεται σε συνάρτηση και με την ύπαρξη διαφορετικών κουλτουρών και ηθικών αξιών που διαμορφώνονται σε κάθε ανεξάρτητο κράτος και γενικότερα σε ευρύτερες γεωγραφικές περιοχές. Η παρούσα μελέτη δίνει έμφαση στον κλάδο της αεροπορικής βιομηχανίας εξετάζοντας πέντε διαφορετικές αεροπορικές πτώσεις για λογαριασμό πέντε ξεχωριστών αεροπορικών εταιρειών που προέρχονται από τέσσερις διαφορετικές κουλτούρες. Η αγνόηση των άγραφων κανόνων και των ηθικών αξιών που υφίστανται σε ένα κράτος κατά την εφαρμογή των εταιρικών επικοινωνιακών στρατηγικών εν μέσω κρίσης, έχει ως αποτέλεσμα την φθορά της εταιρικής υπόστασης.el
dc.description.abstractWith a view to identify the essential role of communication in times of crisis, this thesis examines the appropriate strategic tools which corporations must establish and implement in order to achieve a successful crisis of management and satisfy the demands of different stakeholders who deal with it. The study reveals organizational responses along with cultural differences and moral values which are developed in independent countries and local regions. Furthermore, the thesis approaches the airline industry examining five different airline accidents by five different airline companies which derive from four different cultures. The ignorance of unwritten laws and moral values which are dominant in nations around the world when one company tries to implement a policy in a period of crisis results in the deterioration of its corporate image.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιαχείριση κρίσεων και οργανωσιακή κουλτούρα. Η περίπτωση της αεροπορικής βιομηχανίας.el
dc.titleCrisis management and organizational culture. The case of the airline industry.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒλάχος, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameVlachos, Konstantinosen
heal.publicationDate2011-05-05T13:38:17Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6870
heal.abstractΜε γνώμονα την εξακρίβωση του ρόλου που διαδραματίζει η επικοινωνία σε περιόδους κρίσεων, η παρούσα πτυχιακή εργασία προσεγγίζει το θέμα της υιοθέτησης και εφαρμογής των κατάλληλων επικοινωνιακών στρατηγικών εργαλείων από μεριάς των εταιρειών με σκοπό την πρέπουσα αντίδραση τους στους εξωτερικούς παράγοντες εν μέσω περιόδων κρίσεων. Η μελέτη της ανταπόκρισης των εταιρειών ωστόσο, γίνεται σε συνάρτηση και με την ύπαρξη διαφορετικών κουλτουρών και ηθικών αξιών που διαμορφώνονται σε κάθε ανεξάρτητο κράτος και γενικότερα σε ευρύτερες γεωγραφικές περιοχές. Η παρούσα μελέτη δίνει έμφαση στον κλάδο της αεροπορικής βιομηχανίας εξετάζοντας πέντε διαφορετικές αεροπορικές πτώσεις για λογαριασμό πέντε ξεχωριστών αεροπορικών εταιρειών που προέρχονται από τέσσερις διαφορετικές κουλτούρες. Η αγνόηση των άγραφων κανόνων και των ηθικών αξιών που υφίστανται σε ένα κράτος κατά την εφαρμογή των εταιρικών επικοινωνιακών στρατηγικών εν μέσω κρίσης, έχει ως αποτέλεσμα την φθορά της εταιρικής υπόστασης.el
heal.abstractWith a view to identify the essential role of communication in times of crisis, this thesis examines the appropriate strategic tools which corporations must establish and implement in order to achieve a successful crisis of management and satisfy the demands of different stakeholders who deal with it. The study reveals organizational responses along with cultural differences and moral values which are developed in independent countries and local regions. Furthermore, the thesis approaches the airline industry examining five different airline accidents by five different airline companies which derive from four different cultures. The ignorance of unwritten laws and moral values which are dominant in nations around the world when one company tries to implement a policy in a period of crisis results in the deterioration of its corporate image.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΔιαχείριση κρίσεων και οργανωσιακή κουλτούρα. Η περίπτωση της αεροπορικής βιομηχανίας.el
heal.titleCrisis management and organizational culture. The case of the airline industry.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαεροπορική βιομηχανία, οργανωσιακή κουλτούραel
heal.keywordaerospace industry, organizational cultureen
heal.advisorNameΖουγανέλη, Στάθιαel
heal.advisorNameZouganeli, Stathiaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)