Show simple item record

Advertising services: the impact of advertising on consumer behavior in financial products.

Dublin Core metadata

dc.creatorΝιφόρα, Μαρίναel
dc.creatorNifora, Marinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:45Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:45Z
dc.date.issued2011-05-23T11:44:09Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6871
dc.description.abstractΗ διαφήμιση είναι ένα από τα πιο ισχυρά μέσα ενημέρωσης και πειθούς απέναντι στους καταναλωτές. Η εργασία αυτή (λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας), μελετά συγκεκριμένα τους τρόπους με τους οποίους οι τράπεζες προσπαθούν να προσελκύσουν τους καταναλωτές (π.χ. με σύμβολα, χρώματα, δώρα, κουπόνια, κ.λπ.), καθώς και να βρουν νέους τρόπους προώθησης των προϊόντων τους όπως, π.χ. το Διαδίκτυο. Βλέπουμε πως οι καταναλωτές αντιδρούν στις διαφημίσεις και πως ο τρόπος ζωής τους (δημογραφικά, γεωγραφικά, ψυχογραφικά κριτήρια), επηρεάζει τις αποφάσεις που παίρνουν απέναντι στα πιστωτικά ιδρύματα. Μελετούνται τα τραπεζικά προϊόντα που υπάρχουν και ποια από αυτά χρησιμοποιούν οι καταναλωτές. Γίνεται μια έρευνα αγοράς μέσα από την οποία βγαίνουν τα συμπεράσματα για το τι θέλουν και τι είναι καλύτερο για εκείνους και τις ανάγκες τους. Γι’ αυτόν τον λόγο, έγινε έρευνα σε δείγμα 200 ατόμων με την βοήθεια ερωτηματολογίου. Παρουσιάζονται αναλυτικά τα αποτελέσματα για τις τράπεζες που προτιμούν οι καταναλωτές και τους τρόπους που θέλουν να ενημερώνονται, καθώς και ο βαθμός στον οποίο νιώθουν ικανοποιημένοι από τα πιστωτικά ιδρύματα. Τα συμπεράσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι έλληνες καταναλωτές προτιμούν να χρησιμοποιούν ακόμα τα λεγόμενα παραδοσιακά τραπεζικά προϊόντα καθώς αυτά που διαμορφώθηκαν με το πέρασμα του χρόνου δεν επιλέγονται συχνά. Επιπλέον είναι αφοσιωμένοι στα πιστωτικά ιδρύματα που χρησιμοποιούν και προτιμούν να ενημερώνονται απευθείας από τους τραπεζικούς υπαλλήλους και τα διάφορα έντυπα υλικά, παρά μέσω διαφήμισης. Βλέπουμε ότι οι δυσκολίες της καθημερινότητας και τα διάφορα προβλήματα κάνουν τους καταναλωτές να επιλέγουν με βάση την καλύτερη εξυπηρέτησή τους, την φιλικότητα και την εμπιστοσύνη απέναντι σε ένα πιστωτικό ίδρυμα και όχι με βάση την εξωτερική εμφάνιση του κτηρίου ή την εσωτερική του ατμόσφαιρα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιαφήμιση υπηρεσιών: η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή στον τομέα των χρηματοοικονομικών προϊόντων.el
dc.titleAdvertising services: the impact of advertising on consumer behavior in financial products.en

healMeta

heal.creatorNameΝιφόρα, Μαρίναel
heal.creatorNameNifora, Marinaen
heal.publicationDate2011-05-23T11:44:09Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6871
heal.abstractΗ διαφήμιση είναι ένα από τα πιο ισχυρά μέσα ενημέρωσης και πειθούς απέναντι στους καταναλωτές. Η εργασία αυτή (λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας), μελετά συγκεκριμένα τους τρόπους με τους οποίους οι τράπεζες προσπαθούν να προσελκύσουν τους καταναλωτές (π.χ. με σύμβολα, χρώματα, δώρα, κουπόνια, κ.λπ.), καθώς και να βρουν νέους τρόπους προώθησης των προϊόντων τους όπως, π.χ. το Διαδίκτυο. Βλέπουμε πως οι καταναλωτές αντιδρούν στις διαφημίσεις και πως ο τρόπος ζωής τους (δημογραφικά, γεωγραφικά, ψυχογραφικά κριτήρια), επηρεάζει τις αποφάσεις που παίρνουν απέναντι στα πιστωτικά ιδρύματα. Μελετούνται τα τραπεζικά προϊόντα που υπάρχουν και ποια από αυτά χρησιμοποιούν οι καταναλωτές. Γίνεται μια έρευνα αγοράς μέσα από την οποία βγαίνουν τα συμπεράσματα για το τι θέλουν και τι είναι καλύτερο για εκείνους και τις ανάγκες τους. Γι’ αυτόν τον λόγο, έγινε έρευνα σε δείγμα 200 ατόμων με την βοήθεια ερωτηματολογίου. Παρουσιάζονται αναλυτικά τα αποτελέσματα για τις τράπεζες που προτιμούν οι καταναλωτές και τους τρόπους που θέλουν να ενημερώνονται, καθώς και ο βαθμός στον οποίο νιώθουν ικανοποιημένοι από τα πιστωτικά ιδρύματα. Τα συμπεράσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι έλληνες καταναλωτές προτιμούν να χρησιμοποιούν ακόμα τα λεγόμενα παραδοσιακά τραπεζικά προϊόντα καθώς αυτά που διαμορφώθηκαν με το πέρασμα του χρόνου δεν επιλέγονται συχνά. Επιπλέον είναι αφοσιωμένοι στα πιστωτικά ιδρύματα που χρησιμοποιούν και προτιμούν να ενημερώνονται απευθείας από τους τραπεζικούς υπαλλήλους και τα διάφορα έντυπα υλικά, παρά μέσω διαφήμισης. Βλέπουμε ότι οι δυσκολίες της καθημερινότητας και τα διάφορα προβλήματα κάνουν τους καταναλωτές να επιλέγουν με βάση την καλύτερη εξυπηρέτησή τους, την φιλικότητα και την εμπιστοσύνη απέναντι σε ένα πιστωτικό ίδρυμα και όχι με βάση την εξωτερική εμφάνιση του κτηρίου ή την εσωτερική του ατμόσφαιρα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΔιαφήμιση υπηρεσιών: η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή στον τομέα των χρηματοοικονομικών προϊόντων.el
heal.titleAdvertising services: the impact of advertising on consumer behavior in financial products.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, διαφήμιση, χρηματο-οικομικό προιόνel
heal.keywordconsumer behavior, advertising, financial producten
heal.advisorNameΑντωνάκη, Μαρίαel
heal.advisorNameAntonaki, Mariaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)