Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of humor and jingles in advertising. Strategic followed by advertising companies.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΕυστρατιάδη, Αλίκηel
dc.creatorΓρυδάκη, Ελένηel
dc.creatorEfstratiadi, Alikien
dc.creatorGrydaki, Elenien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:46Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:46Z
dc.date.issued2011-07-05T20:48:05Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6872
dc.description.abstractΓια την προβολή και την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας χρησιμοποιούμε, μεταξύ άλλων, τη διαφήμιση. Η διαφήμιση γνωστοποιεί το προϊόν στο καταναλωτικό κοινό, το πληροφορεί για τις ιδιότητες του, του εξάπτει το ενδιαφέρον με τελικό θεμιτό αποτέλεσμα, ο καταναλωτής να αγοράσει το προϊόν αυτό. Ένα σύνηθες επικοινωνιακό εργαλείο της διαφήμισης είναι το χιούμορ, το οποίο βοηθά στην απορρόφηση του διαφημιστικού μηνύματος, καθώς επίσης και τα τραγούδια (jingles), τα οποία συμβάλλουν στην ευκολότερη απομνημόνευση του μηνύματος. Η παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά, το κατά πόσο χρησιμοποιούνται τα εργαλεία αυτά της διαφήμισης, ως μέρος της συνολικής στρατηγικής και πολιτικής των διαφημιστικών εταιριών. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα αυτή εντοπίζει το πότε και για ποιους λόγους ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν στην Ελλάδα οι διαφημιστικές εταιρίες τα jingles. Ποια είναι η εξέλιξη της ακολουθούμενης αυτής πολιτικής και ποια ενδεχομένως προβλήματα ή εμπόδια αντιμετωπίζουν στην εφαρμογή της, οι διαφημιστικές εταιρίες, καθώς επίσης και με ποιους συγκεκριμένους τρόπους, ελέγχουν οι εν λόγω εταιρίες την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής αυτής. Τέλος, μέσα από πρωτογενή έρευνα (ερωτηματολόγια σε αρμόδια στελέχη διαφημιστικών εταιριών) που επιχειρήθηκε θα αναδειχθούν τα παραπάνω θέματα, όσο και η παρουσίαση των σημαντικότερων διαφημίσεων αυτού του είδους στη χώρα μας τα τελευταία έτη.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ χρήση χιούμορ και τραγουδιών (jingle) στη διαφήμιση. Ακολουθούμενη στρατηγική των διαφημιστικών εταιριών.el
dc.titleThe use of humor and jingles in advertising. Strategic followed by advertising companies.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΕυστρατιάδη, Αλίκηel
heal.creatorNameΓρυδάκη, Ελένηel
heal.creatorNameEfstratiadi, Alikien
heal.creatorNameGrydaki, Elenien
heal.publicationDate2011-07-05T20:48:05Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6872
heal.abstractΓια την προβολή και την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας χρησιμοποιούμε, μεταξύ άλλων, τη διαφήμιση. Η διαφήμιση γνωστοποιεί το προϊόν στο καταναλωτικό κοινό, το πληροφορεί για τις ιδιότητες του, του εξάπτει το ενδιαφέρον με τελικό θεμιτό αποτέλεσμα, ο καταναλωτής να αγοράσει το προϊόν αυτό. Ένα σύνηθες επικοινωνιακό εργαλείο της διαφήμισης είναι το χιούμορ, το οποίο βοηθά στην απορρόφηση του διαφημιστικού μηνύματος, καθώς επίσης και τα τραγούδια (jingles), τα οποία συμβάλλουν στην ευκολότερη απομνημόνευση του μηνύματος. Η παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά, το κατά πόσο χρησιμοποιούνται τα εργαλεία αυτά της διαφήμισης, ως μέρος της συνολικής στρατηγικής και πολιτικής των διαφημιστικών εταιριών. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα αυτή εντοπίζει το πότε και για ποιους λόγους ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν στην Ελλάδα οι διαφημιστικές εταιρίες τα jingles. Ποια είναι η εξέλιξη της ακολουθούμενης αυτής πολιτικής και ποια ενδεχομένως προβλήματα ή εμπόδια αντιμετωπίζουν στην εφαρμογή της, οι διαφημιστικές εταιρίες, καθώς επίσης και με ποιους συγκεκριμένους τρόπους, ελέγχουν οι εν λόγω εταιρίες την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής αυτής. Τέλος, μέσα από πρωτογενή έρευνα (ερωτηματολόγια σε αρμόδια στελέχη διαφημιστικών εταιριών) που επιχειρήθηκε θα αναδειχθούν τα παραπάνω θέματα, όσο και η παρουσίαση των σημαντικότερων διαφημίσεων αυτού του είδους στη χώρα μας τα τελευταία έτη.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ χρήση χιούμορ και τραγουδιών (jingle) στη διαφήμιση. Ακολουθούμενη στρατηγική των διαφημιστικών εταιριών.el
heal.titleThe use of humor and jingles in advertising. Strategic followed by advertising companies.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαφήμιση, διαφημιστικό μήνυμα, jingleel
heal.keywordadvertising, advertising message, jingleen
heal.advisorNameΤαβλαδάκη, Δέσποιναel
heal.advisorNameTavladaki, Despoinaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)