Εμφάνιση απλής εγγραφής

Analysis of the advertising for tourism and hotel enterprises - evolution through the years and the use of internet.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧατζίνα, Νάντιαel
dc.creatorΧορτάτου, Αναστασίαel
dc.creatorChatzina, Nantiaen
dc.creatorChortatou, Anastasiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:47Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:47Z
dc.date.issued2011-06-16T14:49:12Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6874
dc.description.abstractΟ τουρισμός μιας χώρας οφείλει να είναι ποιοτικός. Για να είναι κάτι τέτοιο δυνατό θα πρέπει να εξασφαλίζονται ορισμένες προϋποθέσεις. Η διαφήμιση είναι η πρώτη και απαραίτητη προϋπόθεση, η οποία αφορά στην προβολή της χώρας στο εξωτερικό με διαφημιστικές καμπάνιες. Ποιός είναι όμως ο ρόλος της τεχνολογίας στην τουριστική βιομηχανία; Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των τρόπων διαφήμισης τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα καθώς και η χρησιμότητα του διαδικτύου ως μέσο προώθησης και προβολής της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας μας. Στην εργασία αυτή αναφερόμαστε στη ραγδαία εξέλιξη του διαδικτύου στον τομέα του τουρισμού, το οποίο ενώ ξεκίνησε ως απλή σύνδεση με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, τα τελευταία χρόνια αναπτύχθηκε ταχύτατα σ’ ένα καθοριστικό παράγοντα, που θα επηρεάζει τις μελλοντικές συναλλαγές, την αγοραστική συμπεριφορά των ατόμων, την προώθηση των προϊόντων / υπηρεσιών, της διαφήμισης αλλά και εκφάνσεις της κοινωνικής ζωής. Ολοκληρώνοντας, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι το διαδίκτυο υπερέχει από τα άλλα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης. Το internet έχει χαμηλό κόστος λειτουργίας αναλογικά με τη γεωγραφική έκταση που καλύπτει. Για τον λόγο αυτό και δεδομένης της άσχημης οικονομικής συγκυρίας της εποχής, οι επιχειρήσεις προτιμούν το συγκεκριμένο μέσο έναντι των υπολοίπων.el
dc.description.abstractTourism of a country must be qualitative. To make this possible certain conditions must be ensured. The ad is the first and indispensable condition which affects the visibility of the country abroad with advertising campaigns. But what is the role of technology in the tourism industry? The aim of this study is the analysis how tourism enterprises are advertised in Greece and the usefulness of the Internet as a means of promotion and projection of the tourism industry of our country. In this paper we refer to the rapid development of Internet in the tourism sector, which started with a simple connection to the PC, in recent years has developed rapidly into a key factor that will affect future transactions, the purchasing behavior of individuals, the promotion of their products / services, advertisement and aspects of social life. To sum up, we conclude that the Internet excels from other traditional media advertising. The internet has low operating costs in proportion to the geographical area covered. For this reason and given the poor economic climate of the era, companies prefer this tool over others.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑνάλυση τρόπων διαφήμισης τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων - η εξέλιξή τους στο χρόνο και επιπλέον μελέτη της διείσδυσης του internet.el
dc.titleAnalysis of the advertising for tourism and hotel enterprises - evolution through the years and the use of internet.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧατζίνα, Νάντιαel
heal.creatorNameΧορτάτου, Αναστασίαel
heal.creatorNameChatzina, Nantiaen
heal.creatorNameChortatou, Anastasiaen
heal.publicationDate2011-06-16T14:49:12Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6874
heal.abstractΟ τουρισμός μιας χώρας οφείλει να είναι ποιοτικός. Για να είναι κάτι τέτοιο δυνατό θα πρέπει να εξασφαλίζονται ορισμένες προϋποθέσεις. Η διαφήμιση είναι η πρώτη και απαραίτητη προϋπόθεση, η οποία αφορά στην προβολή της χώρας στο εξωτερικό με διαφημιστικές καμπάνιες. Ποιός είναι όμως ο ρόλος της τεχνολογίας στην τουριστική βιομηχανία; Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των τρόπων διαφήμισης τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα καθώς και η χρησιμότητα του διαδικτύου ως μέσο προώθησης και προβολής της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας μας. Στην εργασία αυτή αναφερόμαστε στη ραγδαία εξέλιξη του διαδικτύου στον τομέα του τουρισμού, το οποίο ενώ ξεκίνησε ως απλή σύνδεση με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, τα τελευταία χρόνια αναπτύχθηκε ταχύτατα σ’ ένα καθοριστικό παράγοντα, που θα επηρεάζει τις μελλοντικές συναλλαγές, την αγοραστική συμπεριφορά των ατόμων, την προώθηση των προϊόντων / υπηρεσιών, της διαφήμισης αλλά και εκφάνσεις της κοινωνικής ζωής. Ολοκληρώνοντας, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι το διαδίκτυο υπερέχει από τα άλλα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης. Το internet έχει χαμηλό κόστος λειτουργίας αναλογικά με τη γεωγραφική έκταση που καλύπτει. Για τον λόγο αυτό και δεδομένης της άσχημης οικονομικής συγκυρίας της εποχής, οι επιχειρήσεις προτιμούν το συγκεκριμένο μέσο έναντι των υπολοίπων.el
heal.abstractTourism of a country must be qualitative. To make this possible certain conditions must be ensured. The ad is the first and indispensable condition which affects the visibility of the country abroad with advertising campaigns. But what is the role of technology in the tourism industry? The aim of this study is the analysis how tourism enterprises are advertised in Greece and the usefulness of the Internet as a means of promotion and projection of the tourism industry of our country. In this paper we refer to the rapid development of Internet in the tourism sector, which started with a simple connection to the PC, in recent years has developed rapidly into a key factor that will affect future transactions, the purchasing behavior of individuals, the promotion of their products / services, advertisement and aspects of social life. To sum up, we conclude that the Internet excels from other traditional media advertising. The internet has low operating costs in proportion to the geographical area covered. For this reason and given the poor economic climate of the era, companies prefer this tool over others.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΑνάλυση τρόπων διαφήμισης τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων - η εξέλιξή τους στο χρόνο και επιπλέον μελέτη της διείσδυσης του internet.el
heal.titleAnalysis of the advertising for tourism and hotel enterprises - evolution through the years and the use of internet.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουρισμός, τουριστική ανάπτυξη, διαφήμιση, διαδίκτυοel
heal.keywordtoyrism, tourism development, advertising, interneten
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)