Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study about the design of traditional print advertising / promotion and the transition to new forms using new technologies (multichannel publishing, e-book devices, video-in-print advertising, interactive publishing etc).

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠανταζής, Χαράλαμποςel
dc.creatorPantazis, Charalambosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:59Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:59Z
dc.date.issued2011-02-07T11:50:59Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6877
dc.description.abstractΗ έντυπη προβολή είναι μια από τις παλαιότερες μορφές διαφήμισης. Στην πάροδο του χρόνου συνεχώς βελτιώνεται και μετασχηματίζεται, χάρη στις νέες τεχνικές και τεχνολογίες που γίνονται διαθέσιμες. Βελτιωμένες εκδόσεις προγραμμάτων (software) επεξεργασίας εικόνας και βελτιωμένες τεχνικές και μέθοδοι εκτύπωσης συνέβαλαν στην συνεχή ανάπτυξη της έντυπης διαφήμισης. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια έχουν παρατηρηθεί προσπάθειες σταδιακού μετασχηματισμού της, μιας και νέες πολύ διαφορετικές τεχνολογίες εμφανίζονται στην αγορά. Τεχνολογίες που επιτρέπουν την ενσωμάτωση video-διαφημίσεων σε έντυπα περιοδικά με μικρές-λεπτές οθόνες (video-in-print), συσκευές ηλεκτρονικής μελάνης (e-book reader, e-ink), ενώ η ταυτόχρονη έκδοση σε έντυπη και εμπλουτισμένη ψηφιακή μορφή μιας έντυπης έκδοσης, έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν πλέον ευρέως στην αγορά και να μην αποτελούν απλά έρευνα σε πειραματικό στάδιο. Στην πτυχιακή αυτή θα γίνει μια ιστορική αναφορά των μεθόδων και των προγραμμάτων/τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται στην έντυπη διαφήμιση τα τελευταία χρόνια δίνοντας ένα σύντομο χρονικό για την τεχνική εξέλιξή της, αρχίζοντας από τον παραδοσιακό σχεδιασμό-ζωγραφική σε καμβά μέχρι τις νέες τεχνολογικές μεθόδους που αναφέρθηκαν. Επίσης θα γίνει ανάλυση των νέων μέσων διαφήμισης και θα αναφερθούν παραδείγματα υιοθέτησης αυτών των νέων τεχνολογιών από μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού. Επιπλέον θα πραγματοποιηθεί μελέτη που αφορά το έντυπο υλικό προώθησης τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων του εσωτερικού και του εξωτερικού, προκειμένου να καταγραφούν κάποια χαρακτηριστικά και τεχνικές που χρησιμοποιούν σε ένα πίνακα διάθεσης (moodboard). Στο πρακτικό μέρος της εργασίας θα πραγματοποιηθεί σχεδιασμός του νέου έντυπου υλικού προώθησης του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης χρησιμοποιώντας τις πιο σύγχρονες μεθόδους ώστε να είναι εφικτή η πολυ-κάναλη έκδοσή τους σε έντυπη αλλά και on-line μορφή.el
dc.description.abstractImprinted media is one of the oldest types of advertising. As time passes, this particular type evolves due to constant developments in techniques and technologies which are available today. Updated software and printing methods availed a continuous development of printed media. The last few years there is a tendency towards this development to become rapid due to new many different technologies. These include video advertisements in print magazines with small thin screens (video-in-print), e-book readers, e-inks as well as digital editions of print editions that are launched simultaneously. This dissertation will begin by introducing a historic list of methods which are used in print advertising the last few years. A short narrative of print techniques will be given, starting from print painting to nowadays printing methods. The usage of modern methods for printing by large corporations will be also analyzed. Furthermore, a study will be carried out that involves printing context and brochure design of various educational institutes abroad and in Greece for the purpose of describing and analyzing their characteristics and techniques that are being used on a moodboard. Based on this moodboard a brand new promotional brochure of the department of Commerce and Marketing of TEI Crete will be designed using the most up to date techniques that will make it available for multichannel publishing, both print and on-line.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜελέτη σχεδιασμού της παραδοσιακής έντυπης διαφήμισης/προβολής και η μετάβασή της σε νέες μορφές με χρήση νέων τεχνολογιών (multichannel publishing, e-book devices, video-in-print advertising, interactive publishing κτλ).el
dc.titleStudy about the design of traditional print advertising / promotion and the transition to new forms using new technologies (multichannel publishing, e-book devices, video-in-print advertising, interactive publishing etc).en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠανταζής, Χαράλαμποςel
heal.creatorNamePantazis, Charalambosen
heal.publicationDate2011-02-07T11:50:59Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6877
heal.abstractΗ έντυπη προβολή είναι μια από τις παλαιότερες μορφές διαφήμισης. Στην πάροδο του χρόνου συνεχώς βελτιώνεται και μετασχηματίζεται, χάρη στις νέες τεχνικές και τεχνολογίες που γίνονται διαθέσιμες. Βελτιωμένες εκδόσεις προγραμμάτων (software) επεξεργασίας εικόνας και βελτιωμένες τεχνικές και μέθοδοι εκτύπωσης συνέβαλαν στην συνεχή ανάπτυξη της έντυπης διαφήμισης. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια έχουν παρατηρηθεί προσπάθειες σταδιακού μετασχηματισμού της, μιας και νέες πολύ διαφορετικές τεχνολογίες εμφανίζονται στην αγορά. Τεχνολογίες που επιτρέπουν την ενσωμάτωση video-διαφημίσεων σε έντυπα περιοδικά με μικρές-λεπτές οθόνες (video-in-print), συσκευές ηλεκτρονικής μελάνης (e-book reader, e-ink), ενώ η ταυτόχρονη έκδοση σε έντυπη και εμπλουτισμένη ψηφιακή μορφή μιας έντυπης έκδοσης, έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν πλέον ευρέως στην αγορά και να μην αποτελούν απλά έρευνα σε πειραματικό στάδιο. Στην πτυχιακή αυτή θα γίνει μια ιστορική αναφορά των μεθόδων και των προγραμμάτων/τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται στην έντυπη διαφήμιση τα τελευταία χρόνια δίνοντας ένα σύντομο χρονικό για την τεχνική εξέλιξή της, αρχίζοντας από τον παραδοσιακό σχεδιασμό-ζωγραφική σε καμβά μέχρι τις νέες τεχνολογικές μεθόδους που αναφέρθηκαν. Επίσης θα γίνει ανάλυση των νέων μέσων διαφήμισης και θα αναφερθούν παραδείγματα υιοθέτησης αυτών των νέων τεχνολογιών από μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού. Επιπλέον θα πραγματοποιηθεί μελέτη που αφορά το έντυπο υλικό προώθησης τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων του εσωτερικού και του εξωτερικού, προκειμένου να καταγραφούν κάποια χαρακτηριστικά και τεχνικές που χρησιμοποιούν σε ένα πίνακα διάθεσης (moodboard). Στο πρακτικό μέρος της εργασίας θα πραγματοποιηθεί σχεδιασμός του νέου έντυπου υλικού προώθησης του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης χρησιμοποιώντας τις πιο σύγχρονες μεθόδους ώστε να είναι εφικτή η πολυ-κάναλη έκδοσή τους σε έντυπη αλλά και on-line μορφή.el
heal.abstractImprinted media is one of the oldest types of advertising. As time passes, this particular type evolves due to constant developments in techniques and technologies which are available today. Updated software and printing methods availed a continuous development of printed media. The last few years there is a tendency towards this development to become rapid due to new many different technologies. These include video advertisements in print magazines with small thin screens (video-in-print), e-book readers, e-inks as well as digital editions of print editions that are launched simultaneously. This dissertation will begin by introducing a historic list of methods which are used in print advertising the last few years. A short narrative of print techniques will be given, starting from print painting to nowadays printing methods. The usage of modern methods for printing by large corporations will be also analyzed. Furthermore, a study will be carried out that involves printing context and brochure design of various educational institutes abroad and in Greece for the purpose of describing and analyzing their characteristics and techniques that are being used on a moodboard. Based on this moodboard a brand new promotional brochure of the department of Commerce and Marketing of TEI Crete will be designed using the most up to date techniques that will make it available for multichannel publishing, both print and on-line.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη σχεδιασμού της παραδοσιακής έντυπης διαφήμισης/προβολής και η μετάβασή της σε νέες μορφές με χρήση νέων τεχνολογιών (multichannel publishing, e-book devices, video-in-print advertising, interactive publishing κτλ).el
heal.titleStudy about the design of traditional print advertising / promotion and the transition to new forms using new technologies (multichannel publishing, e-book devices, video-in-print advertising, interactive publishing etc).en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordέντυπη διαφήμιση, τεχνολογία, νέες τεχνολογίεςel
heal.keywordprint advertising, technology, new technologiesen
heal.advisorNameΣιγανού, Μαριάνναel
heal.advisorNameSiganou, Mariannaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)