Εμφάνιση απλής εγγραφής

Alternative reality games (ARG's). The use of ARG's as a tool of viral marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαδημητρίου, Σταυρούλαel
dc.creatorPapadimitriou, Stavroulaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:09Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:09Z
dc.date.issued2011-05-09T11:28:11Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6881
dc.description.abstractΤο ιογενές μάρκετινγκ (Viral marketing) πρόκειται για μια νέα τάση προώθησης προϊόντων η οποία ανθεί τα τελευταία χρόνια. Είναι μια σχετικά νέα μορφή προώθησης η οποία, όμως, έχει βασιστεί σε μια από τις θεμελιώδεις αρχές του μάρκετινγκ. Στο περίφημο “word of mouth”, δηλαδή την από στόμα σε στόμα διαφήμιση των προϊόντων. Μέσω της κοινωνικής δικτύωσης των χρηστών του διαδικτύου, ένα μήνυμα μπορεί πλέον να εξαπλωθεί με ασύλληπτους ρυθμούς. Εκμεταλλευόμενοι την όλο και μεγαλύτερη διείσδυση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών, πραγματοποιείται το όνειρο κάθε marketer. Το να μπορούν, δηλαδή, τα προϊόντα να διαφημίζονται από τους ίδιους τους καταναλωτές. Μέσα από αυτή την εργασία επιχειρείται μια προσέγγιση στην έννοια του ιογενούς μάρκετινγκ εστιάζοντας σε μια από τις πιο “ακραίες” μορφές του, τα Παιχνίδια Εναλλακτικής Πραγματικότητας (Alternate Reality Games – ARGs). Πρόκειται, στην ουσία, για ένα διαδραστικό παιχνίδι το οποίο έχει μια βασική ιστορία στο επίκεντρο, η εξέλιξη της οποίας διαμορφώνεται από τις επιλογές των παικτών. Πιο συγκεκριμένα θα αναφερθούμε αναλυτικά στο τι είναι τα ARGs, πότε ξεκίνησε η εφαρμογή τους, από ποια στοιχεία αποτελούνται, και πως μπορεί η εφαρμογή τους να συμβάλει σημαντικά στην προώθηση προϊόντων. Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας περιλαμβάνεται η μελέτη περίπτωσης ενός τέτοιου παιχνιδιού, τους στόχους που ήθελε να επιτύχει, λεπτομέρειες για την υλοποίησή του και τέλος, την απήχηση και την αποτελεσματικότητα του. Στο πρακτικό μέρος της εργασίας θα πραγματοποιηθεί η μελέτη και ο σχεδιασμός ενός ARG στα πλαίσια μιας συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤα παιχνίδια εναλλακτικής πραγματικότητας (ARG’s). Η χρήση των ARG's ως εργαλείο του viral marketing.el
dc.titleAlternative reality games (ARG's). The use of ARG's as a tool of viral marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαδημητρίου, Σταυρούλαel
heal.creatorNamePapadimitriou, Stavroulaen
heal.publicationDate2011-05-09T11:28:11Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6881
heal.abstractΤο ιογενές μάρκετινγκ (Viral marketing) πρόκειται για μια νέα τάση προώθησης προϊόντων η οποία ανθεί τα τελευταία χρόνια. Είναι μια σχετικά νέα μορφή προώθησης η οποία, όμως, έχει βασιστεί σε μια από τις θεμελιώδεις αρχές του μάρκετινγκ. Στο περίφημο “word of mouth”, δηλαδή την από στόμα σε στόμα διαφήμιση των προϊόντων. Μέσω της κοινωνικής δικτύωσης των χρηστών του διαδικτύου, ένα μήνυμα μπορεί πλέον να εξαπλωθεί με ασύλληπτους ρυθμούς. Εκμεταλλευόμενοι την όλο και μεγαλύτερη διείσδυση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών, πραγματοποιείται το όνειρο κάθε marketer. Το να μπορούν, δηλαδή, τα προϊόντα να διαφημίζονται από τους ίδιους τους καταναλωτές. Μέσα από αυτή την εργασία επιχειρείται μια προσέγγιση στην έννοια του ιογενούς μάρκετινγκ εστιάζοντας σε μια από τις πιο “ακραίες” μορφές του, τα Παιχνίδια Εναλλακτικής Πραγματικότητας (Alternate Reality Games – ARGs). Πρόκειται, στην ουσία, για ένα διαδραστικό παιχνίδι το οποίο έχει μια βασική ιστορία στο επίκεντρο, η εξέλιξη της οποίας διαμορφώνεται από τις επιλογές των παικτών. Πιο συγκεκριμένα θα αναφερθούμε αναλυτικά στο τι είναι τα ARGs, πότε ξεκίνησε η εφαρμογή τους, από ποια στοιχεία αποτελούνται, και πως μπορεί η εφαρμογή τους να συμβάλει σημαντικά στην προώθηση προϊόντων. Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας περιλαμβάνεται η μελέτη περίπτωσης ενός τέτοιου παιχνιδιού, τους στόχους που ήθελε να επιτύχει, λεπτομέρειες για την υλοποίησή του και τέλος, την απήχηση και την αποτελεσματικότητα του. Στο πρακτικό μέρος της εργασίας θα πραγματοποιηθεί η μελέτη και ο σχεδιασμός ενός ARG στα πλαίσια μιας συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤα παιχνίδια εναλλακτικής πραγματικότητας (ARG’s). Η χρήση των ARG's ως εργαλείο του viral marketing.el
heal.titleAlternative reality games (ARG's). The use of ARG's as a tool of viral marketing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordιογενές μάρκετινγκ, παιχνίδι εναλλακτικής πραγματικότηταςel
heal.keywordviral marketing, alternative reality gameen
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)