Εμφάνιση απλής εγγραφής

The online travel agencies as new intermediaries in the distribution process of tourist products and services.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜάμμου, Νικολέτταel
dc.creatorMammou, Nikolettaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:14Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:14Z
dc.date.issued2011-11-22T11:54:20Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6882
dc.description.abstractΗ συνεχής και αλματώδης ανάπτυξη του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει οδηγήσει στην υιοθέτηση των εφαρμογών τους από όλους τους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας. Ο κλάδος του τουρισμού δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση στη τάση αυτή. Ολοένα και περισσότερες είναι οι τουριστικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο, ενώ σύμφωνα με τα αποτελέσματα όλων των σχετικών ερευνών, τα ταξίδια αποτελούν ένα από τα δημοφιλέστερα θέματα αναζήτησης από τους χρήστες του διαδικτύου. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να εξετάσει τις αλλαγές που έχει επιφέρει η υιοθέτηση του διαδικτύου στη διαδικασία διανομής των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, εστιάζοντας στο ρόλο και τη λειτουργία των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων. Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία λειτουργούν ως μεσάζοντες μεταξύ των παραγωγών τουριστικών προϊόντων (ξενοδοχεία, εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, αεροπορικές εταιρείες, ακτοπλοϊκές εταιρείες, κλπ) και των τελικών καταναλωτών – ταξιδιωτών, προσφέροντας ταξιδιωτική πληροφόρηση, πραγματοποιώντας κρατήσεις και παρέχοντας άλλες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Λειτουργούν δηλαδή με τον ίδιο τρόπο όπως και τα κλασικά ταξιδιωτικά πρακτορεία, αλλά δεν έχουν φυσική υπόσταση, υπάρχουν μόνο στο διαδίκτυο. Κάποια από αυτά, βέβαια, συνεργάζονται με κανονικά τουριστικά γραφεία, ενώ άλλα έχουν αναπτυχθεί από τουριστικά γραφεία που στοχεύουν στη διεύρυνση των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων μέσω του διαδικτύου. Αν και ένας μικρός αριθμός από αυτά ειδικεύεται σε ένα συγκεκριμένο ταξιδιωτικό προϊόν (π.χ. καταλύματα ή αεροπορικά εισιτήρια), τα περισσότερα επιδιώκουν να παρέχουν δυνατότητες “one-stop-travel-shopping” επιτρέποντας στους πελάτες τους να ικανοποιήσουν όλες τις ταξιδιωτικές τους ανάγκες σε έναν και μόνο δικτυακό τόπο. Η παρούσα εργασία αποσκοπεί να διαφωτίσει τον ρόλο-κλειδί που διαδραματίζουν αυτοί οι νέοι μεσάζοντες στη διαδικασία διανομής των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, εξετάζοντας τον τρόπο λειτουργίας τους, την αποδοτικότητά τους, αλλά και την επίδραση που έχουν στους υπόλοιπους συμμετέχοντες στην τουριστική βιομηχανία. Ως μελέτες περίπτωσης θα εξεταστούν τα δημοφιλέστερα (ως προς τις πωλήσεις και την επισκεψιμότητα) διαδικτυακά πρακτορεία, τόσο διεθνή (Expedia, Travelocity, Lastminute, κ.α.) όσο και εγχώρια (airtickets.gr, pamediakopes.gr, travelplanet24.com, κ.α.).el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία ως νέοι μεσάζοντες στη διαδικασία διανομής των τουριστικών ποϊόντων και υπηρεσιών.el
dc.titleThe online travel agencies as new intermediaries in the distribution process of tourist products and services.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜάμμου, Νικολέτταel
heal.creatorNameMammou, Nikolettaen
heal.publicationDate2011-11-22T11:54:20Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6882
heal.abstractΗ συνεχής και αλματώδης ανάπτυξη του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει οδηγήσει στην υιοθέτηση των εφαρμογών τους από όλους τους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας. Ο κλάδος του τουρισμού δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση στη τάση αυτή. Ολοένα και περισσότερες είναι οι τουριστικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο, ενώ σύμφωνα με τα αποτελέσματα όλων των σχετικών ερευνών, τα ταξίδια αποτελούν ένα από τα δημοφιλέστερα θέματα αναζήτησης από τους χρήστες του διαδικτύου. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να εξετάσει τις αλλαγές που έχει επιφέρει η υιοθέτηση του διαδικτύου στη διαδικασία διανομής των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, εστιάζοντας στο ρόλο και τη λειτουργία των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων. Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία λειτουργούν ως μεσάζοντες μεταξύ των παραγωγών τουριστικών προϊόντων (ξενοδοχεία, εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, αεροπορικές εταιρείες, ακτοπλοϊκές εταιρείες, κλπ) και των τελικών καταναλωτών – ταξιδιωτών, προσφέροντας ταξιδιωτική πληροφόρηση, πραγματοποιώντας κρατήσεις και παρέχοντας άλλες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Λειτουργούν δηλαδή με τον ίδιο τρόπο όπως και τα κλασικά ταξιδιωτικά πρακτορεία, αλλά δεν έχουν φυσική υπόσταση, υπάρχουν μόνο στο διαδίκτυο. Κάποια από αυτά, βέβαια, συνεργάζονται με κανονικά τουριστικά γραφεία, ενώ άλλα έχουν αναπτυχθεί από τουριστικά γραφεία που στοχεύουν στη διεύρυνση των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων μέσω του διαδικτύου. Αν και ένας μικρός αριθμός από αυτά ειδικεύεται σε ένα συγκεκριμένο ταξιδιωτικό προϊόν (π.χ. καταλύματα ή αεροπορικά εισιτήρια), τα περισσότερα επιδιώκουν να παρέχουν δυνατότητες “one-stop-travel-shopping” επιτρέποντας στους πελάτες τους να ικανοποιήσουν όλες τις ταξιδιωτικές τους ανάγκες σε έναν και μόνο δικτυακό τόπο. Η παρούσα εργασία αποσκοπεί να διαφωτίσει τον ρόλο-κλειδί που διαδραματίζουν αυτοί οι νέοι μεσάζοντες στη διαδικασία διανομής των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, εξετάζοντας τον τρόπο λειτουργίας τους, την αποδοτικότητά τους, αλλά και την επίδραση που έχουν στους υπόλοιπους συμμετέχοντες στην τουριστική βιομηχανία. Ως μελέτες περίπτωσης θα εξεταστούν τα δημοφιλέστερα (ως προς τις πωλήσεις και την επισκεψιμότητα) διαδικτυακά πρακτορεία, τόσο διεθνή (Expedia, Travelocity, Lastminute, κ.α.) όσο και εγχώρια (airtickets.gr, pamediakopes.gr, travelplanet24.com, κ.α.).el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία ως νέοι μεσάζοντες στη διαδικασία διανομής των τουριστικών ποϊόντων και υπηρεσιών.el
heal.titleThe online travel agencies as new intermediaries in the distribution process of tourist products and services.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordταξιδιωτικό πρακτορείο, τουριστικό προϊόν, διαδίκτυοel
heal.keywordtravel agency, tourism product, interneten
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)