Εμφάνιση απλής εγγραφής

Strategic marketing analysis in the internet for three leading cosmetic companies in the world.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΝτουρούπη, Χριστίναel
dc.creatorNtouroupi, Christinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:17Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:17Z
dc.date.issued2011-12-14T14:12:11Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6884
dc.description.abstractΟι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κι ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, κάθε φορά, στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά. Η στρατηγική και τα εργαλεία του μάρκετινγκ αποτελούν έναν μοναδικό τρόπο για άμεση κι αποτελεσματική προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα. Επιπλέον, η υιοθέτηση ηλεκτρονικών πρακτικών και στρατηγικών μάρκετινγκ επιταχύνει και διευκολύνει τις διαδικασίες αυτές. Μέσω του διαδικτύου, των ιστοσελίδων και των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να έρχονται συχνά κι άμεσα σε επαφή με το καταναλωτικό κοινό. Παρακολουθούν, έτσι, στενά τις αλλαγές και τις μεταβολές στις ανάγκες και στις επιθυμίες τους. Ιδιαίτερα, μέσα από τις τεχνολογίες που προσφέρει η σημερινή μορφή του Κοινωνικού Διαδικτύου (social networks, blogs, κ.λπ.), επιχειρήσεις και οργανισμοί αντλούν πολύτιμα στοιχεία για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Η παρούσα μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση των τρόπων και των μεθόδων εφαρμογής της Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Μάρκετινγκ στα ηλεκτρονικά καταστήματα τριών κορυφαίων εταιριών καλλυντικών στον κόσμο, των: Max Factor, Lancôme και Estee Lauder. Ένας ακόμη στόχος, υπήρξε η καταγραφή των εργαλείων της σύγχρονης μορφής του διαδικτύου, αυτής του Κοινωνικού Διαδικτύου, καθώς και του ρόλου που αυτά διαδραματίζουν κατά τις διαδικασίες μάρκετινγκ των επιχειρήσεων και στις ηλεκτρονικές τους στρατηγικές και πλάνα μάρκετινγκ. Η καταγραφή των μεθόδων αυτών πραγματοποιείται μέσα από τη μελέτη και την ανάλυση των στρατηγικών μάρκετινγκ που οι τρεις εταιρίες εφαρμόζουν στις ιστοσελίδες τους, καθώς και στους τρόπους που χρησιμοποιούν, γενικότερα, το διαδίκτυο για την παρουσία και την προώθηση των ενεργειών, των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως και οι τρεις εταιρίες εφαρμόζουν τα πλέον σύγχρονα μέσα ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στις ιστοσελίδες τους. Επιπλέον, οι εταιρίες έχουν υιοθετήσει και τις τεχνολογίες του κοινωνικού διαδικτύου και των social media με μικρές, αλλά σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ τους.el
dc.description.abstractIn our days, the modern enterprises and organizations are facing a continuous changing and competitive environment. In this context the strategies that the enterprises adopt and utilize should be every time adjusted to the new conditions created in the market. Marketing strategies and tools constitute a unique way for the companies to efficiently conform to the changing market conditions. Furthermore, the adoption of the emarketing strategies accelerates and facilitates these processes. Through internet, websites and online shops, companies are able to stay in contact with consumers in a more direct and continuous basis. In this means they have the chance to closely monitor the changes and alterations of consumers’ needs and desires. Particularly, through the technologies offered by the Social Web (social networks, blogs, etc.), businesses and organizations derive easily valuable information about the purchasing behavior of consumers. The current study aims to explore the ways and the methods of the Electronic Marketing Strategies that the three leading cosmetics companies in the world: Max Factor, Lancôme and Estee Lauder are applying at their online stores. Another objective of the study was the investigation of the degree to which the three companies utilize and accelerate the modern tools of the Internet, that of Social Web and Social Media, as well as the role that these tools play in the marketing processes and online business strategies of the companies. The analysis was carried out through the study of the marketing strategies that the three companies apply on their websites. In addition the study investigated all the different ways that the companies use to promote their events, products and services via the Internet. The results showed that all three companies are applying the most modern means of electronic marketing on their websites. Moreover, companies have also adopted the technologies of social web and social media with minimum but significant differences among them.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑνάλυση στρατηγικής marketing στο internet τριών κορυφαίων εταιριών καλλυντικών στον κόσμο.el
dc.titleStrategic marketing analysis in the internet for three leading cosmetic companies in the world.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΝτουρούπη, Χριστίναel
heal.creatorNameNtouroupi, Christinaen
heal.publicationDate2011-12-14T14:12:11Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6884
heal.abstractΟι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κι ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, κάθε φορά, στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά. Η στρατηγική και τα εργαλεία του μάρκετινγκ αποτελούν έναν μοναδικό τρόπο για άμεση κι αποτελεσματική προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα. Επιπλέον, η υιοθέτηση ηλεκτρονικών πρακτικών και στρατηγικών μάρκετινγκ επιταχύνει και διευκολύνει τις διαδικασίες αυτές. Μέσω του διαδικτύου, των ιστοσελίδων και των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να έρχονται συχνά κι άμεσα σε επαφή με το καταναλωτικό κοινό. Παρακολουθούν, έτσι, στενά τις αλλαγές και τις μεταβολές στις ανάγκες και στις επιθυμίες τους. Ιδιαίτερα, μέσα από τις τεχνολογίες που προσφέρει η σημερινή μορφή του Κοινωνικού Διαδικτύου (social networks, blogs, κ.λπ.), επιχειρήσεις και οργανισμοί αντλούν πολύτιμα στοιχεία για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Η παρούσα μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση των τρόπων και των μεθόδων εφαρμογής της Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Μάρκετινγκ στα ηλεκτρονικά καταστήματα τριών κορυφαίων εταιριών καλλυντικών στον κόσμο, των: Max Factor, Lancôme και Estee Lauder. Ένας ακόμη στόχος, υπήρξε η καταγραφή των εργαλείων της σύγχρονης μορφής του διαδικτύου, αυτής του Κοινωνικού Διαδικτύου, καθώς και του ρόλου που αυτά διαδραματίζουν κατά τις διαδικασίες μάρκετινγκ των επιχειρήσεων και στις ηλεκτρονικές τους στρατηγικές και πλάνα μάρκετινγκ. Η καταγραφή των μεθόδων αυτών πραγματοποιείται μέσα από τη μελέτη και την ανάλυση των στρατηγικών μάρκετινγκ που οι τρεις εταιρίες εφαρμόζουν στις ιστοσελίδες τους, καθώς και στους τρόπους που χρησιμοποιούν, γενικότερα, το διαδίκτυο για την παρουσία και την προώθηση των ενεργειών, των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως και οι τρεις εταιρίες εφαρμόζουν τα πλέον σύγχρονα μέσα ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στις ιστοσελίδες τους. Επιπλέον, οι εταιρίες έχουν υιοθετήσει και τις τεχνολογίες του κοινωνικού διαδικτύου και των social media με μικρές, αλλά σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ τους.el
heal.abstractIn our days, the modern enterprises and organizations are facing a continuous changing and competitive environment. In this context the strategies that the enterprises adopt and utilize should be every time adjusted to the new conditions created in the market. Marketing strategies and tools constitute a unique way for the companies to efficiently conform to the changing market conditions. Furthermore, the adoption of the emarketing strategies accelerates and facilitates these processes. Through internet, websites and online shops, companies are able to stay in contact with consumers in a more direct and continuous basis. In this means they have the chance to closely monitor the changes and alterations of consumers’ needs and desires. Particularly, through the technologies offered by the Social Web (social networks, blogs, etc.), businesses and organizations derive easily valuable information about the purchasing behavior of consumers. The current study aims to explore the ways and the methods of the Electronic Marketing Strategies that the three leading cosmetics companies in the world: Max Factor, Lancôme and Estee Lauder are applying at their online stores. Another objective of the study was the investigation of the degree to which the three companies utilize and accelerate the modern tools of the Internet, that of Social Web and Social Media, as well as the role that these tools play in the marketing processes and online business strategies of the companies. The analysis was carried out through the study of the marketing strategies that the three companies apply on their websites. In addition the study investigated all the different ways that the companies use to promote their events, products and services via the Internet. The results showed that all three companies are applying the most modern means of electronic marketing on their websites. Moreover, companies have also adopted the technologies of social web and social media with minimum but significant differences among them.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΑνάλυση στρατηγικής marketing στο internet τριών κορυφαίων εταιριών καλλυντικών στον κόσμο.el
heal.titleStrategic marketing analysis in the internet for three leading cosmetic companies in the world.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, στρατηγικό μάρκετινγκ, καλλυντικάel
heal.keywordmarketing, stratergic marketing, cosmeticsen
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)