Εμφάνιση απλής εγγραφής

University advertising on facebook and developing of promotional animation, using adobe flash for the Department of Commerce & Marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒοσκάκης, Γιώργοςel
dc.creatorVoskakis, Georgeen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:26Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:26Z
dc.date.issued2014-01-16T14:45:11Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6888
dc.description.abstractΤο τελευταίο καιρό έχει παρατηρηθεί αλλαγή στον τρόπο διάδοσης των γεγονότων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλουν στην αλλαγή του τρόπου ροής της πληροφορίας. Το μέσο που εμφανίζει την μεγαλύτερη απήχηση δεν είναι άλλο από το facebook. Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ήδη αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής ζωής και περιλαμβάνουν εξαιρετικά διαφορετικά στρώματα της κοινωνίας- άνδρες και γυναίκες, νέους και ηλικιωμένους, πλούσιους και φτωχούς. Αυτό αποδεικνύεται και από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2012 η οποία φανερωνει ότι πάνω από 845 εκατομμύρια χρήστες διαθέτουν λογαριασμό σε αυτό. Εξαιτίας αυτής της μεγάλης απήχησης τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα δεν θα μπορούσαν να μείνουν έξω από αυτό. Το facebook θεωρείται πλέον ως ένα πολύτιμο και ευνοϊκό εκπαιδευτικό εργαλείο, λόγω της δομής αλλά και των διάφορων υπηρεσιών κοινής ωφέλειας που περιέχει, ενισχύοντας την προσπάθεια για επικοινωνία και κοινωνική στήριξη. Καλλιεργεί την κριτική σκεψη ενισχύοντας την επικοινωνία και το γραπτό λόγο. Η παρούσα πτυχιακή εργασία θα ερευνήσει τον τρόπο διάφημισης των ΑΕΙ/ΤΕΙ μέσω facebook, θα καταδείξει τα εργαλεία τα οποία χρησιμοποιούν, την απήχηση που έχει στο κοινό τους αλλά και την συχνότητα δημοσίευσης θεμάτων. Επιπλέον θα δημιουργηθεί ένα banner με την χρήση του Adobe Flash για το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Ιεράπετρας.el
dc.description.abstractIn recent years it has been observed a change in the way events are spread. Social media contributes to that change of how information flows. The media that displays the greater appeal is none other than facebook. Social networks already constitute an integral part of everyday life and include extremely different strata of society-men and women, young and old, rich and poor. This is demonstrated by a survey conducted in February 2012 which revealed that more than 845 million users have an account on Facebook. Due to this high-resonance academic institutions could not stay out of it. Facebook is now considered as a valuable and conducive learning tool because of the structure and the different services of general interest it contains, enhancing the effort for communication and social support. It fosters the critical thought enhancing communication and writing skills The present thesis will investigate how Universities are advertised via facebook, will demonstrate the tools used, and not only the impact it has on their audience but also the frequency of publication issues. In addition it will be set up a banner with the use of Adobe Flash for the Department of Commerce and Marketing of Ierapetra.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠροώθηση ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στο facebook, και animation για το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Ιεράπετρας.el
dc.titleUniversity advertising on facebook and developing of promotional animation, using adobe flash for the Department of Commerce & Marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒοσκάκης, Γιώργοςel
heal.creatorNameVoskakis, Georgeen
heal.publicationDate2014-01-16T14:45:11Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6888
heal.abstractΤο τελευταίο καιρό έχει παρατηρηθεί αλλαγή στον τρόπο διάδοσης των γεγονότων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλουν στην αλλαγή του τρόπου ροής της πληροφορίας. Το μέσο που εμφανίζει την μεγαλύτερη απήχηση δεν είναι άλλο από το facebook. Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ήδη αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής ζωής και περιλαμβάνουν εξαιρετικά διαφορετικά στρώματα της κοινωνίας- άνδρες και γυναίκες, νέους και ηλικιωμένους, πλούσιους και φτωχούς. Αυτό αποδεικνύεται και από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2012 η οποία φανερωνει ότι πάνω από 845 εκατομμύρια χρήστες διαθέτουν λογαριασμό σε αυτό. Εξαιτίας αυτής της μεγάλης απήχησης τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα δεν θα μπορούσαν να μείνουν έξω από αυτό. Το facebook θεωρείται πλέον ως ένα πολύτιμο και ευνοϊκό εκπαιδευτικό εργαλείο, λόγω της δομής αλλά και των διάφορων υπηρεσιών κοινής ωφέλειας που περιέχει, ενισχύοντας την προσπάθεια για επικοινωνία και κοινωνική στήριξη. Καλλιεργεί την κριτική σκεψη ενισχύοντας την επικοινωνία και το γραπτό λόγο. Η παρούσα πτυχιακή εργασία θα ερευνήσει τον τρόπο διάφημισης των ΑΕΙ/ΤΕΙ μέσω facebook, θα καταδείξει τα εργαλεία τα οποία χρησιμοποιούν, την απήχηση που έχει στο κοινό τους αλλά και την συχνότητα δημοσίευσης θεμάτων. Επιπλέον θα δημιουργηθεί ένα banner με την χρήση του Adobe Flash για το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Ιεράπετρας.el
heal.abstractIn recent years it has been observed a change in the way events are spread. Social media contributes to that change of how information flows. The media that displays the greater appeal is none other than facebook. Social networks already constitute an integral part of everyday life and include extremely different strata of society-men and women, young and old, rich and poor. This is demonstrated by a survey conducted in February 2012 which revealed that more than 845 million users have an account on Facebook. Due to this high-resonance academic institutions could not stay out of it. Facebook is now considered as a valuable and conducive learning tool because of the structure and the different services of general interest it contains, enhancing the effort for communication and social support. It fosters the critical thought enhancing communication and writing skills The present thesis will investigate how Universities are advertised via facebook, will demonstrate the tools used, and not only the impact it has on their audience but also the frequency of publication issues. In addition it will be set up a banner with the use of Adobe Flash for the Department of Commerce and Marketing of Ierapetra.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΠροώθηση ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στο facebook, και animation για το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Ιεράπετρας.el
heal.titleUniversity advertising on facebook and developing of promotional animation, using adobe flash for the Department of Commerce & Marketing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordκοινωνικά μέσα, μάρκετινγκ, διαφήμιση, πανεπιστήμιαel
heal.keywordsocial media, marketing, advertising, facebook, universities, department of commerce and marketing, flash bannersen
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)