Εμφάνιση απλής εγγραφής

Corporate social responsibility in tourist enterprises. The case of 5 star hotels in Greece.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΝάτσης, Αθανάσιοςel
dc.creatorNatsis, Athanasiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:27Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:27Z
dc.date.issued2013-02-05T15:59:43Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6889
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι η ανάλυση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (EKE) καθώς και η διερεύνηση εφαρμογής της σε ξενοδοχειακές μονάδες πέντε αστέρων στην περιοχή της Αττικής. Η μεθοδολογία που εφαρμόστηκε για την επίτευξη του στόχου αυτού, χρησιμοποιεί ένα ερωτηματολόγιο βάσει του οποίου πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις σε βάθος με τα αρμόδια στελέχη των ξενοδοχειακών μονάδων.el
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is the analysis of the term, Corporate Social Responsibility and to explore with what way it is applied in five-star hotels at the region of Athens. The methodology used to achieve this goal, is a questionnaire, in order to be more precise, in-depth interviews with the managers of the hotels.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ εταιρική κοινωνική ευθύνη στις τουριστικές επιχειρήσεις. Η περίπτωση των ξενοδοχείων 5 αστέρων στην Ελλάδα.el
dc.titleCorporate social responsibility in tourist enterprises. The case of 5 star hotels in Greece.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΝάτσης, Αθανάσιοςel
heal.creatorNameNatsis, Athanasiosen
heal.publicationDate2013-02-05T15:59:43Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6889
heal.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι η ανάλυση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (EKE) καθώς και η διερεύνηση εφαρμογής της σε ξενοδοχειακές μονάδες πέντε αστέρων στην περιοχή της Αττικής. Η μεθοδολογία που εφαρμόστηκε για την επίτευξη του στόχου αυτού, χρησιμοποιεί ένα ερωτηματολόγιο βάσει του οποίου πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις σε βάθος με τα αρμόδια στελέχη των ξενοδοχειακών μονάδων.el
heal.abstractThe aim of this diploma thesis is the analysis of the term, Corporate Social Responsibility and to explore with what way it is applied in five-star hotels at the region of Athens. The methodology used to achieve this goal, is a questionnaire, in order to be more precise, in-depth interviews with the managers of the hotels.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ εταιρική κοινωνική ευθύνη στις τουριστικές επιχειρήσεις. Η περίπτωση των ξενοδοχείων 5 αστέρων στην Ελλάδα.el
heal.titleCorporate social responsibility in tourist enterprises. The case of 5 star hotels in Greece.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεταιρική κοινωνική ευθύνη, πρακτικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ποιοτική και ποσοτική έρευνα, ξενοδοχείο πέντε αστέρων, Ελλάδαel
heal.keywordcorporate social responsibility, applied areas of corporate social responsibility, quality and quantity research, five stars hotel, Greeceen
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)