Εμφάνιση απλής εγγραφής

The historical evolution and the using of the poster in advertising.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜάρκου, Μαρίαel
dc.creatorMarkou, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:31Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:31Z
dc.date.issued2014-01-21T21:04:57Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6892
dc.description.abstractΗ αφίσα στη παλαιότερη της μορφή σχεδιάζονταν στο χέρι από ζωγράφους όπως και η διαφήμιση και στη πορεία βελτιώνονταν συνεχώς γιατί την είχαν αναλάβει επαγγελματίες γραφίστες. Τα τελευταία χρονιά η εξέλιξη της είναι μέσω του ηλεκτρονικού υπολογιστή δηλαδή: Photoshop όπου οι αφίσες-διαφημισεις έγιναν ποιο προσιτές στους καταναλωτές της κάθε εταιρείας. Η παρούσα πτυχιακή εργασία περιγράφει τη χρήση και την ιστορική εξέλιξη της αφίσας στη διαφήμιση. Ο σκοπός της πτυχιακής αυτής είναι να παρουσιάσει την ιστορική εξέλιξη και το πως δημιουργήθηκε μέχρι και σήμερα η αφίσα και η διαφήμιση. Ακόμα κάνει μια ιστορική αναφορά στης διαφημίσεις-αφισες της εταιρείας Coca cola, πως ξεκίνησαν και πως εξελίχτηκαν τα τελευταία χρονιά. Στο πρακτικό μέρος της πτυχιακής εργασίας θα είναι διαφήμιση-αφίσα στο Photoshop για το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης οπού θα απευθύνεται προς τους μαθητές και φοιτητές για να επιλέξουν το τμήμα για της σπουδές τους και για το επαγγελματικό τους τομέα.el
dc.description.abstractThe poster in their older form they were drawn in the hand by painters as the publicity in the course they were improved continuously because what they had undertaken professional commercial artists. Last year her development is via the computer that is to say: Photoshop posters-advertize we became who accessible in the consumers of each company. The present final work is the use and the historical development of poster in the publicity. The aim the final this will become the historical development and that were still created until today the poster and the publicity, will become a historical report in her advertize-posters company Coca cola that it began also that developed last year. In the practical part of final work it will be publicity-poster to Photoshop for the Department of Marketing and Publicity where it will be addressed to the students and students in order to they select the department for their her study and for their professional sector.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ χρήση και η ιστορική εξέλιξη της αφίσας στη διαφήμιση.el
dc.titleThe historical evolution and the using of the poster in advertising.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜάρκου, Μαρίαel
heal.creatorNameMarkou, Mariaen
heal.publicationDate2014-01-21T21:04:57Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6892
heal.abstractΗ αφίσα στη παλαιότερη της μορφή σχεδιάζονταν στο χέρι από ζωγράφους όπως και η διαφήμιση και στη πορεία βελτιώνονταν συνεχώς γιατί την είχαν αναλάβει επαγγελματίες γραφίστες. Τα τελευταία χρονιά η εξέλιξη της είναι μέσω του ηλεκτρονικού υπολογιστή δηλαδή: Photoshop όπου οι αφίσες-διαφημισεις έγιναν ποιο προσιτές στους καταναλωτές της κάθε εταιρείας. Η παρούσα πτυχιακή εργασία περιγράφει τη χρήση και την ιστορική εξέλιξη της αφίσας στη διαφήμιση. Ο σκοπός της πτυχιακής αυτής είναι να παρουσιάσει την ιστορική εξέλιξη και το πως δημιουργήθηκε μέχρι και σήμερα η αφίσα και η διαφήμιση. Ακόμα κάνει μια ιστορική αναφορά στης διαφημίσεις-αφισες της εταιρείας Coca cola, πως ξεκίνησαν και πως εξελίχτηκαν τα τελευταία χρονιά. Στο πρακτικό μέρος της πτυχιακής εργασίας θα είναι διαφήμιση-αφίσα στο Photoshop για το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης οπού θα απευθύνεται προς τους μαθητές και φοιτητές για να επιλέξουν το τμήμα για της σπουδές τους και για το επαγγελματικό τους τομέα.el
heal.abstractThe poster in their older form they were drawn in the hand by painters as the publicity in the course they were improved continuously because what they had undertaken professional commercial artists. Last year her development is via the computer that is to say: Photoshop posters-advertize we became who accessible in the consumers of each company. The present final work is the use and the historical development of poster in the publicity. The aim the final this will become the historical development and that were still created until today the poster and the publicity, will become a historical report in her advertize-posters company Coca cola that it began also that developed last year. In the practical part of final work it will be publicity-poster to Photoshop for the Department of Marketing and Publicity where it will be addressed to the students and students in order to they select the department for their her study and for their professional sector.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ χρήση και η ιστορική εξέλιξη της αφίσας στη διαφήμιση.el
heal.titleThe historical evolution and the using of the poster in advertising.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαφίσα, διαφήμιση, έντυπη διαφήμιση, coca colael
heal.keywordposter, publicity, printed publicity, coca colaen
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)