Εμφάνιση απλής εγγραφής

The consumer perception of Greeks towards the HIV and their attitude to the AIDS'S campaigns.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑγγελάκη, Αλεξάνδραel
dc.creatorΔασκαλάκη, Χαρούλαel
dc.creatorAggelaki, Alexandraen
dc.creatorDaskalaki, Xaroylaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:35Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:35Z
dc.date.issued2014-01-16T12:42:03Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6895
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη ασχολείται με τον ιό Hiv και την προσπάθεια ενημέρωσης των πολιτών, με σκοπό την πρόληψή του, μέσω του κοινωνικού μάρκετινγκ. Αρχικά, στο δεύτερο κεφάλαιο της έρευνας αναπτύσσονται σημαντικές έννοιες για την κατανόηση του θέματος όπως η συμπεριφορά καταναλωτή και οι παράγοντες που την επηρεάζουν όπως η αντίληψη, η στάση και η μάθηση. Αναλύεται το μάρκετινγκ ως επιστήμη σε σχέση με το κοινωνικό μάρκετινγκ, τα χαρακτηριστικά του δεύτερου και οι ιδιαιτερότητες-οφέλη που αποκομίζει η κοινωνία από τη χρήση του. Παρουσιάζεται επίσης η λειτουργία του μάρκετινγκ και πώς αυτή εφαρμόζεται σε προβλήματα κοινωνικού χαρακτήρα. Πιο συγκεκριμένα, παρατίθεται η διαφορετική προσέγγιση του marketer στις λειτουργίες- εργαλεία του εμπορικού μάρκετινγκ και πώς αυτές προσαρμόζονται στο κοινωνικό. Ακόμα η μελέτη παραθέτει ενέργειες του κοινωνικού μάρκετινγκ σχετικές με το Aids στη χώρα μας. Στη συνεχεία στο 3ο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζεται η νόσος του Aids τόσο από ιατρικής, όσο και κοινωνικής πλευράς. Ο αναγνώστης εντοπίζει τις κοινωνικές αντιλήψεις που επικρατούν για το Aids, τους οι παράγοντες που τις επηρεάζουν. Τους διαχωρισμούς της κοινωνίας σε περιθωριακές ομάδες και πως αυτές συνδέθηκαν με την νόσο. Προστίθεται, επίσης, μια διαφορετική άποψη ορισμένων ανθρώπων, που αρνούνται την ύπαρξη του ιού και της ασθένειας υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για μια καλοστημένη απάτη που αποσκοπεί στο όφελος των φαρμακοβιομηχανιών. Επιπρόσθετα στο επόμενο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην επιλογή πρωτογενούς έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίου τους λόγους που την καθιστούν κατάλληλη και τους περιορισμούς της. Ταυτόχρονα, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας, που πραγματοποιήθηκε, για να απαντηθούν οι ερευνητικοί στόχοι καθώς και οι προτάσεις για περαιτέρω μελέτη από άλλους ερευνητές.el
dc.description.abstractThis study deals with HIV and effort to inform citizens, in order to prevent it, through social marketing. Initially in the second chapter of this research, important concepts for understanding the subject are been developed, such as the consumers’ attitude and the factors that influence this attitude, some of them are the understanding and learning. So analyzed marketing as science in relation to social marketing, the characteristics of the second and particularities-benefits to society from its use. Describe the function of marketing and how it applies to social problems. More precisely, we present a different approach to the marketer in functions-marketing tools of the trade and how they adapt to society. Furthermore this study presents effects of social marketing related to Aids in our country. Afterwards in the third chapter of this study there is the presentation of the disease Aids, from medical and also social sides. The reader identifies the social perceptions and the factors that influence them, that prevail for Aids disease. The separation of the society at peripherals groups and how all these connected with the disease. One other opinion is also quoted, of certain people who refuse the existence of the disease and they support that everything that has to do with Aids disease, is just one well-organized deception for benefit of the pharmaceutical industries. The next chapter reference in the primal research with the usage of questionnaire and the reasons that make this research appropriate. Finally are presented the results of primary research, conducted using a questionnaire to answer the research objectives. And propositions for further study by other researchers.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ αντίληψη του Έλληνα καταναλωτή για το HIV και η στάση του απέναντι στις διαφημιστικές εκστρατείες για τη νόσο αυτή.el
dc.titleThe consumer perception of Greeks towards the HIV and their attitude to the AIDS'S campaigns.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑγγελάκη, Αλεξάνδραel
heal.creatorNameΔασκαλάκη, Χαρούλαel
heal.creatorNameAggelaki, Alexandraen
heal.creatorNameDaskalaki, Xaroylaen
heal.publicationDate2014-01-16T12:42:03Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6895
heal.abstractΗ παρούσα μελέτη ασχολείται με τον ιό Hiv και την προσπάθεια ενημέρωσης των πολιτών, με σκοπό την πρόληψή του, μέσω του κοινωνικού μάρκετινγκ. Αρχικά, στο δεύτερο κεφάλαιο της έρευνας αναπτύσσονται σημαντικές έννοιες για την κατανόηση του θέματος όπως η συμπεριφορά καταναλωτή και οι παράγοντες που την επηρεάζουν όπως η αντίληψη, η στάση και η μάθηση. Αναλύεται το μάρκετινγκ ως επιστήμη σε σχέση με το κοινωνικό μάρκετινγκ, τα χαρακτηριστικά του δεύτερου και οι ιδιαιτερότητες-οφέλη που αποκομίζει η κοινωνία από τη χρήση του. Παρουσιάζεται επίσης η λειτουργία του μάρκετινγκ και πώς αυτή εφαρμόζεται σε προβλήματα κοινωνικού χαρακτήρα. Πιο συγκεκριμένα, παρατίθεται η διαφορετική προσέγγιση του marketer στις λειτουργίες- εργαλεία του εμπορικού μάρκετινγκ και πώς αυτές προσαρμόζονται στο κοινωνικό. Ακόμα η μελέτη παραθέτει ενέργειες του κοινωνικού μάρκετινγκ σχετικές με το Aids στη χώρα μας. Στη συνεχεία στο 3ο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζεται η νόσος του Aids τόσο από ιατρικής, όσο και κοινωνικής πλευράς. Ο αναγνώστης εντοπίζει τις κοινωνικές αντιλήψεις που επικρατούν για το Aids, τους οι παράγοντες που τις επηρεάζουν. Τους διαχωρισμούς της κοινωνίας σε περιθωριακές ομάδες και πως αυτές συνδέθηκαν με την νόσο. Προστίθεται, επίσης, μια διαφορετική άποψη ορισμένων ανθρώπων, που αρνούνται την ύπαρξη του ιού και της ασθένειας υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για μια καλοστημένη απάτη που αποσκοπεί στο όφελος των φαρμακοβιομηχανιών. Επιπρόσθετα στο επόμενο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην επιλογή πρωτογενούς έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίου τους λόγους που την καθιστούν κατάλληλη και τους περιορισμούς της. Ταυτόχρονα, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας, που πραγματοποιήθηκε, για να απαντηθούν οι ερευνητικοί στόχοι καθώς και οι προτάσεις για περαιτέρω μελέτη από άλλους ερευνητές.el
heal.abstractThis study deals with HIV and effort to inform citizens, in order to prevent it, through social marketing. Initially in the second chapter of this research, important concepts for understanding the subject are been developed, such as the consumers’ attitude and the factors that influence this attitude, some of them are the understanding and learning. So analyzed marketing as science in relation to social marketing, the characteristics of the second and particularities-benefits to society from its use. Describe the function of marketing and how it applies to social problems. More precisely, we present a different approach to the marketer in functions-marketing tools of the trade and how they adapt to society. Furthermore this study presents effects of social marketing related to Aids in our country. Afterwards in the third chapter of this study there is the presentation of the disease Aids, from medical and also social sides. The reader identifies the social perceptions and the factors that influence them, that prevail for Aids disease. The separation of the society at peripherals groups and how all these connected with the disease. One other opinion is also quoted, of certain people who refuse the existence of the disease and they support that everything that has to do with Aids disease, is just one well-organized deception for benefit of the pharmaceutical industries. The next chapter reference in the primal research with the usage of questionnaire and the reasons that make this research appropriate. Finally are presented the results of primary research, conducted using a questionnaire to answer the research objectives. And propositions for further study by other researchers.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ αντίληψη του Έλληνα καταναλωτή για το HIV και η στάση του απέναντι στις διαφημιστικές εκστρατείες για τη νόσο αυτή.el
heal.titleThe consumer perception of Greeks towards the HIV and their attitude to the AIDS'S campaigns.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordκοινωνικό μάρκετινγκ-μη κερδοσκοπικό, μάρκετινγκ, συμπεριφορά καταναλωτή, αντίληψη, στάση, Hiv/Aids, διαφήμισηel
heal.keywordsocial marketing-nonprofit marketing, marketing, customer behavior, perception, attitude, Hiv/Aids, advertisementen
heal.advisorNameΑντωνάκη, Μαρίαel
heal.advisorNameAntonaki, Mariaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)