Εμφάνιση απλής εγγραφής

3D technologies and their application in marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠολιά, Ευαγγελίαel
dc.creatorΜπάιλα, Άνναel
dc.creatorPolia, Evangeliaen
dc.creatorBaila, Annaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:36Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:36Z
dc.date.issued2014-01-16T13:09:39Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6896
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής ήταν η διερεύνηση των τεχνολογιών τρισδιάστατης αναπαράστασης και η εφαρμογή τους στο Μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία επικεντρώθηκε σε δύο πεδία: α) στην μελέτη και ανάπτυξη τεχνολογιών τρισδιάστατης αναπαράστασης με στόχο την εφαρμογή τους στο μάρκετινγκ (κυρίως μέσω του προγράμματος Pano2VR), και β) στην διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των τρισδιάστατων εφαρμογών στο μάρκετινγκ, τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και των επιχειρήσεων. Για τον σκοπό αυτό ερωτηματολόγια μοιράστηκαν σε 72 διαδικτυακούς καταναλωτές (άτομα τα οποία είχαν πραγματοποιήσει περισσότερες από 2 αγορές μέσω Ιντερνέτ τους τελευταίους 12 μήνες), καθώς και σε 44 άτομα τα οποία εργαζόντουσαν –ή ήταν ιδιοκτήτες – σε εταιρείες που χρησιμοποιούν τρισδιάστατες εφαρμογές με σκοπό την προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών τους. H έρευνα έδειξε ότι σε γενικές γραμμές οι τρισδιάστατες εφαρμογές έχουν θετικό αντίκτυπο στην συμπεριφορά των καταναλωτών στο διαδίκτυο. Ειδικότερα, βρέθηκε ότι οι τρισδιάστατες εφαρμογές βοηθούν τους διαδικτυακούς καταναλωτές να συγκεντρώσουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα/υπηρεσίες που θέλουν να αγοράσουν, μεταδίδουν ένα μεγαλύτερο αίσθημα ασφάλειας ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες θα ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των καταναλωτών, βοηθούν τους αγοραστές στο να εξετάσουν καλύτερα την υφή των προϊόντων (ειδικώς αν πρόκειται για αγορά ρούχων παπουτσιών, κτλ.) και τέλος ενισχύουν τη ζωντάνια και το βάθος της επικοινωνίας μεταξύ της επιχείρησης και των καταναλωτών.el
dc.description.abstractThe aim of this project was to investigate the characteristics of 3D Technologies and their application in Marketing. More particularly, the project focused a) in the investigation and development of 3D applications for marketing purposes (mainly through the software Pano 2VR), b) in the examination of the effectiveness of 3D technologies in marketing. For that purposes, questionnaires were administrated in 77 internet consumers as well as in 44 managers who were working in companies which used 3D application for marketing reasons. The research showed that in general terms 3D applications have a positive impact in online purchasing. In more details, it was found that 3D applications help online shoppers to gather more information about the products/services that they want to buy, give a greater sense of security that products/services will meet the expectations of consumers, help buyers to explore the texture of the products (especially for clothes shoes, etc.), and finally enhance the vitality and depth of communication between the company and its consumers.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤεχνολογίες τρισδιάστατης αναπαράστασης από εικόνες και η εφαρμογή τους στο marketing.el
dc.title3D technologies and their application in marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠολιά, Ευαγγελίαel
heal.creatorNameΜπάιλα, Άνναel
heal.creatorNamePolia, Evangeliaen
heal.creatorNameBaila, Annaen
heal.publicationDate2014-01-16T13:09:39Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6896
heal.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής ήταν η διερεύνηση των τεχνολογιών τρισδιάστατης αναπαράστασης και η εφαρμογή τους στο Μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία επικεντρώθηκε σε δύο πεδία: α) στην μελέτη και ανάπτυξη τεχνολογιών τρισδιάστατης αναπαράστασης με στόχο την εφαρμογή τους στο μάρκετινγκ (κυρίως μέσω του προγράμματος Pano2VR), και β) στην διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των τρισδιάστατων εφαρμογών στο μάρκετινγκ, τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και των επιχειρήσεων. Για τον σκοπό αυτό ερωτηματολόγια μοιράστηκαν σε 72 διαδικτυακούς καταναλωτές (άτομα τα οποία είχαν πραγματοποιήσει περισσότερες από 2 αγορές μέσω Ιντερνέτ τους τελευταίους 12 μήνες), καθώς και σε 44 άτομα τα οποία εργαζόντουσαν –ή ήταν ιδιοκτήτες – σε εταιρείες που χρησιμοποιούν τρισδιάστατες εφαρμογές με σκοπό την προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών τους. H έρευνα έδειξε ότι σε γενικές γραμμές οι τρισδιάστατες εφαρμογές έχουν θετικό αντίκτυπο στην συμπεριφορά των καταναλωτών στο διαδίκτυο. Ειδικότερα, βρέθηκε ότι οι τρισδιάστατες εφαρμογές βοηθούν τους διαδικτυακούς καταναλωτές να συγκεντρώσουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα/υπηρεσίες που θέλουν να αγοράσουν, μεταδίδουν ένα μεγαλύτερο αίσθημα ασφάλειας ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες θα ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των καταναλωτών, βοηθούν τους αγοραστές στο να εξετάσουν καλύτερα την υφή των προϊόντων (ειδικώς αν πρόκειται για αγορά ρούχων παπουτσιών, κτλ.) και τέλος ενισχύουν τη ζωντάνια και το βάθος της επικοινωνίας μεταξύ της επιχείρησης και των καταναλωτών.el
heal.abstractThe aim of this project was to investigate the characteristics of 3D Technologies and their application in Marketing. More particularly, the project focused a) in the investigation and development of 3D applications for marketing purposes (mainly through the software Pano 2VR), b) in the examination of the effectiveness of 3D technologies in marketing. For that purposes, questionnaires were administrated in 77 internet consumers as well as in 44 managers who were working in companies which used 3D application for marketing reasons. The research showed that in general terms 3D applications have a positive impact in online purchasing. In more details, it was found that 3D applications help online shoppers to gather more information about the products/services that they want to buy, give a greater sense of security that products/services will meet the expectations of consumers, help buyers to explore the texture of the products (especially for clothes shoes, etc.), and finally enhance the vitality and depth of communication between the company and its consumers.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤεχνολογίες τρισδιάστατης αναπαράστασης από εικόνες και η εφαρμογή τους στο marketing.el
heal.title3D technologies and their application in marketing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτεχνολογίες 3D, μάρκετινγκ και πολυμέσα, αποτελεσματικότητα τρισδιάστατων εφαρμογών, συμπεριφορά του καταναλωτή στο διαδίκτυοel
heal.keyword3D technologies, multimedia marketing, 3D effectiveness, online consumer behavioren
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)