Εμφάνιση απλής εγγραφής

The effect of the economic crisis in science of marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣεληνιωτάκης, Δημήτρηςel
dc.creatorΘεωδόρου, Χρήστοςel
dc.creatorSeliniotakis, Dimitrisen
dc.creatorTheodorou, Christosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:44Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:44Z
dc.date.issued2014-01-21T21:33:15Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6904
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη έγινε στα πλαίσια εκπόνησης της πτυχιακής μας εργασίας και σκοπό είχε να προσεγγισθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η επιρροή της οικονομικής κρίσης στη φιλοσοφία Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Αρχικά, η έρευνα περιορίστηκε στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων ως προς τις έννοιες της οικονομικής κρίσης και του Μάρκετινγκ, ενώ το δεύτερο μέρος της μελέτης αφορούσε εμπειρική έρευνα σχετικά με τις τακτικές που χρησιμοποιούν στην πράξη ελληνικές επιχειρήσεις διαφορετικών κλάδων της οικονομίας. Συγκεκριμένα, αναφορικά με τη δομή της πτυχιακής το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στην παγκόσμια οικονομική κρίση και τις απαρχές της, καθώς επίσης και στον τρόπο που αυτή έχει εξαπλωθεί παγκοσμίως, ενώ ακολουθεί το δεύτερο κεφάλαιο, το οποίο αναφέρεται στη θεωρία του Μάρκετινγκ και το κατά πόσο αυτό επηρεάζεται από την οικονομική κρίση που βιώνουν οι επιχειρήσεις σήμερα. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι τρόπο προσαρμογής των Στρατηγικών και των Τεχνικών Μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις στις μεταβαλλόμενες οικονομικές και κοινωνικές Συνθήκες εν μέσω κρίσης. Στο παρόν κεφάλαιο παρουσιάζεται η Εμπειρική Έρευνα που έγινε σε ελληνικές Επιχειρήσεις 4 κλάδων της οικονομίας και πιο συγκεκριμένα σε αυτούς των τηλεπικοινωνιών, τον τραπεζικό κλάδο, τον κλάδο του λιανικού εμπορίου και τον κλάδο των μεταφορών. Το γενικότερο συμπέρασμα της παρούσας μελέτης είναι ότι εφόσον εν μέσω της οικονομικής κρίσης αλλάζουν οι συνήθειες των καταναλωτών, αλλά και η αγοραστική τους συμπεριφορά, οι επιχειρήσεις οφείλουν να αφουγκράζονται καθημερινά τον παλμό της αλλαγής αυτής και να προσαρμόζουν ανάλογα τη στρατηγική μάρκετινγκ τους, προκειμένου να συνεχίσουν να επιβιώνουν και να αναπτύσσονται παρόλο τη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Από το σύνολο της έρευνας δεν προτείνεται σε καμία περίπτωση η περικοπή δαπανών Μάρκετινγκ, αντιθέτως προτείνεται η τροποποίηση τους και η εισαγωγή στις τακτικές των επιχειρήσεων εναλλακτικών τρόπων προώθησης και πώλησης των προϊόντων τους.el
dc.description.abstractThis thesis was part of our graduation preparation work and was designed to approach as much as possible the influence of the economic crisis in the philosophy of Marketing. Initially, the investigation was limited to the collection of secondary data related to the concepts of economic crisis and Marketing, while the second part of the study involved empirical research on the tactics used Greek enterprises of different industries. The overall conclusion of this study is that while during an economic crisis the consumer habits are changing, as well as their purchasing behavior, businesses must listen daily the pulse of this change and to adapt it to their marketing strategy in order to continue to survive and grow despite the difficult economic era. From the present research is not recommended in any case to cut marketing costs. Instead, it is proposed an amendment and the introduction in the regular business of alternative ways of promoting and selling their products.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ επίδραση της οικονομικής κρίσης στην επιστήμη του μάρκετινγκ.el
dc.titleThe effect of the economic crisis in science of marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣεληνιωτάκης, Δημήτρηςel
heal.creatorNameΘεωδόρου, Χρήστοςel
heal.creatorNameSeliniotakis, Dimitrisen
heal.creatorNameTheodorou, Christosen
heal.publicationDate2014-01-21T21:33:15Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6904
heal.abstractΗ παρούσα μελέτη έγινε στα πλαίσια εκπόνησης της πτυχιακής μας εργασίας και σκοπό είχε να προσεγγισθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η επιρροή της οικονομικής κρίσης στη φιλοσοφία Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Αρχικά, η έρευνα περιορίστηκε στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων ως προς τις έννοιες της οικονομικής κρίσης και του Μάρκετινγκ, ενώ το δεύτερο μέρος της μελέτης αφορούσε εμπειρική έρευνα σχετικά με τις τακτικές που χρησιμοποιούν στην πράξη ελληνικές επιχειρήσεις διαφορετικών κλάδων της οικονομίας. Συγκεκριμένα, αναφορικά με τη δομή της πτυχιακής το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στην παγκόσμια οικονομική κρίση και τις απαρχές της, καθώς επίσης και στον τρόπο που αυτή έχει εξαπλωθεί παγκοσμίως, ενώ ακολουθεί το δεύτερο κεφάλαιο, το οποίο αναφέρεται στη θεωρία του Μάρκετινγκ και το κατά πόσο αυτό επηρεάζεται από την οικονομική κρίση που βιώνουν οι επιχειρήσεις σήμερα. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι τρόπο προσαρμογής των Στρατηγικών και των Τεχνικών Μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις στις μεταβαλλόμενες οικονομικές και κοινωνικές Συνθήκες εν μέσω κρίσης. Στο παρόν κεφάλαιο παρουσιάζεται η Εμπειρική Έρευνα που έγινε σε ελληνικές Επιχειρήσεις 4 κλάδων της οικονομίας και πιο συγκεκριμένα σε αυτούς των τηλεπικοινωνιών, τον τραπεζικό κλάδο, τον κλάδο του λιανικού εμπορίου και τον κλάδο των μεταφορών. Το γενικότερο συμπέρασμα της παρούσας μελέτης είναι ότι εφόσον εν μέσω της οικονομικής κρίσης αλλάζουν οι συνήθειες των καταναλωτών, αλλά και η αγοραστική τους συμπεριφορά, οι επιχειρήσεις οφείλουν να αφουγκράζονται καθημερινά τον παλμό της αλλαγής αυτής και να προσαρμόζουν ανάλογα τη στρατηγική μάρκετινγκ τους, προκειμένου να συνεχίσουν να επιβιώνουν και να αναπτύσσονται παρόλο τη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Από το σύνολο της έρευνας δεν προτείνεται σε καμία περίπτωση η περικοπή δαπανών Μάρκετινγκ, αντιθέτως προτείνεται η τροποποίηση τους και η εισαγωγή στις τακτικές των επιχειρήσεων εναλλακτικών τρόπων προώθησης και πώλησης των προϊόντων τους.el
heal.abstractThis thesis was part of our graduation preparation work and was designed to approach as much as possible the influence of the economic crisis in the philosophy of Marketing. Initially, the investigation was limited to the collection of secondary data related to the concepts of economic crisis and Marketing, while the second part of the study involved empirical research on the tactics used Greek enterprises of different industries. The overall conclusion of this study is that while during an economic crisis the consumer habits are changing, as well as their purchasing behavior, businesses must listen daily the pulse of this change and to adapt it to their marketing strategy in order to continue to survive and grow despite the difficult economic era. From the present research is not recommended in any case to cut marketing costs. Instead, it is proposed an amendment and the introduction in the regular business of alternative ways of promoting and selling their products.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ επίδραση της οικονομικής κρίσης στην επιστήμη του μάρκετινγκ.el
heal.titleThe effect of the economic crisis in science of marketing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, οικονομική κρίση, οικονομική ύφεση, τακτική μάρκετινγκel
heal.keywordmarketing, economic crisis, economic recession, marketing tacticsen
heal.advisorNameΜεραμβελιωτάκης, Γιώργοςel
heal.advisorNameMeramveliotakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)