Show simple item record

HTML 5 and the possibilities that provides to web commercial/promotion. New commercial applications for portable internet devices.

Dublin Core metadata

dc.creatorΓαβριλάκης, Χρίστοςel
dc.creatorGavrilakis, Christosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:49Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:49Z
dc.date.issued2013-07-07T20:42:34Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6906
dc.description.abstractΤο HTML είναι η συντόμευση για το HyperText Mark-up Language, δηλαδή την γλώσσα του διαδικτύου στην οποία δημιουργούνται οι Ιστοσελίδες. Κάτω από αυτές τις όμορφες ιστοσελίδες που κοιτάμε, βρίσκεται μία ατελείωτη ακολουθία HTML κώδικα. Αυτός ο κώδικας μεταφράζεται από τους φυλλομετρητές για να δημιουργηθεί αυτό που βλέπουμε όταν πλοηγούμαστε στο διαδίκτυο. Η πρώτη έκδοση της γλώσσας HTML δημιουργήθηκε το 1991 από τον φυσικό Tim Berners-Lee αλλά έκτοτε έχει συνεχίσει να αναπτύσσεται και να εμπλουτίζεται με νέες δυνατότητες καθώς αυξάνονται οι απαιτήσεις των διαδικτυακών εφαρμογών. Παρόλη την ανάπτυξή της πάντως ποτέ δεν κατέφερε από μόνη της να καλύψει όλες τις ανάγκες που αυξάνονταν συνεχώς όπως π.χ. video, κίνηση - animation, διάδραση με τους χρήστες και έτσι δημιουργήθηκαν άλλες τεχνολογίες που συνεργάζονταν και επέκτειναν την HTML και κατ’ επέκταση το WWW (World Wide Web) όπως το Flash, το CSS, η JavaScript και πολλές άλλες. Το 2006 το W3C παρότι είχε σταματήσει την ανάπτυξη της HTML από το 1998, αποφάσισε πως η XHTML δεν έχει άλλα περιθώρια βελτίωσης και έτσι αποφάσισε πως έπρεπε να βρει κάτι. Έτσι επανέρχεται η ιδέα για την δημιουργία μιας καινούριας έκδοσης, η οποία θα μπορέσει να γεμίσει όλα τα κενά που έχει δημιουργήσει η ανάπτυξη της τεχνολογίας. Στόχος αυτής της πτυχιακής είναι η περιγραφή των νέων δυνατοτήτων των τεχνολογιών HTML5 καθώς και οι τρόποι που μπορεί να χρησιμοποιηθούν στην ηλεκτρονική διαφήμιση σε διαδικτυακές συσκευές όπως το iPhone, iPad κτλ αλλά και σε επίπεδο PC. Επίσης θα γίνει εκτενή αναφορά στην νέα υπηρεσία διαφημίσεων για κινητά της Apple που χρησιμοποιεί τεχνολογίες HTML5, την iAd. Στο πρακτικό μέρος της εργασίας θα δημιουργηθεί μια διαφημιστική εφαρμογή σε HTML5 στην οποία θα φαίνονται οι δυνατότητες της τεχνολογίας αυτής. Τέλος, θα γίνει μια προσπάθεια αναφερθούν οι μελλοντικές χρήσης της HTML 5 σε άλλους τομείς προωθητικών μέσων (π.χ. διαδραστική τηλεόραση, e-books/magazines κ.α.).el
dc.description.abstractHTML, CSS, Flash, Javascripten
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο HTML 5 και οι δυνατότητες που παρέχει στην ηλεκτρονική διαφήμιση/προώθηση. Νέες εφαρμογές για διαφήμιση σε φορητές διαδικτυακές συσκευές.el
dc.titleHTML 5 and the possibilities that provides to web commercial/promotion. New commercial applications for portable internet devices.en

healMeta

heal.creatorNameΓαβριλάκης, Χρίστοςel
heal.creatorNameGavrilakis, Christosen
heal.publicationDate2013-07-07T20:42:34Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6906
heal.abstractΤο HTML είναι η συντόμευση για το HyperText Mark-up Language, δηλαδή την γλώσσα του διαδικτύου στην οποία δημιουργούνται οι Ιστοσελίδες. Κάτω από αυτές τις όμορφες ιστοσελίδες που κοιτάμε, βρίσκεται μία ατελείωτη ακολουθία HTML κώδικα. Αυτός ο κώδικας μεταφράζεται από τους φυλλομετρητές για να δημιουργηθεί αυτό που βλέπουμε όταν πλοηγούμαστε στο διαδίκτυο. Η πρώτη έκδοση της γλώσσας HTML δημιουργήθηκε το 1991 από τον φυσικό Tim Berners-Lee αλλά έκτοτε έχει συνεχίσει να αναπτύσσεται και να εμπλουτίζεται με νέες δυνατότητες καθώς αυξάνονται οι απαιτήσεις των διαδικτυακών εφαρμογών. Παρόλη την ανάπτυξή της πάντως ποτέ δεν κατέφερε από μόνη της να καλύψει όλες τις ανάγκες που αυξάνονταν συνεχώς όπως π.χ. video, κίνηση - animation, διάδραση με τους χρήστες και έτσι δημιουργήθηκαν άλλες τεχνολογίες που συνεργάζονταν και επέκτειναν την HTML και κατ’ επέκταση το WWW (World Wide Web) όπως το Flash, το CSS, η JavaScript και πολλές άλλες. Το 2006 το W3C παρότι είχε σταματήσει την ανάπτυξη της HTML από το 1998, αποφάσισε πως η XHTML δεν έχει άλλα περιθώρια βελτίωσης και έτσι αποφάσισε πως έπρεπε να βρει κάτι. Έτσι επανέρχεται η ιδέα για την δημιουργία μιας καινούριας έκδοσης, η οποία θα μπορέσει να γεμίσει όλα τα κενά που έχει δημιουργήσει η ανάπτυξη της τεχνολογίας. Στόχος αυτής της πτυχιακής είναι η περιγραφή των νέων δυνατοτήτων των τεχνολογιών HTML5 καθώς και οι τρόποι που μπορεί να χρησιμοποιηθούν στην ηλεκτρονική διαφήμιση σε διαδικτυακές συσκευές όπως το iPhone, iPad κτλ αλλά και σε επίπεδο PC. Επίσης θα γίνει εκτενή αναφορά στην νέα υπηρεσία διαφημίσεων για κινητά της Apple που χρησιμοποιεί τεχνολογίες HTML5, την iAd. Στο πρακτικό μέρος της εργασίας θα δημιουργηθεί μια διαφημιστική εφαρμογή σε HTML5 στην οποία θα φαίνονται οι δυνατότητες της τεχνολογίας αυτής. Τέλος, θα γίνει μια προσπάθεια αναφερθούν οι μελλοντικές χρήσης της HTML 5 σε άλλους τομείς προωθητικών μέσων (π.χ. διαδραστική τηλεόραση, e-books/magazines κ.α.).el
heal.abstractHTML, CSS, Flash, Javascripten
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤο HTML 5 και οι δυνατότητες που παρέχει στην ηλεκτρονική διαφήμιση/προώθηση. Νέες εφαρμογές για διαφήμιση σε φορητές διαδικτυακές συσκευές.el
heal.titleHTML 5 and the possibilities that provides to web commercial/promotion. New commercial applications for portable internet devices.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordHTML, CSS, Flash, Javascriptel
heal.keywordHTML is the shortcut for HyperText Mark-up Language, the language that the web pages are built. Beneath those beautiful pages that we are looking, there is an endless sequence of HTML code. This code is being translated by browsers, to create what we see when we surf the web. The first version of HTML was created in 1991 by the CERN researcher Tim Berners-Lee, but since then it has continuously keep developing and enriched with new features, as long as the requirements of the web applications are growing. Despite all of her growing it never managed to cover the needs that were constantly increasing such as video, motion – animation, interaction with the users and so other technologies were created that co-operate and expand HTML and hence WWW (World Wide Web) such as Flash, CSS, JavaScript and many more. In 2006 W3C although it has stopped the development of HTML since 1998, decided that XHTML has no more improvement margins, so it has to come up with something else. So the idea of creating a newer version of the code, that could fill the gaps that technological growth created, comes back. The goal of this diploma thesis is the description of new HTML5 technologies, as well as the ways they can be used into the electronic advertisement at online devices like iPhone, iPad, etc. and PC level. Also it would be extend reference about the new advertisement service for Apple’s mobiles which use HTML5 technologies, iAd. Into the practical part of this diploma thesis will be designed an advertisement application designed with HTML5, so the possibilities of this technology can be shown. To conclude it will be a try to mention the future use of HTML5 in other means of advertisement (for example interactive television, e-books/magazines etc.).en
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)