Εμφάνιση απλής εγγραφής

Strategy marketing of international magazines in Greece and their adaptation rate in the local market.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠανταζοπούλου, Ιουλία-Μαρίαel
dc.creatorΠανταζόπουλος, Νικόλαοςel
dc.creatorPantazopoulou, Ioulia-Mariaen
dc.creatorPantazopoulos, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:52Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:52Z
dc.date.issued2014-01-21T21:25:42Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6908
dc.description.abstractΒασικός σκοπός στη παρούσα εργασία, έγκειται στην παράθεση και ανάλυση των μεθόδων και στρατηγικών Μάρκετινγκ Διεθνών Περιοδικών στην Ελλάδα κα στο βαθμό προσαρμογής τους στην εγχώρια αγορά. Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα πτυχιακή εργασία, αφορά στην στρατηγική Μάρκετινγκ, που ασκούν μεγάλα διεθνή περιοδικά ποικίλης ύλης (πχ. Vogue, Cosmopolitan, Madamme Figaro.) στη χώρα μας. Ωστόσο και προκειμένου η εργασία να εμπεριέχει συνοχή και ορθή εξαγωγή συμπερασμάτων από μέρους των αναγνωστών, διαχωρίζεται σε επτά (7) αντίστοιχα κεφάλαια. Βάση των όσων αναφέρονται, γίνεται αντιπληπτό πως η έννοια της σωστής επωνυμίας και εικόνας της επιχείρησης αποτελεί την βασική φιλοσοφία της επιχείρησης για την επίτευξη των αντικειμενικών στόχων της. Η εφαρμογή αυτής της φιλοσοφίας στην πράξη επιτυγχάνεται με το «μίγμα μάρκετινγκ» (4P), το οποίο περιλαμβάνει το προϊόν, την τιμή, τον τόπο (διανομή) και την προώθηση.el
dc.description.abstractMajor purpose of particular dissertation, it is actually to record and analyze the various marketing methods and techniques used by Managers of International Magazines in Greek local market. More specifically, inside this dissertation, they are being mentioned the different ways of strategies adopted by Managers in published companies of International Magazines in country of Greece. Although, for the reasons of a well structured dissertation, there are actually seven specific (7) chapters included in this dissertation. According to what mentioned here below, it could be said that the meaning of appropriate branding and company’s picture are mentioned to be the basic way of company’s thinking upon purpose the fulfillment of its goals inside the market that operates. This particular philosophy applies also to the 4Ps Marketing Mix, including policies of prices, promotion, place and products. Finally, those international publishing companies of magazines operating in Greece, they should develop all the appropriate capabilities which will offer them competitive advantages inside the market that operate accordingly.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ στρατηγική μάρκετινγκ διεθνών περιοδικών στην Ελλάδα και ο βαθμός προσαρμογής στην εγχώρια αγορά.el
dc.titleStrategy marketing of international magazines in Greece and their adaptation rate in the local market.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠανταζοπούλου, Ιουλία-Μαρίαel
heal.creatorNameΠανταζόπουλος, Νικόλαοςel
heal.creatorNamePantazopoulou, Ioulia-Mariaen
heal.creatorNamePantazopoulos, Nikolaosen
heal.publicationDate2014-01-21T21:25:42Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6908
heal.abstractΒασικός σκοπός στη παρούσα εργασία, έγκειται στην παράθεση και ανάλυση των μεθόδων και στρατηγικών Μάρκετινγκ Διεθνών Περιοδικών στην Ελλάδα κα στο βαθμό προσαρμογής τους στην εγχώρια αγορά. Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα πτυχιακή εργασία, αφορά στην στρατηγική Μάρκετινγκ, που ασκούν μεγάλα διεθνή περιοδικά ποικίλης ύλης (πχ. Vogue, Cosmopolitan, Madamme Figaro.) στη χώρα μας. Ωστόσο και προκειμένου η εργασία να εμπεριέχει συνοχή και ορθή εξαγωγή συμπερασμάτων από μέρους των αναγνωστών, διαχωρίζεται σε επτά (7) αντίστοιχα κεφάλαια. Βάση των όσων αναφέρονται, γίνεται αντιπληπτό πως η έννοια της σωστής επωνυμίας και εικόνας της επιχείρησης αποτελεί την βασική φιλοσοφία της επιχείρησης για την επίτευξη των αντικειμενικών στόχων της. Η εφαρμογή αυτής της φιλοσοφίας στην πράξη επιτυγχάνεται με το «μίγμα μάρκετινγκ» (4P), το οποίο περιλαμβάνει το προϊόν, την τιμή, τον τόπο (διανομή) και την προώθηση.el
heal.abstractMajor purpose of particular dissertation, it is actually to record and analyze the various marketing methods and techniques used by Managers of International Magazines in Greek local market. More specifically, inside this dissertation, they are being mentioned the different ways of strategies adopted by Managers in published companies of International Magazines in country of Greece. Although, for the reasons of a well structured dissertation, there are actually seven specific (7) chapters included in this dissertation. According to what mentioned here below, it could be said that the meaning of appropriate branding and company’s picture are mentioned to be the basic way of company’s thinking upon purpose the fulfillment of its goals inside the market that operates. This particular philosophy applies also to the 4Ps Marketing Mix, including policies of prices, promotion, place and products. Finally, those international publishing companies of magazines operating in Greece, they should develop all the appropriate capabilities which will offer them competitive advantages inside the market that operate accordingly.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ στρατηγική μάρκετινγκ διεθνών περιοδικών στην Ελλάδα και ο βαθμός προσαρμογής στην εγχώρια αγορά.el
heal.titleStrategy marketing of international magazines in Greece and their adaptation rate in the local market.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, στρατηγικό μάρκετινγκ, διεθνές μάρκετινγκ, μίγμα μάρκετινγκ, περιοδικό, περιοδικός τύπος, εκδοτικός τύπος, διεθνές περιοδικό, ελληνική αγορά περιοδικού, διεθνής αγοράel
heal.keywordmarketing, strategic marketing, international marketing, marketing mix magazine, magazine, publishing press, journal, magazine greek market, international marketen
heal.advisorNameΤαβλαδάκη, Δέσποιναel
heal.advisorNameTavladaki, Despοinaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)