Εμφάνιση απλής εγγραφής

Investigation of the typology of the "new poor" Greek consumer. A critical appraisal.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑγγελάκη, Αθανασίαel
dc.creatorAggelaki, Athanasiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:52Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:52Z
dc.date.issued2014-01-16T12:57:26Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6909
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να αναλύσει τον τρόπο που επιδρά η σημερινή οικονομική κρίση στη συμπεριφορά και την ψυχολογία του Έλληνα καταναλωτή και να περιγράψει τον τύπο της νέας τάξης του «νεόπτωχου», αναλύοντας τα χαρακτηριστικά και τις αιτίες που οδήγησαν στην εμφάνισή της. Παρατίθενται σύντομα οι απαραίτητοι ορισμοί και κάποια ιστορικά στοιχεία σχετικά με τις οικονομικές κρίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς και οι βασικές έννοιες της κατανάλωσης και του καταναλωτισμού. Στη συνέχεια γίνεται σύντομη ανάλυση του τρόπου με τον οποίο η κρίση επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Για την περιγραφή της νέας τάξης του «νεόπτωχου» Έλληνα και για λόγους πληρότητας της εργασίας, γίνεται σύντομη ανάλυση των κοινωνικών τάξεων. Στη συνέχεια παρατίθεται η περιγραφή των χαρακτηριστικών της νέας τάξης των «νεόπτωχων». Ακολουθεί η έρευνα που διεξήχθη σε αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού με κατάλληλα διαμορφωμένα ερωτηματολόγια,. Παρουσιάζονται τα γενικά στοιχεία της έρευνας και γίνεται πλήρης ανάλυση των απαντήσεων των ερωτώμενων. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παράθεση των συμπερασμάτων που προέκυψαν από την έρευνα.el
dc.description.abstractThis thesis attempts to analyse the way the current economic crisis affects the behavior and psychology of the typical Greek consumer and describes the type of the new class of "new poor", by analyzing its characteristics and the reasons that led to its appearance. The necessary definitions along, with some historical data on global financial crises are presented along with the basic concepts of consumption and consumerism. A brief analysis of the crisis impact on consumer’s behavior follows next. In order to describe the new class of the "new poor" and for completeness reasons, a brief analysis of social classes is attempted. The description of the characteristics of the new class of "new poor" is given. Then, a survey of a representative sample of population is presented. This survey has been made using a carefully designed questionnaire. The general elements of the survey, along with a complete analysis of the responses, are given. The thesis concludes with a critical appraisal of the outcome of the research.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιερεύνηση της τυπολογίας του «νεόπτωχου» Έλληνα καταναλωτή. Μια κριτική αποτίμηση.el
dc.titleInvestigation of the typology of the "new poor" Greek consumer. A critical appraisal.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑγγελάκη, Αθανασίαel
heal.creatorNameAggelaki, Athanasiaen
heal.publicationDate2014-01-16T12:57:26Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6909
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να αναλύσει τον τρόπο που επιδρά η σημερινή οικονομική κρίση στη συμπεριφορά και την ψυχολογία του Έλληνα καταναλωτή και να περιγράψει τον τύπο της νέας τάξης του «νεόπτωχου», αναλύοντας τα χαρακτηριστικά και τις αιτίες που οδήγησαν στην εμφάνισή της. Παρατίθενται σύντομα οι απαραίτητοι ορισμοί και κάποια ιστορικά στοιχεία σχετικά με τις οικονομικές κρίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς και οι βασικές έννοιες της κατανάλωσης και του καταναλωτισμού. Στη συνέχεια γίνεται σύντομη ανάλυση του τρόπου με τον οποίο η κρίση επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Για την περιγραφή της νέας τάξης του «νεόπτωχου» Έλληνα και για λόγους πληρότητας της εργασίας, γίνεται σύντομη ανάλυση των κοινωνικών τάξεων. Στη συνέχεια παρατίθεται η περιγραφή των χαρακτηριστικών της νέας τάξης των «νεόπτωχων». Ακολουθεί η έρευνα που διεξήχθη σε αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού με κατάλληλα διαμορφωμένα ερωτηματολόγια,. Παρουσιάζονται τα γενικά στοιχεία της έρευνας και γίνεται πλήρης ανάλυση των απαντήσεων των ερωτώμενων. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παράθεση των συμπερασμάτων που προέκυψαν από την έρευνα.el
heal.abstractThis thesis attempts to analyse the way the current economic crisis affects the behavior and psychology of the typical Greek consumer and describes the type of the new class of "new poor", by analyzing its characteristics and the reasons that led to its appearance. The necessary definitions along, with some historical data on global financial crises are presented along with the basic concepts of consumption and consumerism. A brief analysis of the crisis impact on consumer’s behavior follows next. In order to describe the new class of the "new poor" and for completeness reasons, a brief analysis of social classes is attempted. The description of the characteristics of the new class of "new poor" is given. Then, a survey of a representative sample of population is presented. This survey has been made using a carefully designed questionnaire. The general elements of the survey, along with a complete analysis of the responses, are given. The thesis concludes with a critical appraisal of the outcome of the research.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΔιερεύνηση της τυπολογίας του «νεόπτωχου» Έλληνα καταναλωτή. Μια κριτική αποτίμηση.el
heal.titleInvestigation of the typology of the "new poor" Greek consumer. A critical appraisal.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordοικονομική κρίση, συμπεριφορά καταναλωτή, νεόπτωχοςel
heal.keywordeconomic crisis, consumer behavior, new pooren
heal.advisorNameΜεραμβελιωτάκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMeramveliotakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)