Εμφάνιση απλής εγγραφής

How advertising affects Cypriot consumers in period of economic crisis.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚυρίσαββα, Χριστίναel
dc.creatorKirisavva, Christinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:53Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:53Z
dc.date.issued2013-04-19T15:39:21Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6910
dc.description.abstractΣτην πιο κάτω πτυχιακή εργασία, θα αναπτύξουμε το θέμα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, τις απαρχές του φαινομένου και την εξάπλωση της και στην συνέχεια θα επικεντρωθούμε στα κυπριακά δεδομένα. Πώς η οικονομική κρίση επηρεάζει την Κύπρο και πώς η διαφήμιση συμβάλλει στην συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή σε τέτοιες περιόδους. Η ανωτέρω εργασία στηρίχτηκε τόσο σε πρωτογενείς όσο και σε δευτερογενείς πηγές για την εξαγωγή συμπερασμάτων.el
dc.description.abstractIn the following thesis, we will develop the theme of the global economic crisis, the origins of this phenomenon and the spread and then we will focus on Cypriot data. How the economic crisis is affected Cyprus and how advertising contributes to the Cypriot consumer behaviour in such priodous. The above work based on both primary and secondary sources to draw conclusions.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠως η διαφήμιση επηρεάζει τους Κύπριους καταναλωτές σε περίοδο οικονομική κρίσης.el
dc.titleHow advertising affects Cypriot consumers in period of economic crisis.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚυρίσαββα, Χριστίναel
heal.creatorNameKirisavva, Christinaen
heal.publicationDate2013-04-19T15:39:21Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6910
heal.abstractΣτην πιο κάτω πτυχιακή εργασία, θα αναπτύξουμε το θέμα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, τις απαρχές του φαινομένου και την εξάπλωση της και στην συνέχεια θα επικεντρωθούμε στα κυπριακά δεδομένα. Πώς η οικονομική κρίση επηρεάζει την Κύπρο και πώς η διαφήμιση συμβάλλει στην συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή σε τέτοιες περιόδους. Η ανωτέρω εργασία στηρίχτηκε τόσο σε πρωτογενείς όσο και σε δευτερογενείς πηγές για την εξαγωγή συμπερασμάτων.el
heal.abstractIn the following thesis, we will develop the theme of the global economic crisis, the origins of this phenomenon and the spread and then we will focus on Cypriot data. How the economic crisis is affected Cyprus and how advertising contributes to the Cypriot consumer behaviour in such priodous. The above work based on both primary and secondary sources to draw conclusions.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΠως η διαφήμιση επηρεάζει τους Κύπριους καταναλωτές σε περίοδο οικονομική κρίσης.el
heal.titleHow advertising affects Cypriot consumers in period of economic crisis.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordοικονομική κρίση, διαφήμιση, καταναλωτέςel
heal.keywordeconomic crisis, advertising, consumersen
heal.advisorNameΠαπανδρέου, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapandreou, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)