Εμφάνιση απλής εγγραφής

Consumer Behavior of Modern Greek in the Internet. Reasons Why consumers Prefer Group Buying Sites (GBS).

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΘεονά, Ευσταθίαel
dc.creatorTheona, Eustathiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:11:54Z
dc.date.available2016-03-15T17:11:54Z
dc.date.issued2014-01-16T14:18:22Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6911
dc.description.abstractΣήμερα, το διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινότητας πλέον όλων σχεδόν των ανθρώπων παγκοσμίως. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλές από τις καθημερινές τους δραστηριότητες να συμπεριλαμβάνουν τη χρήση του διαδικτύου. Μια από αυτές τις δραστηριότητες είναι και οι αγορές τους, μέρος των οποίων γίνεται πλέον μέσω ηλεκτρονικών καναλιών διανομής. Με άλλα λόγια το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται μέρα με τη μέρα όλο και περισσότερο. Ταυτόχρονα, ειδικότερα σήμερα, εν μέσω μιας βαθειάς οικονομικής ύφεσης, η οποία έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του εισοδήματος των καταναλωτών και κατ’ επέκταση τη δραστική αλλαγή στην καταναλωτική τους συμπεριφοράς, λόγω μειωμένης αγοραστικής ικανότητας, αναζητούνται συνεχώς νέοι τρόποι οικονομικής αλλά ταυτόχρονα ποιοτικής κατανάλωσης. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω στοιχεία, σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να προσεγγίσει την καταναλωτική συμπεριφορά των ατόμων στο διαδίκτυο, ποιο είναι το προφίλ του διαδικτυακού καταναλωτή και ποια είναι η σχέση του και οι αντιλήψεις του αναφορικά με τα Group Buying Sites, τα οποία αποτελούν κάτι σχετικά νέο και καινοτόμο στις ηλεκτρονικές αγορές. Αδιαμφισβήτητα οι καταναλωτές πλέον στρέφονται προς αυτά τα sites όλο και περισσότερο, γιατί συνδυάζουν στις αγορές τους τόσο τις χαμηλές τιμές όσο και την ποιότητα των προϊόντων.el
dc.description.abstractNowadays, internet is a part of everyday life for almost all people worldwide. This has resulted in many of their daily activities including the use of it. One of these activities are the purchases, some of which are now made through electronic channels. In other words, the e-commerce is growing day by day more and more. At the same time , especially today, in the midst of a deep economic recession, which has resulted in a reduction of the consumer’s income and hence the drastic change in consumer behavior due to reduced purchasing power, the consumers are seeking new ways of economic but qualitative consumption. Considering the above, the purpose of this thesis is to approach the consumer behavior on the internet, which the profile of the online consumer is and what is the relationship and perceptions regarding the Group Buying Sites, which are something quite new and innovative in electronic markets. Undoubtedly consumers are now turning to these sites more and more, because they combine both low prices and qualitative products.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑγοραστική Συμπεριφορά του Σύγχρονου Έλληνα στο Διαδίκτυο. Λόγοι Προτίμησης Ομαδικών Διαδικτυακών Αγορών (GBS).el
dc.titleConsumer Behavior of Modern Greek in the Internet. Reasons Why consumers Prefer Group Buying Sites (GBS).en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΘεονά, Ευσταθίαel
heal.creatorNameTheona, Eustathiaen
heal.publicationDate2014-01-16T14:18:22Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6911
heal.abstractΣήμερα, το διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινότητας πλέον όλων σχεδόν των ανθρώπων παγκοσμίως. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλές από τις καθημερινές τους δραστηριότητες να συμπεριλαμβάνουν τη χρήση του διαδικτύου. Μια από αυτές τις δραστηριότητες είναι και οι αγορές τους, μέρος των οποίων γίνεται πλέον μέσω ηλεκτρονικών καναλιών διανομής. Με άλλα λόγια το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται μέρα με τη μέρα όλο και περισσότερο. Ταυτόχρονα, ειδικότερα σήμερα, εν μέσω μιας βαθειάς οικονομικής ύφεσης, η οποία έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του εισοδήματος των καταναλωτών και κατ’ επέκταση τη δραστική αλλαγή στην καταναλωτική τους συμπεριφοράς, λόγω μειωμένης αγοραστικής ικανότητας, αναζητούνται συνεχώς νέοι τρόποι οικονομικής αλλά ταυτόχρονα ποιοτικής κατανάλωσης. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω στοιχεία, σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να προσεγγίσει την καταναλωτική συμπεριφορά των ατόμων στο διαδίκτυο, ποιο είναι το προφίλ του διαδικτυακού καταναλωτή και ποια είναι η σχέση του και οι αντιλήψεις του αναφορικά με τα Group Buying Sites, τα οποία αποτελούν κάτι σχετικά νέο και καινοτόμο στις ηλεκτρονικές αγορές. Αδιαμφισβήτητα οι καταναλωτές πλέον στρέφονται προς αυτά τα sites όλο και περισσότερο, γιατί συνδυάζουν στις αγορές τους τόσο τις χαμηλές τιμές όσο και την ποιότητα των προϊόντων.el
heal.abstractNowadays, internet is a part of everyday life for almost all people worldwide. This has resulted in many of their daily activities including the use of it. One of these activities are the purchases, some of which are now made through electronic channels. In other words, the e-commerce is growing day by day more and more. At the same time , especially today, in the midst of a deep economic recession, which has resulted in a reduction of the consumer’s income and hence the drastic change in consumer behavior due to reduced purchasing power, the consumers are seeking new ways of economic but qualitative consumption. Considering the above, the purpose of this thesis is to approach the consumer behavior on the internet, which the profile of the online consumer is and what is the relationship and perceptions regarding the Group Buying Sites, which are something quite new and innovative in electronic markets. Undoubtedly consumers are now turning to these sites more and more, because they combine both low prices and qualitative products.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΑγοραστική Συμπεριφορά του Σύγχρονου Έλληνα στο Διαδίκτυο. Λόγοι Προτίμησης Ομαδικών Διαδικτυακών Αγορών (GBS).el
heal.titleConsumer Behavior of Modern Greek in the Internet. Reasons Why consumers Prefer Group Buying Sites (GBS).en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, ηλεκτρονικό εμπόριο, οικονομική κρίσηel
heal.keywordconsumer behavior, e-commerce, economic recession, group buying sitesen
heal.advisorNameΤαβλαδάκη, Δέσποιναel
heal.advisorNameTavladaki, Despoinaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)