Σύγχρονα Εργαλεία της διαφήμισης. Η Έννοια του Flash Mob(Αιφνίδιου Όχλου) και η Επίδρασή του στο Ελληνικό Κοινό.
Modern tools of advertising. The concept of Flash Mobs and the influence they have on the Greek audience-population.
Date
2014-01-16Author
Λάζου, Ευλαμπία
Παϊλα, Κωνσταντίνα
Lazou, Evlampia
Paila, Konstantina
Metadata
Show full item recordAbstract
Ο μεγάλος αριθμός διαφημιστικών μηνυμάτων που κατακλύζουν στις μέρες μας το καταναλωτικό κοινό, βοηθά όλοένα και περισσότερο τις επιχειρήσεις να προωθήσουν τα προϊόντα/υπηρεσίες τους στην αγορά επιτυγχάνοντας το θεμιτό ποσοστό πωλήσεων ούτως ώστε η επιχείρηση να είναι υγιής . Ο βομβαρδισμός όμως των μηνυμάτων έχει οδηγήσει στην «ανοσία» του μέσου καταναλωτή με αποτέλεσμα τα κλασικά διαφημιστικά μηνύματα να μην επιτυγχάνουν εξ’ολοκλήρου το σκοπό τους.Έτσι παράλληλα με τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει καταστεί αναγκαία η προσέγγιση των καταναλωτών με νέες μεθόδους. Στις μέρες μας δημιουργούνται διαρκώς νέα εργαλεία διαφήμισης, αυτάρκη ή συμπληρωματικά των κλασικών μέσων,που έχουν ως κύρια βάση τους το διαδίκτυο. Τέτοια εργαλεία είναι τα κινητά, τα κοινωνικά δίκτυα, κ.α. μέσα από τα οποία μπορεί κανείς να διαφημιστεί και να υποστηρίξει μια καμπάνια/ένα προϊόν σε πολύπλευρο επίπεδο. Επιπροσθέτως σε BTL επίπεδο τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μια νέα τάση, αυτή των διαφημιστικών Flash Mob με αρκετές εταιρείες να έχουν ασπαστεί ήδη το νέο αυτό εργαλείο προώθησης.Ο συνδυασμός του ενδιαφέροντος περιοχομένου/σεναρίου ενός event/Flash Mob σε συνδυασμό με τη κινηματογράφηση του,τη χρήση του διαδικτύου για τη διάχυση του μηνύματος και το απαραίτητο branding, είναι αυτά που δίνουν στην εκάστοτε εταιρεία την συνταγή της επιτυχίας.Προσφέροντας στον κόσμο «συναίσθημα» καταφέρνουν να αναδείξουν τον πελατοκεντρικό τους χαρακτήρα, κερδίζοντας και πάλι το καταναλωτικό τους κοινό.Έτσι τα Flash Mob τείνουν να είναι ένας ευφάνταστος,νέος και συνάμα δημιουργικός τρόπος διαφήμισης και προώθησης που δυστυχώς δεν έχει αντιληφθεί και εκμεταλλευτεί ο ελληνικός διαφημιστικός χώρος. The large number of advertisements that bombard nowadays consumers in their everyday life, helping businesses to further promote their products / services in the market so as to achieve a fair percentage of sales in order to maintain a healthy business, has led to a so called " immunity " against the classical advertising message and mix.As a result of this immunity it seems that the medium is not as effective as it used to be and parallel with the rapid evolution of technology it has become crucial to approach consumers with new, unconventional ways. Nowadays, new advertising tools are constantly being created, proficient or in addition to classical means, that are mainly internet based, such as mobile marketing tools,social networks, etc. through which one can advertise and support a campaign / product to a versatile level. In addition in recent years, on a BTL level, a new trend has come to surface, called advertising Flash Mobs, and several companies worldwide have already embraced it.A combination of interesting content/script of an event/Flash Mob in combination with filming the actual “act”, using the internet to spread the message and the necessary branding, is what gives the company the recipe of success. By offering "feelings" to the world, companies manage to promote their customer-centric nature, thus resulting in winning back their consumers. Although Flash Mobs tend to be an imaginative, new and creative way of advertising and promotion, unfortunately they have not yet been fully perceived and taken advantage of as a new tool by the Greek advertising community.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info