Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study of online advertising methods for Universities and develop promotional animation, using adobe flash for the Department of Commerce & Marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚανελλοπούλου, Θεοδώραel
dc.creatorΦέρκο, Λαουρέντ Αλέξανδροςel
dc.creatorKanellopoulou, Theodoraen
dc.creatorFerko, Laurent Alexandrosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:12:06Z
dc.date.available2016-03-15T17:12:06Z
dc.date.issued2013-07-07T20:58:18Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6921
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια παρατηρείται ανάπτυξη της διαφήμισης μέσω διαδικτύου αλλά και των υπηρεσιών που προσφέρει το διαδίκτυο, το οποίο έχει κατορθώσει να εισέλθει στις ζωές των καταναλωτών παίζοντας καθοριστικό ρόλο και έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής τους. Η επίδραση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών παρατηρείται από το γεγονός ότι πλέον το διαδίκτυο θεωρείται ως ένα ακόμα διαφημιστικό μέσο. Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν καταλάβει την αξία του διαδικτύου, παρατηρώντας την ραγδαία ανάπτυξη των χρηστών του, γι’ αυτό και επιχειρούν να διαφημίσουν τα προϊόντα – υπηρεσίες τους μέσω διαδικτύου. Η διαφήμιση στο internet λαμβάνεται υπόψη με όλη την σοβαρότητα που δίνεται και όταν ετοιμάζονται διαφημιστικές εκστρατείες στην τηλεόραση, στα περιοδικά, στην υπαίθρια διαφήμιση και στα άλλα μέσα. Όπως έχει παρατηρηθεί ο τομέας της εκπαίδευσης δεν θα ξέφευγε από το «κύμα του διαδικτύου». Πολλά πανεπιστήμια - σχολές χρησιμοποιούν το διαδίκτυο προκειμένου οι μελλοντικοί φοιτητές να επιλέξουν το ανάλογο πανεπιστήμιο/ σχολή στο μηχανογραφικό τους. Με αυτόν τον τρόπο προσέλκυσης των φοιτητών, καταφέρνουν να αναδείξουν την δουλειά τους, τον τρόπο λειτουργίας τους και φυσικά στοχεύουν στο κοινό τους, που είναι παιδιά ηλικίας 16 – 18 χρονών, χρήστες του διαδικτύου. Η παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετήσει τους online τρόπους διαφήμισης των πανεπιστημίων – ΤΕΙ στην Ελλάδα. Θα καταδειχθούν τα διαφημιστικά μέσα που χρησιμοποιούν και η αποτελεσματικότητά τους. Στο πρακτικό κομμάτι θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις από τους υπεύθυνους των τμημάτων, προκειμένου να εκμαιευθούν καλύτερα οι πληροφορίες οι οποίες μας δωθούν αλλά παράλληλα θα κατασκευαστεί ένα banner με την χρήση του Adobe flash για το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης της Ιεράπετρας.el
dc.description.abstractIn this diploma thesis, we study the online advertising methods for universities and we develop promotional animation, using adope flash for the Department of Commerce & Marketing TEI of Crete. Over the last few years there has been a development of online advertising. Although, internet counts few years of existence, it has managed to enter into the lives of consumers playing a crucial role, as it has become an integral part of their lives. The impact of the internet on the consumer’s daily life is seen by the fact that internet now is considered as another advertising medium. Most businesses have realized the value of the internet, while observing the rapid expansion of users that is why they attempt to advertise their products on the internet. The seriousness that is given for an internet advertising equals the prestige given to an advertising campaign on television, in magazines, outdoor advertising and other media. The education sector could not be an exception of the internets’ domination. Many universities and schools use the internet in order to help the forthcoming students to choose the appropriate university or school in their application. Attracting students this way, they manage to expose their work, the way they operate and of course they aim their target group, which are young aged internet users from16 to 18. This thesis will study the methods of advertising online universities – Technological Educational Institute (TEI) of Greece. The advertising media they use and their effectiveness will be demonstrated. In the operable part there will be taken interviews by the heads of the department in order not only the information that have been given to be extracted and verified, but also to build a banner using the Adobe flash for the Department of Marketing of Ierapetra.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜελέτη τρόπων διαφήμισης μέσω διαδικτύου για ΑΕΙ και ανάπτυξη διαφημιστικού animation με χρήση του adobe flash για το Tμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.el
dc.titleStudy of online advertising methods for Universities and develop promotional animation, using adobe flash for the Department of Commerce & Marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚανελλοπούλου, Θεοδώραel
heal.creatorNameΦέρκο, Λαουρέντ Αλέξανδροςel
heal.creatorNameKanellopoulou, Theodoraen
heal.creatorNameFerko, Laurent Alexandrosen
heal.publicationDate2013-07-07T20:58:18Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6921
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια παρατηρείται ανάπτυξη της διαφήμισης μέσω διαδικτύου αλλά και των υπηρεσιών που προσφέρει το διαδίκτυο, το οποίο έχει κατορθώσει να εισέλθει στις ζωές των καταναλωτών παίζοντας καθοριστικό ρόλο και έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής τους. Η επίδραση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών παρατηρείται από το γεγονός ότι πλέον το διαδίκτυο θεωρείται ως ένα ακόμα διαφημιστικό μέσο. Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν καταλάβει την αξία του διαδικτύου, παρατηρώντας την ραγδαία ανάπτυξη των χρηστών του, γι’ αυτό και επιχειρούν να διαφημίσουν τα προϊόντα – υπηρεσίες τους μέσω διαδικτύου. Η διαφήμιση στο internet λαμβάνεται υπόψη με όλη την σοβαρότητα που δίνεται και όταν ετοιμάζονται διαφημιστικές εκστρατείες στην τηλεόραση, στα περιοδικά, στην υπαίθρια διαφήμιση και στα άλλα μέσα. Όπως έχει παρατηρηθεί ο τομέας της εκπαίδευσης δεν θα ξέφευγε από το «κύμα του διαδικτύου». Πολλά πανεπιστήμια - σχολές χρησιμοποιούν το διαδίκτυο προκειμένου οι μελλοντικοί φοιτητές να επιλέξουν το ανάλογο πανεπιστήμιο/ σχολή στο μηχανογραφικό τους. Με αυτόν τον τρόπο προσέλκυσης των φοιτητών, καταφέρνουν να αναδείξουν την δουλειά τους, τον τρόπο λειτουργίας τους και φυσικά στοχεύουν στο κοινό τους, που είναι παιδιά ηλικίας 16 – 18 χρονών, χρήστες του διαδικτύου. Η παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετήσει τους online τρόπους διαφήμισης των πανεπιστημίων – ΤΕΙ στην Ελλάδα. Θα καταδειχθούν τα διαφημιστικά μέσα που χρησιμοποιούν και η αποτελεσματικότητά τους. Στο πρακτικό κομμάτι θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις από τους υπεύθυνους των τμημάτων, προκειμένου να εκμαιευθούν καλύτερα οι πληροφορίες οι οποίες μας δωθούν αλλά παράλληλα θα κατασκευαστεί ένα banner με την χρήση του Adobe flash για το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης της Ιεράπετρας.el
heal.abstractIn this diploma thesis, we study the online advertising methods for universities and we develop promotional animation, using adope flash for the Department of Commerce & Marketing TEI of Crete. Over the last few years there has been a development of online advertising. Although, internet counts few years of existence, it has managed to enter into the lives of consumers playing a crucial role, as it has become an integral part of their lives. The impact of the internet on the consumer’s daily life is seen by the fact that internet now is considered as another advertising medium. Most businesses have realized the value of the internet, while observing the rapid expansion of users that is why they attempt to advertise their products on the internet. The seriousness that is given for an internet advertising equals the prestige given to an advertising campaign on television, in magazines, outdoor advertising and other media. The education sector could not be an exception of the internets’ domination. Many universities and schools use the internet in order to help the forthcoming students to choose the appropriate university or school in their application. Attracting students this way, they manage to expose their work, the way they operate and of course they aim their target group, which are young aged internet users from16 to 18. This thesis will study the methods of advertising online universities – Technological Educational Institute (TEI) of Greece. The advertising media they use and their effectiveness will be demonstrated. In the operable part there will be taken interviews by the heads of the department in order not only the information that have been given to be extracted and verified, but also to build a banner using the Adobe flash for the Department of Marketing of Ierapetra.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη τρόπων διαφήμισης μέσω διαδικτύου για ΑΕΙ και ανάπτυξη διαφημιστικού animation με χρήση του adobe flash για το Tμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.el
heal.titleStudy of online advertising methods for Universities and develop promotional animation, using adobe flash for the Department of Commerce & Marketing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαφήμιση στο διαδίκτυο, πανεπιστήμια, ΤΕΙ, adobe flash, bannerel
heal.keywordinternet advertising, universities, TEI, adobe flash, banneren
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Κonstantinοςen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)