Εμφάνιση απλής εγγραφής

City branding, citizens’ participation in the identity formation of the city. The case of Ierapetra.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑυλωνίτης, Κυριάκοςel
dc.creatorAvlonitis, Kiriakosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:12:07Z
dc.date.available2016-03-15T17:12:07Z
dc.date.issued2014-01-16T12:57:26Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6922
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή ασχολείται με το ζήτημα του city branding και με τις ενέργειες που ακολουθούνται για την επίτευξη αυτού. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται εισαγωγικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν το city branding. Παράλληλα, ορίζεται η έννοια του city branding, αποδίδοντας ιδιαίτερη σημασία στα χαρακτηριστικά του στοιχεία, τα οποία είναι εκείνα που αναδεικνύουν τη συγκεκριμένη διαδικασία σε γνώρισμα Στο δεύτερο κεφάλαιο, αναλύεται η εφαρμογή του city branding στο Δήμο της Ιεράπετρας καθώς και οι ενέργειες που ακολουθούνται για την επίτευξη αυτού. Επίσης αναλύονται τα στάδια που αποτελούν τη συνολική διαδικασία αλλά και οι συμμετέχοντες φορείς (καταναλωτές, αγορά, παραγωγοί) τόσο στον τομέα των προϊόντων όσο και σε αυτόν των υπηρεσιών. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά στο ∆ήµο Ιεράπετρας, Κρήτης, όσον αφορά στα ιστορικά, οικονοµικά και δηµογραφικά του στοιχεία,, τα αξιοθέατα και τα προβλήµατα που παρουσιάζει, ανιχνεύοντας παράλληλα το δυναµικό του συγκεκριμένου δήµου για τη σχεδίαση και την ανάπτυξη µιάς στρατηγικής city branding. Στο τέταρτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η έρευνα που πραγματοποιήθηκε για την καταγραφή της παρούσας κατάστασης µε βάση πραγματικές αναφορές και γνώµες που έχουν βαρύνουσα σηµασία αφού προέρχονται από ανθρώπους οι οποίοι ζουν και δραστηριοποιούνται µέσα στον ίδιο το δήµο. Τέλος, στο πέµπτο κεφάλαιο, µε βάση όλα τα προαναφερόμενα στοιχεία, οδηγούµαστε σε συγκεκριµένα συµπεράσµατα, και παράλληλα διατυπώνουµε προτάσεις που θα µπορούσαν να οδηγήσουν το όλο ζήτηµα σε σαφέστερες και καλύτερες προοπτικές για το δήµο, όχι µόνο στον τοµέα του τουρισµού αλλά σε ολόκληρο τον οργανωτικό και λειτουργικό του χαρακτήρα.el
dc.description.abstractThis paper deals with the issue of city branding and the actions that take place In order to achieve this. The first chapter presents introductory information on the subject dealing with the real work and the importance of characterizing the process of city branding. At the same time, it is defined the concept of city branding, paying particular attention to the characteristics of data, which are those that highlight the particular process in feature. Second chapter analyze how the adjustment of city Branding is used on the city of Ierapetra and also actions that will take place in order to achieve this. Also the analysis of the stages which constitute the total process and the stakeholders who occupied in the sector of products and services. The third chapter elaborates on the City of Ierapetra, on the historical, economic and demographic features, the attractions and problems, while scanning the potential of the municipality for the design and development a strategic city branding. The fourth chapter presents the survey to record the present situation and potential development beyond theoretical schemes, but based on actual reports and opinions are of prime importance as coming from people who live and work in the same municipality Finally, using all these elements led to specific conclusions and also formulates proposals that could lead the whole matter in clearer and better prospects for the municipality, not just in tourism but in the whole organizational and functional status.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleCity branding, η συμμετοχή των κατοίκων στη διαμόρφωση ταυτότητας της πόλης. Η περίπτωση της Ιεράπετρας.el
dc.titleCity branding, citizens’ participation in the identity formation of the city. The case of Ierapetra.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑυλωνίτης, Κυριάκοςel
heal.creatorNameAvlonitis, Kiriakosen
heal.publicationDate2014-01-16T12:57:26Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6922
heal.abstractΗ εργασία αυτή ασχολείται με το ζήτημα του city branding και με τις ενέργειες που ακολουθούνται για την επίτευξη αυτού. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται εισαγωγικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν το city branding. Παράλληλα, ορίζεται η έννοια του city branding, αποδίδοντας ιδιαίτερη σημασία στα χαρακτηριστικά του στοιχεία, τα οποία είναι εκείνα που αναδεικνύουν τη συγκεκριμένη διαδικασία σε γνώρισμα Στο δεύτερο κεφάλαιο, αναλύεται η εφαρμογή του city branding στο Δήμο της Ιεράπετρας καθώς και οι ενέργειες που ακολουθούνται για την επίτευξη αυτού. Επίσης αναλύονται τα στάδια που αποτελούν τη συνολική διαδικασία αλλά και οι συμμετέχοντες φορείς (καταναλωτές, αγορά, παραγωγοί) τόσο στον τομέα των προϊόντων όσο και σε αυτόν των υπηρεσιών. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά στο ∆ήµο Ιεράπετρας, Κρήτης, όσον αφορά στα ιστορικά, οικονοµικά και δηµογραφικά του στοιχεία,, τα αξιοθέατα και τα προβλήµατα που παρουσιάζει, ανιχνεύοντας παράλληλα το δυναµικό του συγκεκριμένου δήµου για τη σχεδίαση και την ανάπτυξη µιάς στρατηγικής city branding. Στο τέταρτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η έρευνα που πραγματοποιήθηκε για την καταγραφή της παρούσας κατάστασης µε βάση πραγματικές αναφορές και γνώµες που έχουν βαρύνουσα σηµασία αφού προέρχονται από ανθρώπους οι οποίοι ζουν και δραστηριοποιούνται µέσα στον ίδιο το δήµο. Τέλος, στο πέµπτο κεφάλαιο, µε βάση όλα τα προαναφερόμενα στοιχεία, οδηγούµαστε σε συγκεκριµένα συµπεράσµατα, και παράλληλα διατυπώνουµε προτάσεις που θα µπορούσαν να οδηγήσουν το όλο ζήτηµα σε σαφέστερες και καλύτερες προοπτικές για το δήµο, όχι µόνο στον τοµέα του τουρισµού αλλά σε ολόκληρο τον οργανωτικό και λειτουργικό του χαρακτήρα.el
heal.abstractThis paper deals with the issue of city branding and the actions that take place In order to achieve this. The first chapter presents introductory information on the subject dealing with the real work and the importance of characterizing the process of city branding. At the same time, it is defined the concept of city branding, paying particular attention to the characteristics of data, which are those that highlight the particular process in feature. Second chapter analyze how the adjustment of city Branding is used on the city of Ierapetra and also actions that will take place in order to achieve this. Also the analysis of the stages which constitute the total process and the stakeholders who occupied in the sector of products and services. The third chapter elaborates on the City of Ierapetra, on the historical, economic and demographic features, the attractions and problems, while scanning the potential of the municipality for the design and development a strategic city branding. The fourth chapter presents the survey to record the present situation and potential development beyond theoretical schemes, but based on actual reports and opinions are of prime importance as coming from people who live and work in the same municipality Finally, using all these elements led to specific conclusions and also formulates proposals that could lead the whole matter in clearer and better prospects for the municipality, not just in tourism but in the whole organizational and functional status.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleCity branding, η συμμετοχή των κατοίκων στη διαμόρφωση ταυτότητας της πόλης. Η περίπτωση της Ιεράπετρας.el
heal.titleCity branding, citizens’ participation in the identity formation of the city. The case of Ierapetra.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordταυτότητα πόλης, Ιεράπετρα, κάτοικοι, τουρισμόςel
heal.keywordcity branding, Municipality of Ierapetra, tourism, residentsen
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrihas, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)