Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study and analysis of the effect of interactive marketing in the emotional intelligence of the consumer.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒελίτσκος, Παντελήςel
dc.creatorΜουστάκας, Ιωάννηςel
dc.creatorVelitskos, Pantelisen
dc.creatorMoustakas, Ioannisen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:12:08Z
dc.date.available2016-03-15T17:12:08Z
dc.date.issued2014-01-16T15:47:17Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6923
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν σκοπό να αναπτύξει και να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ειδικότερα για τη χρήση του διαδραστικού μάρκετινγκ στις μέρες μας, καθώς και για την εξέλιξή του με την πάροδο του χρόνου. Παράλληλα γίνεται προσπάθεια ορισμού και ανάλυσης της έννοιας “συναισθηματική νοημοσύνη”. Στο πρώτο κεφάλαιο, περιγράφεται η έννοια της διαφήμισης, η εξέλιξή της και τα μέσα που χρησιμοποιεί για να επιτύχει την αποστολή της ανάλογα με την αγορά-στόχο που έχει, την αποτελεσματικότητα του μέσου που έχει επιλέξει να χρησιμοποιήσει και το κόστος που είναι διατεθειμένη να πληρώσει η επιχείρηση, η οποία προβαίνει στην ενέργεια αυτή. Επίσης, παρατίθενται τα είδη της διαφήμισης, καθώς κάθε διαφήμιση έχει διαφορετικό σκοπό ως προς τα αποτελέσματα που επιθυμεί να επιτύχει. Στο δεύτερο κεφάλαιο, δίνεται η έννοια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, η χρησιμότητά του και η αναγκαιότητά του στη σημερινή εποχή, οι απαιτήσεις της αγοράς, καθώς γίνεται και η σύγκρισή του με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Έπειτα, αναλύεται εκτενώς το διαδραστικό μάρκετινγκ (έννοια, εξέλιξη, πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα). Εν συνεχεία, στο τρίτο κεφάλαιο, επιχειρείται η ανάλυση της έννοιας “συναισθηματική νοημοσύνη” και της επίδρασης της διαφήμισης στην ψυχοσύνθεση του καταναλωτή. Στο τέταρτο κεφάλαιο, γίνεται μια σύντομη αναφορά στα βασικά στοιχεία μιας επιτυχημένης διαφημιστικής παραγωγής. Η δημιουργία μιας διαδραστικής, κατά κύριο λόγο, διαφήμισης αποτελεί το πρακτικό κομμάτι της πτυχιακής αυτής. Τέλος, εξάγονται αποτελέσματα από την ανάλυση της επίδρασης της διαφήμισης στη “συναισθηματική νοημοσύνη” του καταναλωτή.el
dc.description.abstractThe object of this diploma thesis is the development and presentation of a consummated approach of e-marketing and specifically the usage of interactive marketing nowadays, as well as its evolution through time. Additionally, an effort of defining and analyzing the concept/idea of “emotional intelligence” is made. In the first chapter, the meaning of advertising is described, together with its evolution and the means/media used to accomplish its mission, according to the target-group (market) it aims at, the effectiveness of the media that are chosen to be used and the cost that the company which takes on an advertising procedure, is willing to pay. Besides, the types of advertising are presented, as each advertising aims at a different target as far as the desired results/goals are concerned. In the second chapter, the meaning of e-marketing is introduced, as well as its usage and necessity nowadays and the market’s needs/demands. Together with these, a comparison with conventional marketing is made. Next, interactive marketing (meaning, evolution, advantages, disadvantages) is thoroughly analyzed. Thereinafter, in the third chapter, the analysis of the term “emotional intelligence” is attempted, along with the influence of advertising in the consumer’s temperament. In the fourth chapter, a brief reference to the basic points of a successful advertising production is made. The creation/generation of a, mainly, interactive advertisement comprises the applicative part pf this diploma thesis. Finally, conclusions are derived from the analysis of the advertisement’s influence on the consumer’s “emotional intelligence”.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜελέτη και ανάλυση της επίδρασης του διαδραστικού μάρκετινγκ στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή.el
dc.titleStudy and analysis of the effect of interactive marketing in the emotional intelligence of the consumer.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒελίτσκος, Παντελήςel
heal.creatorNameΜουστάκας, Ιωάννηςel
heal.creatorNameVelitskos, Pantelisen
heal.creatorNameMoustakas, Ioannisen
heal.publicationDate2014-01-16T15:47:17Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6923
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν σκοπό να αναπτύξει και να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ειδικότερα για τη χρήση του διαδραστικού μάρκετινγκ στις μέρες μας, καθώς και για την εξέλιξή του με την πάροδο του χρόνου. Παράλληλα γίνεται προσπάθεια ορισμού και ανάλυσης της έννοιας “συναισθηματική νοημοσύνη”. Στο πρώτο κεφάλαιο, περιγράφεται η έννοια της διαφήμισης, η εξέλιξή της και τα μέσα που χρησιμοποιεί για να επιτύχει την αποστολή της ανάλογα με την αγορά-στόχο που έχει, την αποτελεσματικότητα του μέσου που έχει επιλέξει να χρησιμοποιήσει και το κόστος που είναι διατεθειμένη να πληρώσει η επιχείρηση, η οποία προβαίνει στην ενέργεια αυτή. Επίσης, παρατίθενται τα είδη της διαφήμισης, καθώς κάθε διαφήμιση έχει διαφορετικό σκοπό ως προς τα αποτελέσματα που επιθυμεί να επιτύχει. Στο δεύτερο κεφάλαιο, δίνεται η έννοια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, η χρησιμότητά του και η αναγκαιότητά του στη σημερινή εποχή, οι απαιτήσεις της αγοράς, καθώς γίνεται και η σύγκρισή του με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Έπειτα, αναλύεται εκτενώς το διαδραστικό μάρκετινγκ (έννοια, εξέλιξη, πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα). Εν συνεχεία, στο τρίτο κεφάλαιο, επιχειρείται η ανάλυση της έννοιας “συναισθηματική νοημοσύνη” και της επίδρασης της διαφήμισης στην ψυχοσύνθεση του καταναλωτή. Στο τέταρτο κεφάλαιο, γίνεται μια σύντομη αναφορά στα βασικά στοιχεία μιας επιτυχημένης διαφημιστικής παραγωγής. Η δημιουργία μιας διαδραστικής, κατά κύριο λόγο, διαφήμισης αποτελεί το πρακτικό κομμάτι της πτυχιακής αυτής. Τέλος, εξάγονται αποτελέσματα από την ανάλυση της επίδρασης της διαφήμισης στη “συναισθηματική νοημοσύνη” του καταναλωτή.el
heal.abstractThe object of this diploma thesis is the development and presentation of a consummated approach of e-marketing and specifically the usage of interactive marketing nowadays, as well as its evolution through time. Additionally, an effort of defining and analyzing the concept/idea of “emotional intelligence” is made. In the first chapter, the meaning of advertising is described, together with its evolution and the means/media used to accomplish its mission, according to the target-group (market) it aims at, the effectiveness of the media that are chosen to be used and the cost that the company which takes on an advertising procedure, is willing to pay. Besides, the types of advertising are presented, as each advertising aims at a different target as far as the desired results/goals are concerned. In the second chapter, the meaning of e-marketing is introduced, as well as its usage and necessity nowadays and the market’s needs/demands. Together with these, a comparison with conventional marketing is made. Next, interactive marketing (meaning, evolution, advantages, disadvantages) is thoroughly analyzed. Thereinafter, in the third chapter, the analysis of the term “emotional intelligence” is attempted, along with the influence of advertising in the consumer’s temperament. In the fourth chapter, a brief reference to the basic points of a successful advertising production is made. The creation/generation of a, mainly, interactive advertisement comprises the applicative part pf this diploma thesis. Finally, conclusions are derived from the analysis of the advertisement’s influence on the consumer’s “emotional intelligence”.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη και ανάλυση της επίδρασης του διαδραστικού μάρκετινγκ στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή.el
heal.titleStudy and analysis of the effect of interactive marketing in the emotional intelligence of the consumer.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαφήμιση, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, διαδραστικό μάρκετινγκ, συναισθηματική νοημοσύνη καταναλωτήel
heal.keywordadvertisement, e-marketing, interactive marketing, consumer’s emotional intelligenceen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgeen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)