Τρόποι και μέθοδοι προώθησης του ηλεκτρονικού τσιγάρου στην Ελλάδα σε περίοδο κρίσης.
Ways and methods to promote electronic cigarrete in Greece on a crisis period.
View/ Open
Date
2014-01-21Author
Λύτρας, Παρασκευάς
Lytras, Paraskevas
Metadata
Show full item recordAbstract
Το θέμα που διαπραγματεύεται η επικείμενη πτυχιακή εργασία είναι: Η εύρεση τρόπων και μεθόδων προώθησης ενός νέου προϊόντος στην ελληνική αγορά, όπως το ηλεκτρονικό τσιγάρο, σε περίοδο κρίσης. Για την επίτευξη του σκοπού μας θα πραγματοποιηθεί έρευνα και μέσω ανάλυσης της αγοράς και του προϊόντος μας και με την βοήθεια ερωτηματολογίων και συνεντεύξεω, θα ευρεθούν οι αποτελεσματικότεροι τρόποι και μέθοδοι προώθησης του προϊόντος μας. The subject treated in the forthcoming dissertation is: Finding ways and methods to develop a new product in the Greek market, as the electronic cigarette in times of crisis. To achieve our purpose we will research and analyze the market and our product and with the help of questionnaires and interviews, we will find the most effective ways and means of promoting our product
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info