Εμφάνιση απλής εγγραφής

Modern methods of promoting products and services online.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπόμπορη, Όλγα-Σύλβιαel
dc.creatorBobory, Olga-Sylviaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:12:09Z
dc.date.available2016-03-15T17:12:09Z
dc.date.issued2014-01-21T19:16:40Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6925
dc.description.abstractΤο διαδίκτυο μαζί με τις διαφημιστικές εταιρείες έχουν εισβάλλει στην ζωή μας. Αν και θεωρείται πως το διαδίκτυο είναι καινούργιο, στην πραγματικότητα έχει ξεκινήσει γύρω στα σαράντα χρόνια πριν. Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου από όλο και περισσότερους ανθρώπους ανά τον κόσμο έχει προσελκύσει το μεγαλύτερο μέρος των εταιρειών, οι οποίες θέλουν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο την χρήση του διαδικτύου για την προώθηση των εκάστοτε προϊόντων τους. Τα πλεονεκτήματα αλλά και οι υπηρεσίες που προσφέρει το διαδίκτυο είναι σαφώς πάρα πολλά ώστε κάθε εταιρεία, ανεξαρτήτου μεγέθους να μπορεί να προβάλλει το προϊόν της. Οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο μπορούν να είναι διαφόρων μορφών και καθώς το διαδίκτυο ολοένα και ‘’ωριμάζει’’ περισσότερο, η ποικιλία αυτή συνεχίζει να μεγαλώνει. Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός τρόπων με τους οποίους μια διαφημιστική εταιρεία μπορεί να εμπλακεί στο διαδίκτυο. Οι περισσότερες από αυτές φαίνεται πως τα βήματά τους είναι προσεκτικά και τα μέσα που χρησιμοποιούν για να πετύχουν ταιριάζουν απόλυτα με τις στρατηγικές των εταιρειών που συνεργάζονται, αλλά και με τις δυνατότητές τους καθώς αν και το διαδίκτυο προσφέρει χαμηλό κόστος, δεν παύει να υπάρχουν κίνδυνοι. Η πιο διαδεδομένη μορφή διαφήμισης στο Παγκόσμιο Ιστό είναι το banner. To banner το οποίο θα μελετήσουμε στην συνέχεια, έχει γίνει εδώ και αρκετά χρόνια το σημαντικότερο εργαλείο στην προσπάθεια διαφήμισης του προϊόντος, με τα αποτελέσματα που αποκομίζει να είναι σαφώς ικανοποιητικά. Το banner αν και υπερτερεί έναντι των άλλων τρόπων, τον τελευταίο καιρό, λόγω του ότι οι χρήστες έχουν πλέον εξοικειωθεί με τον όρο του, φαίνεται να χάνει σιγά σιγά την δύναμή του. Ωστόσο, αν και οι χρήστες του διαδικτύου κατακλύζονται καθημερινά με banners από μια πληθώρα διαφημιστικών εταιρειών, η μορφή αυτής της διαφήμισης δεν χάνει τα ηνία και την κυριαρχία στον τρόπο προβολής του προϊόντος, δείχνοντας πως η ηλεκτρονική διαφήμιση στηρίζεται στο banner. Παρόλα αυτά, καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται και ο ανταγωνισμός γίνεται ολοένα και σκληρότερος, καμία διαφημιστική εταιρεία δεν θα μπορούσε να επικεντρωθεί μόνο στο banner ή σε άλλους παραδοσιακούς τρόπους προώθησης του προϊόντος στο Παγκόσμιο Ιστό. Οι διαφημιστικές εταιρείες οφείλουν να δημιουργήσουν άλλες στρατηγικές για να προσελκύσουν το καταναλωτικό τους κοινό, με το viral marketing να είναι μία από αυτές. Το viral marketing, το οποίο θα μελετήσουμε στο δεύτερο μέρος της εργασίας, αν και έχει αναπτυχθεί αρκετά σε κάποιες χώρες, σε κάποιες άλλες τολμά να κάνει τα πρώτα του βήματα, με την Ελλάδα να είναι μια από αυτές. Το viral marketing είναι μια στρατηγική, η οποία λειτουργεί με την διάδοση κάποιας φήμης για το προϊόν με εκθετική σχέση. Οι όποιες προσπάθειες έχουν διαδραματιστεί στην Ελλάδα με την εφαρμογή του viral marketing, αν και είναι σαφώς ελάχιστες, έχουν επιφέρει καταπληκτικά αποτελέσματα και έχουν προσπεράσει τις απαιτήσεις των εταιρειών. Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν πως το viral marketing έχει μέλλον και βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, τουλάχιστον στην εγχώρια αγορά. Αν και το viral marketing έχει και αυτό τα μειονεκτήματά του, τα οποία και εξετάζονται στη συνέχεια, φαίνεται να κερδίζει την εμπιστοσύνη των διαφημιστών. Tο διαδίκτυο προσπαθεί να εναρμονιστεί με τα συμφέροντα των διαφημιστικών εταιρειών, οι οποίες με την σειρά τους, θέλοντας να ικανοποιήσουν τους πελάτες τους, προσπαθούν να προλάβουν τον ρυθμό του διαδικτύου και τις τεχνικές που αυτό προσφέρει, τροποποιούν τους παραδοσιακούς τρόπους πλασαρίσματος των προϊόντων όπως το banner, αλλά και εφαρμόζουν καινούργιες στρατηγικές προώθησης με το viral marketing να πρωτοστατεί.el
dc.description.abstractThe internet along with the advertising companies have invaded our lives. Although it is considered that the internet is new, actually started about forty years ago. The ever increasing use of the internet more and more people around the world has attracted the majority of companies that want to make the most use of the internet to promote their respective products. The benefits and services offered by the Internet is clearly too much to any company, regardless of size can pitch the product. Ads on the Internet can be of various forms and as the Internet increasingly more'' mature'', this variety continues to grow. There are a number of ways in which an advertising company can get involved online. Most of them seem that their steps are carefully and means they use to achieve perfectly match the strategies of companies working together, but their potential as though the internet offers a low cost, does not cease to exist risks. The most widespread form of advertising on the Web is banner.To banner which we will consider in turn, has been for several years the most significant tool in the effort in advertising, the results accruing to clearly satisfactory. The banner although outweighs the other way lately, because users are now familiar with the term, it seems to be slowly losing his strength. However, although Internet users are inundated daily with a multitude of banners advertising companies , this form of advertising does not loose the reins and sovereignty in how you display the product, showing that online advertising is based on the banner. However, as technology progresses and the competition is getting tougher, no advertising agency would not only focus on the banner or other traditional forms of product promotion on the web . The advertising companies to create other strategies to attract the consumer public with viral marketing is one of them. The viral marketing, which we will study in the second part of the work, although sufficiently developed in some countries, in others dare to take the first steps, with Greece being one of them. The viral marketing is a strategy that works by spreading some reputation for product with an exponential relationship. Any attempts have diadramatistei in Greece with the application of viral marketing, although it is clearly minimal, have brought amazing results and have overtaken the requirements of companies. These results indicate that the viral marketing has a future and is at an early stage , at least domestically. Although viral marketing has it drawbacks, and which are discussed below, appears to gain the trust of advertisers. The internet trying to align with the interests of advertising companies, which in turn, wanting to satisfy their customers, trying to catch the rhythm of the internet and the techniques it offers, amend traditional ways placings products such as banner and also implement new marketing strategies with viral marketing to lead.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣύγχρονοι μέθοδοι προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου.el
dc.titleModern methods of promoting products and services online.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπόμπορη, Όλγα-Σύλβιαel
heal.creatorNameBobory, Olga-Sylviaen
heal.publicationDate2014-01-21T19:16:40Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6925
heal.abstractΤο διαδίκτυο μαζί με τις διαφημιστικές εταιρείες έχουν εισβάλλει στην ζωή μας. Αν και θεωρείται πως το διαδίκτυο είναι καινούργιο, στην πραγματικότητα έχει ξεκινήσει γύρω στα σαράντα χρόνια πριν. Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου από όλο και περισσότερους ανθρώπους ανά τον κόσμο έχει προσελκύσει το μεγαλύτερο μέρος των εταιρειών, οι οποίες θέλουν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο την χρήση του διαδικτύου για την προώθηση των εκάστοτε προϊόντων τους. Τα πλεονεκτήματα αλλά και οι υπηρεσίες που προσφέρει το διαδίκτυο είναι σαφώς πάρα πολλά ώστε κάθε εταιρεία, ανεξαρτήτου μεγέθους να μπορεί να προβάλλει το προϊόν της. Οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο μπορούν να είναι διαφόρων μορφών και καθώς το διαδίκτυο ολοένα και ‘’ωριμάζει’’ περισσότερο, η ποικιλία αυτή συνεχίζει να μεγαλώνει. Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός τρόπων με τους οποίους μια διαφημιστική εταιρεία μπορεί να εμπλακεί στο διαδίκτυο. Οι περισσότερες από αυτές φαίνεται πως τα βήματά τους είναι προσεκτικά και τα μέσα που χρησιμοποιούν για να πετύχουν ταιριάζουν απόλυτα με τις στρατηγικές των εταιρειών που συνεργάζονται, αλλά και με τις δυνατότητές τους καθώς αν και το διαδίκτυο προσφέρει χαμηλό κόστος, δεν παύει να υπάρχουν κίνδυνοι. Η πιο διαδεδομένη μορφή διαφήμισης στο Παγκόσμιο Ιστό είναι το banner. To banner το οποίο θα μελετήσουμε στην συνέχεια, έχει γίνει εδώ και αρκετά χρόνια το σημαντικότερο εργαλείο στην προσπάθεια διαφήμισης του προϊόντος, με τα αποτελέσματα που αποκομίζει να είναι σαφώς ικανοποιητικά. Το banner αν και υπερτερεί έναντι των άλλων τρόπων, τον τελευταίο καιρό, λόγω του ότι οι χρήστες έχουν πλέον εξοικειωθεί με τον όρο του, φαίνεται να χάνει σιγά σιγά την δύναμή του. Ωστόσο, αν και οι χρήστες του διαδικτύου κατακλύζονται καθημερινά με banners από μια πληθώρα διαφημιστικών εταιρειών, η μορφή αυτής της διαφήμισης δεν χάνει τα ηνία και την κυριαρχία στον τρόπο προβολής του προϊόντος, δείχνοντας πως η ηλεκτρονική διαφήμιση στηρίζεται στο banner. Παρόλα αυτά, καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται και ο ανταγωνισμός γίνεται ολοένα και σκληρότερος, καμία διαφημιστική εταιρεία δεν θα μπορούσε να επικεντρωθεί μόνο στο banner ή σε άλλους παραδοσιακούς τρόπους προώθησης του προϊόντος στο Παγκόσμιο Ιστό. Οι διαφημιστικές εταιρείες οφείλουν να δημιουργήσουν άλλες στρατηγικές για να προσελκύσουν το καταναλωτικό τους κοινό, με το viral marketing να είναι μία από αυτές. Το viral marketing, το οποίο θα μελετήσουμε στο δεύτερο μέρος της εργασίας, αν και έχει αναπτυχθεί αρκετά σε κάποιες χώρες, σε κάποιες άλλες τολμά να κάνει τα πρώτα του βήματα, με την Ελλάδα να είναι μια από αυτές. Το viral marketing είναι μια στρατηγική, η οποία λειτουργεί με την διάδοση κάποιας φήμης για το προϊόν με εκθετική σχέση. Οι όποιες προσπάθειες έχουν διαδραματιστεί στην Ελλάδα με την εφαρμογή του viral marketing, αν και είναι σαφώς ελάχιστες, έχουν επιφέρει καταπληκτικά αποτελέσματα και έχουν προσπεράσει τις απαιτήσεις των εταιρειών. Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν πως το viral marketing έχει μέλλον και βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, τουλάχιστον στην εγχώρια αγορά. Αν και το viral marketing έχει και αυτό τα μειονεκτήματά του, τα οποία και εξετάζονται στη συνέχεια, φαίνεται να κερδίζει την εμπιστοσύνη των διαφημιστών. Tο διαδίκτυο προσπαθεί να εναρμονιστεί με τα συμφέροντα των διαφημιστικών εταιρειών, οι οποίες με την σειρά τους, θέλοντας να ικανοποιήσουν τους πελάτες τους, προσπαθούν να προλάβουν τον ρυθμό του διαδικτύου και τις τεχνικές που αυτό προσφέρει, τροποποιούν τους παραδοσιακούς τρόπους πλασαρίσματος των προϊόντων όπως το banner, αλλά και εφαρμόζουν καινούργιες στρατηγικές προώθησης με το viral marketing να πρωτοστατεί.el
heal.abstractThe internet along with the advertising companies have invaded our lives. Although it is considered that the internet is new, actually started about forty years ago. The ever increasing use of the internet more and more people around the world has attracted the majority of companies that want to make the most use of the internet to promote their respective products. The benefits and services offered by the Internet is clearly too much to any company, regardless of size can pitch the product. Ads on the Internet can be of various forms and as the Internet increasingly more'' mature'', this variety continues to grow. There are a number of ways in which an advertising company can get involved online. Most of them seem that their steps are carefully and means they use to achieve perfectly match the strategies of companies working together, but their potential as though the internet offers a low cost, does not cease to exist risks. The most widespread form of advertising on the Web is banner.To banner which we will consider in turn, has been for several years the most significant tool in the effort in advertising, the results accruing to clearly satisfactory. The banner although outweighs the other way lately, because users are now familiar with the term, it seems to be slowly losing his strength. However, although Internet users are inundated daily with a multitude of banners advertising companies , this form of advertising does not loose the reins and sovereignty in how you display the product, showing that online advertising is based on the banner. However, as technology progresses and the competition is getting tougher, no advertising agency would not only focus on the banner or other traditional forms of product promotion on the web . The advertising companies to create other strategies to attract the consumer public with viral marketing is one of them. The viral marketing, which we will study in the second part of the work, although sufficiently developed in some countries, in others dare to take the first steps, with Greece being one of them. The viral marketing is a strategy that works by spreading some reputation for product with an exponential relationship. Any attempts have diadramatistei in Greece with the application of viral marketing, although it is clearly minimal, have brought amazing results and have overtaken the requirements of companies. These results indicate that the viral marketing has a future and is at an early stage , at least domestically. Although viral marketing has it drawbacks, and which are discussed below, appears to gain the trust of advertisers. The internet trying to align with the interests of advertising companies, which in turn, wanting to satisfy their customers, trying to catch the rhythm of the internet and the techniques it offers, amend traditional ways placings products such as banner and also implement new marketing strategies with viral marketing to lead.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΣύγχρονοι μέθοδοι προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου.el
heal.titleModern methods of promoting products and services online.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαδίκτυο, διαφημιστικές υπηρεσίες, ανταγωνισμός, εταιρεία, διάδοση, τρόποι προώθησης, Ελλάδα, στρατηγικές προώθησης, banners, viral marketingel
heal.keywordinternet, advertising services, competition, company, dissemination, promotion history, Greece, promotional strategies, banners, viral marketingen
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)