Εμφάνιση απλής εγγραφής

Interactive advertising creation and the study of the effect of the psychology of the consumer.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσιάπα, Ελευθερίαel
dc.creatorΦαρσαράκης, Γεώργιοςel
dc.creatorTsiapa, Eleftheriaen
dc.creatorFarsarakis, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:12:11Z
dc.date.available2016-03-15T17:12:11Z
dc.date.issued2015-10-15T15:10:17Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6926
dc.description.abstractΗ Interactive (διαδραστική) διαφήμιση είναι μια μορφή προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που αξιοποιεί τα τεχνολογικά επιτεύγματα και τα αναβαθμισμένα προγράμματα επεξεργασίας ήχου, εικόνας και βίντεο ώστε να προσφέρει ένα είδος διαφήμισης με το οποίο οι δυνητικοί καταναλωτές θα μπορούν να αλληλεπιδράσουν. Η αλληλεπίδραση αυτή αφορά την αντιληπτική ικανότητα των καταναλωτών – χρηστών να μπορούν να διακρίνουν την χρησιμότητα του διαφημιζόμενου προϊόντος ή ακόμα και να νιώσουν πως δοκίμασαν το προϊόν και να μπορούν να αναζητήσουν περαιτέρω πληροφορίες. Διαφοροποιήθηκε ως επιστήμη από τη Διαφήμιση, όταν έγινε αντιληπτό πως η διαδραστικότητα επηρεάζει κάθε τομέα της ζωής, όπως και τη διαφήμιση. Εφαρμόζεται με ποικίλους τρόπους, πιο διαδεδομένοι εκ των οποίων είναι οι διαφημίσεις μέσω των υπηρεσιών Διαδραστικής Τηλεόρασης, τα διαφημιστικά SMS, το διαδίκτυο και η τοποθέτηση προϊόντων σε παιχνίδια. Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής είναι η ανάπτυξη μιας διαδραστικής διαφήμισης και η μελέτη της αποτελεσματικότητας της, δηλαδή η μελέτη του αν επηρεάζει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Η υλοποίηση της διαδραστικής διαφήμισης θα γίνει μέσω τεχνολογιών HTML5, ενώ όσον αφορά τα δομικά και τεχνικά χαρακτηριστικά της διαφήμισης, θα είναι καλαίσθητα και πρωτότυπα, ώστε να ελκύουν τον καταναλωτή να μπει στην διαδικασία να την δει και να την αλληλεπιδράσει με αυτή. Τέλος, για τη μελέτη της αποτελεσματικότητας θα προχωρήσουμε στη διενέργεια ερωτηματολογίων.el
dc.description.abstractThe Interactive advertising is a form of promoting products and services that uses the technological advances and upgraded audio, video and image editing programs, to provide a kind of advertising that potential consumers can interact with. This interaction is about the perceptual ability of consumers - users to distinguish the usefulness of the advertised product or even feel that have tested the product and can seek further information. The interactive advertising has been distinguished as a science from common advertising when it was realized that the interactivity affects every area of life, as well as advertising. It is applied through various ways, most common of which are ads through Interactive TV services, the advertising SMS, the Internet and product placement in games. The purpose of this assignment is the development of an interactive advertising and the study of the effectiveness of that study, especially whether it affects the purchasing behavior of consumers. The implementation of interactive advertising will be done via HTML5 technologies, while, as far as construction and technical characteristics of advertising are concerned, will be stylish and original to attract the consumer to see and process it. Finally, the study of the efficiency will be processed through questionnaires.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔημιουργία interactive διαφήμισης και μελέτη της επίδρασης της στην ψυχολογία του καταναλωτή.el
dc.titleInteractive advertising creation and the study of the effect of the psychology of the consumer.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσιάπα, Ελευθερίαel
heal.creatorNameΦαρσαράκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameTsiapa, Eleftheriaen
heal.creatorNameFarsarakis, Georgiosen
heal.publicationDate2015-10-15T15:10:17Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6926
heal.abstractΗ Interactive (διαδραστική) διαφήμιση είναι μια μορφή προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που αξιοποιεί τα τεχνολογικά επιτεύγματα και τα αναβαθμισμένα προγράμματα επεξεργασίας ήχου, εικόνας και βίντεο ώστε να προσφέρει ένα είδος διαφήμισης με το οποίο οι δυνητικοί καταναλωτές θα μπορούν να αλληλεπιδράσουν. Η αλληλεπίδραση αυτή αφορά την αντιληπτική ικανότητα των καταναλωτών – χρηστών να μπορούν να διακρίνουν την χρησιμότητα του διαφημιζόμενου προϊόντος ή ακόμα και να νιώσουν πως δοκίμασαν το προϊόν και να μπορούν να αναζητήσουν περαιτέρω πληροφορίες. Διαφοροποιήθηκε ως επιστήμη από τη Διαφήμιση, όταν έγινε αντιληπτό πως η διαδραστικότητα επηρεάζει κάθε τομέα της ζωής, όπως και τη διαφήμιση. Εφαρμόζεται με ποικίλους τρόπους, πιο διαδεδομένοι εκ των οποίων είναι οι διαφημίσεις μέσω των υπηρεσιών Διαδραστικής Τηλεόρασης, τα διαφημιστικά SMS, το διαδίκτυο και η τοποθέτηση προϊόντων σε παιχνίδια. Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής είναι η ανάπτυξη μιας διαδραστικής διαφήμισης και η μελέτη της αποτελεσματικότητας της, δηλαδή η μελέτη του αν επηρεάζει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Η υλοποίηση της διαδραστικής διαφήμισης θα γίνει μέσω τεχνολογιών HTML5, ενώ όσον αφορά τα δομικά και τεχνικά χαρακτηριστικά της διαφήμισης, θα είναι καλαίσθητα και πρωτότυπα, ώστε να ελκύουν τον καταναλωτή να μπει στην διαδικασία να την δει και να την αλληλεπιδράσει με αυτή. Τέλος, για τη μελέτη της αποτελεσματικότητας θα προχωρήσουμε στη διενέργεια ερωτηματολογίων.el
heal.abstractThe Interactive advertising is a form of promoting products and services that uses the technological advances and upgraded audio, video and image editing programs, to provide a kind of advertising that potential consumers can interact with. This interaction is about the perceptual ability of consumers - users to distinguish the usefulness of the advertised product or even feel that have tested the product and can seek further information. The interactive advertising has been distinguished as a science from common advertising when it was realized that the interactivity affects every area of life, as well as advertising. It is applied through various ways, most common of which are ads through Interactive TV services, the advertising SMS, the Internet and product placement in games. The purpose of this assignment is the development of an interactive advertising and the study of the effectiveness of that study, especially whether it affects the purchasing behavior of consumers. The implementation of interactive advertising will be done via HTML5 technologies, while, as far as construction and technical characteristics of advertising are concerned, will be stylish and original to attract the consumer to see and process it. Finally, the study of the efficiency will be processed through questionnaires.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΔημιουργία interactive διαφήμισης και μελέτη της επίδρασης της στην ψυχολογία του καταναλωτή.el
heal.titleInteractive advertising creation and the study of the effect of the psychology of the consumer.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαδραστική διαφήμιση, διαδραστικό μάρκετινγκ, γλώσσα σήμανσης υπερκειμένου, καταναλωτήςel
heal.keywordinteractive advertising, interactive marketing, document markup language (HTML), consumeren
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)