Εμφάνιση απλής εγγραφής

The contribution of the hotel units in tourism destination’s branding. The case of Limassol.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔημητρίου, Αχέλειαel
dc.creatorDimitriou, Acheliaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:12:16Z
dc.date.available2016-03-15T17:12:16Z
dc.date.issued2015-10-29T12:02:12Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6930
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή διερευνά τον ιδιαίτερο ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι ξενοδοχειακές μονάδες στην δημιουργία ενός ισχυρού ονόματος προορισμού(branding), επιλέγοντας ως περιοχή μελέτης τη Λεμεσό της Κύπρου. Προτείνεται ότι ο προορισμός ως σύνολο είναι μια πολυδιάστατη δομή και πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα η οποία απευθυνόταν σε τουριστικά γραφεία και τουριστικούς πράκτορες στην περιοχή της Λεμεσού,καθώς και σε πελάτες ξενοδοχείων τεσσάρων και πέντε αστέρων της περιοχής.el
dc.description.abstractThis project explores the specific role that the hotel units could play at the creation of a strong brand name of destination (branding), by choosing as a study area the city of Limassol in Cyprus. It is suggested that the destination as a whole is a multi-dimensional structure and a survey was conducted which was addressed at the tourist agencies and tour operators of the area of Limassol, as well as to clients of four and five star hotels in the same area.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ συμβολή των ξενοδοχειακών μονάδων στη διαμόρφωση ταυτότητας (branding) ενός τουριστικού προορισμού. Η περίπτωση της Λεμεσού.el
dc.titleThe contribution of the hotel units in tourism destination’s branding. The case of Limassol.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔημητρίου, Αχέλειαel
heal.creatorNameDimitriou, Acheliaen
heal.publicationDate2015-10-29T12:02:12Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6930
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή διερευνά τον ιδιαίτερο ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι ξενοδοχειακές μονάδες στην δημιουργία ενός ισχυρού ονόματος προορισμού(branding), επιλέγοντας ως περιοχή μελέτης τη Λεμεσό της Κύπρου. Προτείνεται ότι ο προορισμός ως σύνολο είναι μια πολυδιάστατη δομή και πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα η οποία απευθυνόταν σε τουριστικά γραφεία και τουριστικούς πράκτορες στην περιοχή της Λεμεσού,καθώς και σε πελάτες ξενοδοχείων τεσσάρων και πέντε αστέρων της περιοχής.el
heal.abstractThis project explores the specific role that the hotel units could play at the creation of a strong brand name of destination (branding), by choosing as a study area the city of Limassol in Cyprus. It is suggested that the destination as a whole is a multi-dimensional structure and a survey was conducted which was addressed at the tourist agencies and tour operators of the area of Limassol, as well as to clients of four and five star hotels in the same area.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ συμβολή των ξενοδοχειακών μονάδων στη διαμόρφωση ταυτότητας (branding) ενός τουριστικού προορισμού. Η περίπτωση της Λεμεσού.el
heal.titleThe contribution of the hotel units in tourism destination’s branding. The case of Limassol.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordξενοδοχείο, τουρισμός, τουριστικός προορισμός, τουριστικό μάρκετινγκ, Λεμεσόςel
heal.keywordhotel, tourism, tourist destination, tourism marketing, Limassolen
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)