Show simple item record

Marketing and how it impacts on children.

Dublin Core metadata

dc.creatorΠαυλάκη, Αικατερίνη-Ειρήνηel
dc.creatorΣτόκα, Mαρίαel
dc.creatorPavlaki, Aikaterini-Eirinien
dc.creatorStoka, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:12:17Z
dc.date.available2016-03-15T17:12:17Z
dc.date.issued2015-11-06T15:39:06Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6931
dc.description.abstractΜε αυτή την έρευνα θα περιηγηθούμε στον κόσμο της διαφήμισης. Μέσα από αυτή την περιήγηση της παιδικής διαφήμισης θα γνωρίσουμε τις επιδράσεις που έχουν στα παιδιά. Συγκεκριμένα, θα μελετήσουμε τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται τα παιδιά τις διαφημίσεις, τις αρνητικές επιπτώσεις και τους στόχους των διαφημίσεων που δεν είναι άλλος από το να πείσουν τα παιδιά να προβούν στην αγορά προϊόντων. Επίσης θα αναφερθούμε στις αρνητικές επιδράσεις όπως για παράδειγμα την προβολή βίας , παχυσαρκίας , διαμάχες μεταξύ γονέων και παιδιών. Παράλληλα θα γίνει αναφορά για την προετοιμασία των παιδιών να γίνουν καταναλωτές και το πως επιδρούν οι διαφημίσεις προς αυτή την κατεύθυνση, ως παράγοντας διαμόρφωσης της καταναλωτικής τους κουλτούρας. Όσον αφορά τη δομή της εργασίας μας, θα λέγαμε ότι βασίζεται στην έρευνα για τις αντιδράσεις των παιδιών απέναντι στις διαφημίσεις και τις τεχνικές που χρησιμοποιούν οι διαφημιστές, ώστε να περάσουν θετικά το marketing στη ψυχολογία των παιδιών. Προς αυτή την κατεύθυνση μας βοήθησαν οι απαντήσεις του ερωτηματολογίου μας, από που αντλήσαμε τα απαραίτητα στοιχεία , τα οποία αναλύσαμε για να οδηγηθούμε στα συμπεράσματα μας.el
dc.description.abstractWith this research we will discover the world of advertising. Through this tour of child advertising should know the effects on children. Specifically, we will study how they perceive children ads, the negative implications and goals of advertising is nothing more than to get children to make the product market. It will also mention the negative effects such as viewing violence, obesity, conflicts between parents and children. It will also refer to preparing children to become consumers and how affect ads in this direction, as their consumer culture shaping factor. Regarding the structure of our work, we would say that based on the survey responses of children towards ads and techniques used by advertisers to positively spend marketing the psychology of children. Towards this direction helped us answers our questionnaire, from which we drew the necessary information, which we analyzed to be led to our conclusion.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleMarketing και πως επιδρά στα παιδιά.el
dc.titleMarketing and how it impacts on children.en

healMeta

heal.creatorNameΠαυλάκη, Αικατερίνη-Ειρήνηel
heal.creatorNameΣτόκα, Mαρίαel
heal.creatorNamePavlaki, Aikaterini-Eirinien
heal.creatorNameStoka, Mariaen
heal.publicationDate2015-11-06T15:39:06Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6931
heal.abstractΜε αυτή την έρευνα θα περιηγηθούμε στον κόσμο της διαφήμισης. Μέσα από αυτή την περιήγηση της παιδικής διαφήμισης θα γνωρίσουμε τις επιδράσεις που έχουν στα παιδιά. Συγκεκριμένα, θα μελετήσουμε τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται τα παιδιά τις διαφημίσεις, τις αρνητικές επιπτώσεις και τους στόχους των διαφημίσεων που δεν είναι άλλος από το να πείσουν τα παιδιά να προβούν στην αγορά προϊόντων. Επίσης θα αναφερθούμε στις αρνητικές επιδράσεις όπως για παράδειγμα την προβολή βίας , παχυσαρκίας , διαμάχες μεταξύ γονέων και παιδιών. Παράλληλα θα γίνει αναφορά για την προετοιμασία των παιδιών να γίνουν καταναλωτές και το πως επιδρούν οι διαφημίσεις προς αυτή την κατεύθυνση, ως παράγοντας διαμόρφωσης της καταναλωτικής τους κουλτούρας. Όσον αφορά τη δομή της εργασίας μας, θα λέγαμε ότι βασίζεται στην έρευνα για τις αντιδράσεις των παιδιών απέναντι στις διαφημίσεις και τις τεχνικές που χρησιμοποιούν οι διαφημιστές, ώστε να περάσουν θετικά το marketing στη ψυχολογία των παιδιών. Προς αυτή την κατεύθυνση μας βοήθησαν οι απαντήσεις του ερωτηματολογίου μας, από που αντλήσαμε τα απαραίτητα στοιχεία , τα οποία αναλύσαμε για να οδηγηθούμε στα συμπεράσματα μας.el
heal.abstractWith this research we will discover the world of advertising. Through this tour of child advertising should know the effects on children. Specifically, we will study how they perceive children ads, the negative implications and goals of advertising is nothing more than to get children to make the product market. It will also mention the negative effects such as viewing violence, obesity, conflicts between parents and children. It will also refer to preparing children to become consumers and how affect ads in this direction, as their consumer culture shaping factor. Regarding the structure of our work, we would say that based on the survey responses of children towards ads and techniques used by advertisers to positively spend marketing the psychology of children. Towards this direction helped us answers our questionnaire, from which we drew the necessary information, which we analyzed to be led to our conclusion.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleMarketing και πως επιδρά στα παιδιά.el
heal.titleMarketing and how it impacts on children.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπαιδί, μάρκετινγκ, διαφήμιση, προϊόν, παιδική ψυχολογίαel
heal.keywordchild, marketing, advertising, psychology, producten
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)