Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of promotion apps in mobile marketing. Promotion application for IKEA.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΡηγούτσου, Κάντιαel
dc.creatorRigoutsou, Kantiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:12:21Z
dc.date.available2016-03-15T17:12:21Z
dc.date.issued2015-09-08T11:04:13Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6933
dc.description.abstractΤο θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η κατασκευή μιας mobile εφαρμογής προώθησης (promotion app) γνωστής εταιρείας επίπλων (ΙΚΕΑ). Η μεγάλη αναπτυξιακή πορεία του διαδικτύου έχει οδηγήσει τις εταιρείες να θέλουν να εφευρίσκουν συνεχώς καινούριους τρόπους προβολής και προώθησης μέσω διαδικτύου. Οι εποχές έχουν αλλάξει και είναι πλέον δεδομένο ότι οι επιχειρήσεις που κάνουν τις σωστές κινήσεις για τη προβολή τους είναι και οι μόνες που θα παραμείνουν αλώβητες στο χώρο. Ένας πολύ ενδιαφέρον και αποδοτικός σύμμαχος των επιχειρήσεων είναι το mobile marketing. Με την ραγδαία αύξηση στις πωλήσεις των smartphones και των tablets παγκοσμίως, οι υπηρεσίες του internet κινούνται προς αυτή τη κατεύθυνση. Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι άνθρωποι αποκτούν εξελιγμένα gadgets και smartphones. Το mobile marketing έχει πλέον καθιερωθεί ως ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προσεγγίζει μια επιχείρηση τους καταναλωτές. Στη παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε μια εφαργογή η οποία λειτουργεί σε όλες τις κινητές συσκευές και tablets (Android, iOS, Windows Phone). Αρχικά μελετήθηκαν άλλες αντίστοιχες προωθητικές εφαρμογές καθώς και το αν τελικά έλειπε μια diy ("do it yourself δηλαδή "φτιαξ' το μόνος σου") εφαρμογή απ’ την IKEA. Αν δηλαδή αυτός ο τρόπος προβολής της λείπει και της ταιριάζει ταυτόχρονα. Η εφαρμογή αυτή δημιουργήθηκε μέσω της γλώσσας HTML5.el
dc.description.abstractThe subject of this thesis is to build a mobile promotion application for a known furniture company (IKEA). The internet development has lead companies to want to constantly invent new ways of promotion and advertising through internet. Time has changed and it is now known that companies who make the right moves on the display are the only ones that remain intact in the market place . A very interesting and effective ally in business seems to be the mobile marketing. Services of internet have already been transported to this side, after the rapid growth in sales of smartphones and tablets worldwide. In recent years more and more people have sophisticated gadgets and smartphones. Mobile marketing has established itself as one of the most effective ways for a businesses to approach consumers. In this thesis was created an application for all mobile phones and tablets (with Android, iOS and Windows Phone software). The idea of creating this application came after a lot of application-studying and after examining whether this application is something that IKEA needed. The application was developed in HTML5 language.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ χρήση των promotion apps στο mobile marketing. Δημιουργία promotion app για την ΙΚΕΑ.el
dc.titleThe use of promotion apps in mobile marketing. Promotion application for IKEA.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΡηγούτσου, Κάντιαel
heal.creatorNameRigoutsou, Kantiaen
heal.publicationDate2015-09-08T11:04:13Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6933
heal.abstractΤο θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η κατασκευή μιας mobile εφαρμογής προώθησης (promotion app) γνωστής εταιρείας επίπλων (ΙΚΕΑ). Η μεγάλη αναπτυξιακή πορεία του διαδικτύου έχει οδηγήσει τις εταιρείες να θέλουν να εφευρίσκουν συνεχώς καινούριους τρόπους προβολής και προώθησης μέσω διαδικτύου. Οι εποχές έχουν αλλάξει και είναι πλέον δεδομένο ότι οι επιχειρήσεις που κάνουν τις σωστές κινήσεις για τη προβολή τους είναι και οι μόνες που θα παραμείνουν αλώβητες στο χώρο. Ένας πολύ ενδιαφέρον και αποδοτικός σύμμαχος των επιχειρήσεων είναι το mobile marketing. Με την ραγδαία αύξηση στις πωλήσεις των smartphones και των tablets παγκοσμίως, οι υπηρεσίες του internet κινούνται προς αυτή τη κατεύθυνση. Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι άνθρωποι αποκτούν εξελιγμένα gadgets και smartphones. Το mobile marketing έχει πλέον καθιερωθεί ως ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προσεγγίζει μια επιχείρηση τους καταναλωτές. Στη παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε μια εφαργογή η οποία λειτουργεί σε όλες τις κινητές συσκευές και tablets (Android, iOS, Windows Phone). Αρχικά μελετήθηκαν άλλες αντίστοιχες προωθητικές εφαρμογές καθώς και το αν τελικά έλειπε μια diy ("do it yourself δηλαδή "φτιαξ' το μόνος σου") εφαρμογή απ’ την IKEA. Αν δηλαδή αυτός ο τρόπος προβολής της λείπει και της ταιριάζει ταυτόχρονα. Η εφαρμογή αυτή δημιουργήθηκε μέσω της γλώσσας HTML5.el
heal.abstractThe subject of this thesis is to build a mobile promotion application for a known furniture company (IKEA). The internet development has lead companies to want to constantly invent new ways of promotion and advertising through internet. Time has changed and it is now known that companies who make the right moves on the display are the only ones that remain intact in the market place . A very interesting and effective ally in business seems to be the mobile marketing. Services of internet have already been transported to this side, after the rapid growth in sales of smartphones and tablets worldwide. In recent years more and more people have sophisticated gadgets and smartphones. Mobile marketing has established itself as one of the most effective ways for a businesses to approach consumers. In this thesis was created an application for all mobile phones and tablets (with Android, iOS and Windows Phone software). The idea of creating this application came after a lot of application-studying and after examining whether this application is something that IKEA needed. The application was developed in HTML5 language.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ χρήση των promotion apps στο mobile marketing. Δημιουργία promotion app για την ΙΚΕΑ.el
heal.titleThe use of promotion apps in mobile marketing. Promotion application for IKEA.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαδικτυακό μάρκετινκ, γλώσσα σήμανσης υπερκειμένου, smartphone, android, IKEAel
heal.keywordinternet marketing, document markup language (HTML), smartphone, android, IKEAen
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)