Εμφάνιση απλής εγγραφής

Evaluation study of social networks and internet marketing in business.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓρυφάκη, Ανδριάναel
dc.creatorGryfaki, Andrianaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:12:22Z
dc.date.available2016-03-15T17:12:22Z
dc.date.issued2015-12-15T10:24:48Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6934
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να γνωστοποιηθεί στους αναγνώστες τι είναι τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και το Ηλεκτρονικό Marketing και πως μπορούν να αξιοποιηθούν από τους καταναλωτές, και ειδικότερα από τις επιχειρήσεις. Για να πραγματοποιηθεί αυτό, η εργασία χωρίζεται σε δύο σκέλη. Στο πρώτο σκέλος, γίνεται μια λεπτομερή αναφορά στους όρους Διαδίκτυο, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Marketing και Ηλεκτρονικό Marketing κάνοντας ιστορική αναδρομή και αναλύοντας τα χαρακτηριστικά και την χρησιμότητα τους. Στο δεύτερο σκέλος της εργασίας, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο αποτελούμενο από 15 ερωτήσεις το οποίο αφορά καταναλωτές και επιχειρήσεις. Σκοπός του συγκεκριμένου ερωτηματολογίου, ήταν να προκύψουν μέσα από τις απαντήσεις των ερωτηθέντων τα στατιστικά στοιχεία που θα υποδείξουν τη χρήση των Social Media και του Ηλεκτρονικού Marketing από τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις. Για να πραγματοποιηθεί αυτό, το ερωτηματολόγιο δημοσιεύθηκε στο Facebook και απαντήθηκε από 192 άτομα σε διάστημα 10 ημερών.el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to report to the readers what Social Media and Internet Marketing are and how they can be used by costumers and particularly by businesses. To do this the thesis is divided into two parts. In the first part there is a detailed reference to the history of the terms Internet, e-Commerce, Social Media, Marketing and Internet Marketing and analysis of its characteristics and usefulness. In the second part of the thesis a questionnaire was created with 15 questions which relates to consumers and businesses. The purpose of the questionnaire was to observing the answers and the statistical data for how useful is Social Media and Internet Marketing for customer and businesses. To accomplish this, the questionnaire was published on Facebook and answered by 192 people in 10 days.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜελέτη αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις.el
dc.titleEvaluation study of social networks and internet marketing in business.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓρυφάκη, Ανδριάναel
heal.creatorNameGryfaki, Andrianaen
heal.publicationDate2015-12-15T10:24:48Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6934
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να γνωστοποιηθεί στους αναγνώστες τι είναι τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και το Ηλεκτρονικό Marketing και πως μπορούν να αξιοποιηθούν από τους καταναλωτές, και ειδικότερα από τις επιχειρήσεις. Για να πραγματοποιηθεί αυτό, η εργασία χωρίζεται σε δύο σκέλη. Στο πρώτο σκέλος, γίνεται μια λεπτομερή αναφορά στους όρους Διαδίκτυο, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Marketing και Ηλεκτρονικό Marketing κάνοντας ιστορική αναδρομή και αναλύοντας τα χαρακτηριστικά και την χρησιμότητα τους. Στο δεύτερο σκέλος της εργασίας, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο αποτελούμενο από 15 ερωτήσεις το οποίο αφορά καταναλωτές και επιχειρήσεις. Σκοπός του συγκεκριμένου ερωτηματολογίου, ήταν να προκύψουν μέσα από τις απαντήσεις των ερωτηθέντων τα στατιστικά στοιχεία που θα υποδείξουν τη χρήση των Social Media και του Ηλεκτρονικού Marketing από τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις. Για να πραγματοποιηθεί αυτό, το ερωτηματολόγιο δημοσιεύθηκε στο Facebook και απαντήθηκε από 192 άτομα σε διάστημα 10 ημερών.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is to report to the readers what Social Media and Internet Marketing are and how they can be used by costumers and particularly by businesses. To do this the thesis is divided into two parts. In the first part there is a detailed reference to the history of the terms Internet, e-Commerce, Social Media, Marketing and Internet Marketing and analysis of its characteristics and usefulness. In the second part of the thesis a questionnaire was created with 15 questions which relates to consumers and businesses. The purpose of the questionnaire was to observing the answers and the statistical data for how useful is Social Media and Internet Marketing for customer and businesses. To accomplish this, the questionnaire was published on Facebook and answered by 192 people in 10 days.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις.el
heal.titleEvaluation study of social networks and internet marketing in business.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordκοινωνικό δίκτυο, μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό εμπόριοel
heal.keywordsocial network, marketing, electronic marketing, e-commerce, electronic commerceen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)