Μελέτη για την διαδυκτιακή προώθηση και πώληση αγροτικών προϊόντων.
Study for the online promotion and sale of agricultural products.
Date
2015-11-04Author
Aσλάν, Σόνια
Χαρινά, Στυλιανή
Aslan, Sonia
Charina, Stella
Metadata
Show full item recordAbstract
Η εργασία ολοκληρώνεται σε τρία κεφάλαια. Το πρώτο αποτελεί εισαγωγικό κεφάλαιο, το δεύτερο αναφέρεται στα είδη και στα συστατικά στοιχεία του ηλεκτρονικού εμπορίου και στην κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, ενώ στο τρίτο στις δυνατότητες προώθησης των ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων και κυρίως των κρητικών, μέσω διαδικτύου. Ξεκινώντας παρουσιάζονται τα οφέλη του διαδικτύου στη σημερινή κοινωνία. Εκτός από την ενημέρωση και την επικοινωνία, το διαδίκτυο παρέχει στους χρήστες του την δυνατότητα προώθησης ιδεών και αντιλήψεων και την πρόσβαση ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες πηγές πληροφορίας, γρήγορα και με χαμηλό κόστος. Λειτουργεί επίσης ως μέσο ψυχαγωγίας, ως βασικό ΄΄εργαλείο΄΄ της εργασίας, της έρευνας, της διαφήμισης και του εμπορίου γενικότερα. The assignment is completed in three lessons. The first represents an introductory lesson, the second is referred to the types and components of the e-commerce and to the existed situation in Greece, while the third lesson is referred to the promotion possibilities of the traditional greek products and mainly the Cretan, through internet. At first, the benefits of internet in modern society are presented. Apart from the information and the communication, internet provides users with the capability to promote ideas and beliefs, but also it offers access even in the most distant information sources, fast and at low cost. In addition, internet works as a way of entertainment, as a main “tool” of the assignment, of the survey, of the advertisement and of the commerce in general.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info