Εμφάνιση απλής εγγραφής

Measuring attitudes, perceptions and understanding of consumer behavior, comparing marketing with new technologies compared to conventional methods of the past.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚονταξάκης, Ευάγγελοςel
dc.creatorΜπόλμπασης, Βασίληςel
dc.creatorΤσιάνος, Μάριοςel
dc.creatorKodaxakis, Evaggelosen
dc.creatorBolbasis, Vasilisen
dc.creatorTsianos, Mariosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:12:33Z
dc.date.available2016-03-15T17:12:33Z
dc.date.issued2015-09-09T13:54:55Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6940
dc.description.abstractΤο μίγμα marketing (4Ps) χρησιμοποιείται από τους marketers εδώ και πολλές δεκαετίες προκειμένου τα προϊόντα – υπηρεσίες που δημιουργούνται να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του καταναλωτή. Η θεωρία των 4P ορίστηκε ως έννοια για πρώτη φορά από τον καθηγητή Jerome McCarthy υποστηρίζοντας την εστίαση του marketing στο Προϊόν (Product), τη Τιμή (Price), την Προώθηση (Promotion) και την Διανομή (Place). Τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι έννοιες αλληλένδετες και δεν μπορούν να λειτουργήσουν ανεξάρτητα η μία από την άλλη. Τα τελευταία χρόνια με την ραγδαία ανάπτυξη του web αυτές οι έννοιες δείχνουν λίγο ξεπερασμένες . Πλέον οι πελάτες έχουν πρόσβαση στις επιχειρήσεις και δεδομένου ότι γνωρίζουν τα πάντα για αυτές, τα 4Ps φαίνονται να μην μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες της εποχής. Και αν πλέον τα 4Ps δεν είναι επαρκή για τις σημερινές επιχειρήσεις τότε ποιο μοντέλο είναι; Μέσα από την παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξεταστούν οι παλιές μέθοδοι marketing συγκρινόμενες με τις πιο διαδεδομένες μορφές των τελευταίων χρόνων. Θα παρουσιαστούν μελέτες περιπτώσεων (case studies) επιχειρήσεων. Θα αξιολογηθούν οι μέθοδοι προώθησης που χρησιμοποιούσαν οι επιχειρήσεις και πώς αυτές έχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου. Τέλος θα καταγραφεί μία νέα θεωρία που αναπτύσσεται και έρχεται σε αντιπαράθεση με τα 4Ps.el
dc.description.abstractThe marketing mixture (4Ps) is used by marketers for several decades, so that the products-services that are created can meet the customer’s needs. The first time, the theory of 4P was defined as a term was by Professor Jerome McCarthy supporting the focus of Marketing in Product, Price, Promotion and Place. All the above characteristics are interrelated terms and cannot operate independently from each other. Over the last years due to the rapid growth of web these terms seem to be slightly outdated, now that the customers have access in businesses and are able to know everything about them, 4Ps seem unable to meet the needs of the times. So, if 4Ps are not anymore sufficient for today’s business then what model is? Through this thesis, the old marketing methods will be examined and compared to the most prevalent types of recent years. Business case studies will be presented and examined. Promotional methods used by the companies will be evaluated and the way these methods have changed in the long run will be examined. In conclusion, a new theory, which is developed and comes in juxtaposition with the 4Ps, will be recorded.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜέτρηση στάσεων, αντιλήψεων και κατανόησης της συμπεριφοράς των καταναλωτών συγκρίνοντας το μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες σε σχέση με τις συμβατικές μεθόδους του παρελθόντος.el
dc.titleMeasuring attitudes, perceptions and understanding of consumer behavior, comparing marketing with new technologies compared to conventional methods of the past.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚονταξάκης, Ευάγγελοςel
heal.creatorNameΜπόλμπασης, Βασίληςel
heal.creatorNameΤσιάνος, Μάριοςel
heal.creatorNameKodaxakis, Evaggelosen
heal.creatorNameBolbasis, Vasilisen
heal.creatorNameTsianos, Mariosen
heal.publicationDate2015-09-09T13:54:55Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6940
heal.abstractΤο μίγμα marketing (4Ps) χρησιμοποιείται από τους marketers εδώ και πολλές δεκαετίες προκειμένου τα προϊόντα – υπηρεσίες που δημιουργούνται να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του καταναλωτή. Η θεωρία των 4P ορίστηκε ως έννοια για πρώτη φορά από τον καθηγητή Jerome McCarthy υποστηρίζοντας την εστίαση του marketing στο Προϊόν (Product), τη Τιμή (Price), την Προώθηση (Promotion) και την Διανομή (Place). Τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι έννοιες αλληλένδετες και δεν μπορούν να λειτουργήσουν ανεξάρτητα η μία από την άλλη. Τα τελευταία χρόνια με την ραγδαία ανάπτυξη του web αυτές οι έννοιες δείχνουν λίγο ξεπερασμένες . Πλέον οι πελάτες έχουν πρόσβαση στις επιχειρήσεις και δεδομένου ότι γνωρίζουν τα πάντα για αυτές, τα 4Ps φαίνονται να μην μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες της εποχής. Και αν πλέον τα 4Ps δεν είναι επαρκή για τις σημερινές επιχειρήσεις τότε ποιο μοντέλο είναι; Μέσα από την παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξεταστούν οι παλιές μέθοδοι marketing συγκρινόμενες με τις πιο διαδεδομένες μορφές των τελευταίων χρόνων. Θα παρουσιαστούν μελέτες περιπτώσεων (case studies) επιχειρήσεων. Θα αξιολογηθούν οι μέθοδοι προώθησης που χρησιμοποιούσαν οι επιχειρήσεις και πώς αυτές έχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου. Τέλος θα καταγραφεί μία νέα θεωρία που αναπτύσσεται και έρχεται σε αντιπαράθεση με τα 4Ps.el
heal.abstractThe marketing mixture (4Ps) is used by marketers for several decades, so that the products-services that are created can meet the customer’s needs. The first time, the theory of 4P was defined as a term was by Professor Jerome McCarthy supporting the focus of Marketing in Product, Price, Promotion and Place. All the above characteristics are interrelated terms and cannot operate independently from each other. Over the last years due to the rapid growth of web these terms seem to be slightly outdated, now that the customers have access in businesses and are able to know everything about them, 4Ps seem unable to meet the needs of the times. So, if 4Ps are not anymore sufficient for today’s business then what model is? Through this thesis, the old marketing methods will be examined and compared to the most prevalent types of recent years. Business case studies will be presented and examined. Promotional methods used by the companies will be evaluated and the way these methods have changed in the long run will be examined. In conclusion, a new theory, which is developed and comes in juxtaposition with the 4Ps, will be recorded.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜέτρηση στάσεων, αντιλήψεων και κατανόησης της συμπεριφοράς των καταναλωτών συγκρίνοντας το μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες σε σχέση με τις συμβατικές μεθόδους του παρελθόντος.el
heal.titleMeasuring attitudes, perceptions and understanding of consumer behavior, comparing marketing with new technologies compared to conventional methods of the past.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, καταναλωτής, συμπεριφορά καταναλωτή, νέες τεχνολογίεςel
heal.keywordmarketing, consumer, consumer behavior, new technologiesen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)