Εμφάνιση απλής εγγραφής

Using mobile applications to promote non profit organizations. Developing mobile application for “ Τhe Smile of the Child”.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαλλονιάτου, Ραφαηλίαel
dc.creatorKalloniatou, Rafailiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:12:44Z
dc.date.available2016-03-15T17:12:44Z
dc.date.issued2015-09-08T14:32:30Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6947
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης τις γενικές αρχές του Μάρκετινγκ, την σύνδεσή του με το κοινωνικό μάρκετινγκ, το διαδικτυακό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ υπηρεσιών, το μάρκετινγκ μέσω κινητού τηλεφώνου και πώς αυτό μπορεί να συμβάλλει στην προώθηση των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών. Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αναφέρεται στην χρήση, στην προώθηση mobile εφαρμογών για Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς, καθώς και στην ανάπτυξη μιας mobile εφαρμογής για το «Χαμόγελο του Παιδιού». Το πρώτο βήμα για την πραγματοποίηση του στόχου της παρούσας εργασίας είναι, να γίνει μία λεπτομερή αναφορά στους παρακάτω όρους, κοινωνικό μάρκετινγκ, διαδικτυακό μάρκετινγκ, μάρκετινγκ υπηρεσιών, μάρκετινγκ μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς επίσης του μάρκετινγκ των Μ.Κ.Ο.. Στην συνέχεια, θα γίνει ιστορική αναδρομή στην εξέλιξη των κινητών τηλεφώνων ειδικότερα, των έξυπνων κινητών τηλεφώνων και των εφαρμογών (apps) που τα συνοδεύουν, εστιάζοντας στις εφαρμογές Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών. Στο επόμενο βήμα, πραγματοποιήθηκε μία έρευνα για τις υπάρχοντες εφαρμογές κινητών τηλεφώνων, από Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό. Στόχος της έρευνας είναι αφενός η κατανόηση της προώθησης των Μ.Κ.Ο. και αφετέρου πως αυτό μπορεί να γίνει μέσα από τις έξυπνες συσκευές τηλεφώνων. Για τους σκοπούς της έρευνας θα υλοποιήσω μια εφαρμογή για ένας Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό, το «Χαμόγελο του Παιδιού». Η εφαρμογή θα είναι χρηστική, ενημερωτική και θα χρησιμοποιεί πληροφορίες από το «Χαμόγελο του Παιδιού» όσο και από το Amber Alert EU. Για την ανάπτυξη της εφαρμογής, θα χρησιμοποιηθούν οι τεχνολογίες, JQuery Mobile, HTML5, JavaScript, CSS. Η εφαρμογή θα είναι συμβατή σε όλες τις κινητές συσκευές (Android, IOS, Blackberry κλπ.) και tablets.el
dc.description.abstractThe aim of this study is to understand the reader the general principles of Marketing, his connection with social marketing, online marketing, marketing services, mobile marketing and how this can contribute in the promotion of Non-Profit Organizations. The subject matter of this paper refers to the use, the promotion mobile applications for non-profit organizations, and the development of a mobile application for the "Hamogelo tou Paidiou". The first step for achieving the objective of present work is to make a detailed reference to the following terms, social marketing, online marketing, marketing services, marketing via mobile phones, as well as marketing of NGO. Next will become history in the evolution of mobile phones in particular, smart phones and mobile applications (apps) that accompany them, focusing on the Non-Profit Organizations applications. In the next step, was realized a research on the existing mobile applications from non-profit organizations in Greece and abroad. The research aims are first to understand the promotion of NGOs and secondly that it can be done through the smart phone devices. For the purposes of the investigation will materialize an application for a non-profit organization, "Hamogelo tou Paidiou". The application will be usable, informative and uses information from the "Hamogelo tou Paidiou" and the Amber Alert EU. For application development, will be used the technologies, JQuery Mobile, HTML5, JavaScript, CSS. The application will be compatible on all mobile devices (Android, IOS, Blackberry etc.) and tablets.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ χρήση mobile εφαρμογών στην προώθηση μη κερδοσκοπικών οργανισμών (Μ.Κ.Ο.). Ανάπτυξη mobile εφαρμογής για «Το Χαμόγελο του Παιδιού».el
dc.titleUsing mobile applications to promote non profit organizations. Developing mobile application for “ Τhe Smile of the Child”.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαλλονιάτου, Ραφαηλίαel
heal.creatorNameKalloniatou, Rafailiaen
heal.publicationDate2015-09-08T14:32:30Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6947
heal.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης τις γενικές αρχές του Μάρκετινγκ, την σύνδεσή του με το κοινωνικό μάρκετινγκ, το διαδικτυακό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ υπηρεσιών, το μάρκετινγκ μέσω κινητού τηλεφώνου και πώς αυτό μπορεί να συμβάλλει στην προώθηση των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών. Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αναφέρεται στην χρήση, στην προώθηση mobile εφαρμογών για Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς, καθώς και στην ανάπτυξη μιας mobile εφαρμογής για το «Χαμόγελο του Παιδιού». Το πρώτο βήμα για την πραγματοποίηση του στόχου της παρούσας εργασίας είναι, να γίνει μία λεπτομερή αναφορά στους παρακάτω όρους, κοινωνικό μάρκετινγκ, διαδικτυακό μάρκετινγκ, μάρκετινγκ υπηρεσιών, μάρκετινγκ μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς επίσης του μάρκετινγκ των Μ.Κ.Ο.. Στην συνέχεια, θα γίνει ιστορική αναδρομή στην εξέλιξη των κινητών τηλεφώνων ειδικότερα, των έξυπνων κινητών τηλεφώνων και των εφαρμογών (apps) που τα συνοδεύουν, εστιάζοντας στις εφαρμογές Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών. Στο επόμενο βήμα, πραγματοποιήθηκε μία έρευνα για τις υπάρχοντες εφαρμογές κινητών τηλεφώνων, από Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό. Στόχος της έρευνας είναι αφενός η κατανόηση της προώθησης των Μ.Κ.Ο. και αφετέρου πως αυτό μπορεί να γίνει μέσα από τις έξυπνες συσκευές τηλεφώνων. Για τους σκοπούς της έρευνας θα υλοποιήσω μια εφαρμογή για ένας Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό, το «Χαμόγελο του Παιδιού». Η εφαρμογή θα είναι χρηστική, ενημερωτική και θα χρησιμοποιεί πληροφορίες από το «Χαμόγελο του Παιδιού» όσο και από το Amber Alert EU. Για την ανάπτυξη της εφαρμογής, θα χρησιμοποιηθούν οι τεχνολογίες, JQuery Mobile, HTML5, JavaScript, CSS. Η εφαρμογή θα είναι συμβατή σε όλες τις κινητές συσκευές (Android, IOS, Blackberry κλπ.) και tablets.el
heal.abstractThe aim of this study is to understand the reader the general principles of Marketing, his connection with social marketing, online marketing, marketing services, mobile marketing and how this can contribute in the promotion of Non-Profit Organizations. The subject matter of this paper refers to the use, the promotion mobile applications for non-profit organizations, and the development of a mobile application for the "Hamogelo tou Paidiou". The first step for achieving the objective of present work is to make a detailed reference to the following terms, social marketing, online marketing, marketing services, marketing via mobile phones, as well as marketing of NGO. Next will become history in the evolution of mobile phones in particular, smart phones and mobile applications (apps) that accompany them, focusing on the Non-Profit Organizations applications. In the next step, was realized a research on the existing mobile applications from non-profit organizations in Greece and abroad. The research aims are first to understand the promotion of NGOs and secondly that it can be done through the smart phone devices. For the purposes of the investigation will materialize an application for a non-profit organization, "Hamogelo tou Paidiou". The application will be usable, informative and uses information from the "Hamogelo tou Paidiou" and the Amber Alert EU. For application development, will be used the technologies, JQuery Mobile, HTML5, JavaScript, CSS. The application will be compatible on all mobile devices (Android, IOS, Blackberry etc.) and tablets.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ χρήση mobile εφαρμογών στην προώθηση μη κερδοσκοπικών οργανισμών (Μ.Κ.Ο.). Ανάπτυξη mobile εφαρμογής για «Το Χαμόγελο του Παιδιού».el
heal.titleUsing mobile applications to promote non profit organizations. Developing mobile application for “ Τhe Smile of the Child”.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαδικτυακό μάρκετινκ, μάρκετινγκ, εφαρμογή κινητής συσκευής, Μη Κερδοσκοπικοί Οργανισμοί, το Χαμόγελο του Παιδιούel
heal.keywordinternet marketing, marketing, mobile application, Non Profit Organizations, the Smile of the Childen
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)