Εμφάνιση απλής εγγραφής

Design quality system ISO 9001 in hotel service companies.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚριτσωτάκης, Εμμανουήλel
dc.creatorΒασσάλος, Εμμανουήλel
dc.creatorΚritsotakis, Emmanouilen
dc.creatorVassalos, Emmanouilen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:12:47Z
dc.date.available2016-03-15T17:12:47Z
dc.date.issued2016-01-12T09:34:16Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6949
dc.description.abstractΤα τελευταία δύο χρόνια, ο ελληνικός τουρισμός δείχνει να ξεπερνάει την κρίση και να αρχίζει να γίνεται περισσότερο ανταγωνιστικός. Οι τάσεις της διεθνούς τουριστικής ζήτησης, πέρα από την ευαισθησία σε θέματα τιμών, σχέσης τιμής ­ προσφεροµένων υπηρεσιών, αναζήτηση νέων προορισμών και δραστηριοτήτων, προστασία του περιβάλλοντος, έχουν κοινή παράμετρο την αναζήτηση καλύτερης ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών. Η ποιότητα μπορεί να αποτελέσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του τουριστικού τομέα της χώρας μας. Οι διεθνώς αποδεκτές προδιαγραφές Συστημάτων Ποιότητας περιγράφονται στα Πρότυπα της σειράς ISO 9000. Τα Πρότυπα αυτά περιγράφουν µε κάθε λεπτομέρεια την συστηματοποίηση των διαδικασιών που εξασφαλίζουν την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Στόχος, λοιπόν της παρούσας πτυχιακής είναι η δημιουργία μοντέλου υλοποίησης συστημάτων ποιότητας στον ξενοδοχειακό χώρο, που θα αποτελέσει ένα χρήσιμο εγχειρίδιο στα στελέχη του τουριστικού τομέα της χώρας μας.el
dc.description.abstractThe last two years, Greek tourism seems to exceed the crisis and starting to become more competitive. The trends of international tourism demand beyond sensitivity to prices, with the price offered services, search of new destinations and activities, environmental protection, have a common parameter pursuit of a better quality of services. Quality can be a competitive advantage in the tourism sector of our country. Internationally acceptable Quality Systems standards outlined in the Standards of series ISO 9000. These standards describe in detail the systematization of procedures to ensure the provision of quality services. The aim of this project is to create a model to implement quality systems in the hotel industry, which will be a useful manual in tourism officials of our country.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣχεδιασμός συστήματος ποιότητας ISO 9001 σε εταιρίες παροχής ξενοδοχειακών υπηρεσιών.el
dc.titleDesign quality system ISO 9001 in hotel service companies.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚριτσωτάκης, Εμμανουήλel
heal.creatorNameΒασσάλος, Εμμανουήλel
heal.creatorNameΚritsotakis, Emmanouilen
heal.creatorNameVassalos, Emmanouilen
heal.publicationDate2016-01-12T09:34:16Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6949
heal.abstractΤα τελευταία δύο χρόνια, ο ελληνικός τουρισμός δείχνει να ξεπερνάει την κρίση και να αρχίζει να γίνεται περισσότερο ανταγωνιστικός. Οι τάσεις της διεθνούς τουριστικής ζήτησης, πέρα από την ευαισθησία σε θέματα τιμών, σχέσης τιμής ­ προσφεροµένων υπηρεσιών, αναζήτηση νέων προορισμών και δραστηριοτήτων, προστασία του περιβάλλοντος, έχουν κοινή παράμετρο την αναζήτηση καλύτερης ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών. Η ποιότητα μπορεί να αποτελέσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του τουριστικού τομέα της χώρας μας. Οι διεθνώς αποδεκτές προδιαγραφές Συστημάτων Ποιότητας περιγράφονται στα Πρότυπα της σειράς ISO 9000. Τα Πρότυπα αυτά περιγράφουν µε κάθε λεπτομέρεια την συστηματοποίηση των διαδικασιών που εξασφαλίζουν την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Στόχος, λοιπόν της παρούσας πτυχιακής είναι η δημιουργία μοντέλου υλοποίησης συστημάτων ποιότητας στον ξενοδοχειακό χώρο, που θα αποτελέσει ένα χρήσιμο εγχειρίδιο στα στελέχη του τουριστικού τομέα της χώρας μας.el
heal.abstractThe last two years, Greek tourism seems to exceed the crisis and starting to become more competitive. The trends of international tourism demand beyond sensitivity to prices, with the price offered services, search of new destinations and activities, environmental protection, have a common parameter pursuit of a better quality of services. Quality can be a competitive advantage in the tourism sector of our country. Internationally acceptable Quality Systems standards outlined in the Standards of series ISO 9000. These standards describe in detail the systematization of procedures to ensure the provision of quality services. The aim of this project is to create a model to implement quality systems in the hotel industry, which will be a useful manual in tourism officials of our country.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΣχεδιασμός συστήματος ποιότητας ISO 9001 σε εταιρίες παροχής ξενοδοχειακών υπηρεσιών.el
heal.titleDesign quality system ISO 9001 in hotel service companies.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordISO 9001 σειρά προτύπων, ξενοδοχειακός κλάδος, ελληνικός τουρισμός, ποιότητα, διοίκηση ολικής ποιότηταςel
heal.keywordISO 9001 series standards, hotel industry, greek tourism, quality, total quality managementen
heal.advisorNameΚοκκινάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameKokkinakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)