Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of social media marketing by small enterprises.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧλαμπέα, Στεφανία–Άνναel
dc.creatorChlampea, Stephania–Annaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:12:56Z
dc.date.available2016-03-15T17:12:56Z
dc.date.issued2015-09-11T09:52:10Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6956
dc.description.abstractΣτον τομέα των επιχειρήσεων τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του marketing, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Όσον αφορά στις μικρές επιχειρήσεις φαίνεται να βασίζονται κυρίως στα κοινωνικά δίκτυα και τα microblogging και κάνουν συνήθως χρήση φωτογραφιών, εικόνων και λιγότερο βίντεο. Μέσω των σχολίων και της δυνατότητας αξιολόγησης που παρέχεται στο χρήστη η εκάστοτε επιχείρηση λαμβάνει άμεση ανατροφοδότηση και είναι σε θέση να σφυγμομετρήσει την κοινή γνώμη. Η μελέτη μικρών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε ποικίλους τομείς στον ελληνικό χώρο καθιστά σαφές το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις αξιολογούν την κινητικότητα της ιστοσελίδας τους καθώς και την εμπορική της αποτελεσματικότητα μέσω ειδικών social tools. Παράλληλα, η διάδοση των στοιχείων της εταιρείας συνιστά έναν από τους βασικούς λόγους της κοινωνικής της δικτύωσης που αποσκοπεί στη δόμηση σχέσεων με τους καταναλωτές. Από την πλευρά του καταναλωτή, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις του παρέχει τη δυνατότητα διατύπωσης της άποψής του και ενεργής συμμετοχής στη διαμόρφωση της πληροφορίας καλλιεργώντας την αίσθηση ότι μετέχει και ο ίδιος στις επιχειρηματικές δραστηριότητες και επηρεάζει τους υποψήφιους μελλοντικούς αγοραστές.el
dc.description.abstractBusinesses use social media and micoblogging as part of their social media marketing strategies, in order to increase their sales, the communication with their customers and to promote their products and services. Small sized enterprises seem to upload more photos and pictures than videos in their social media profiles. Furthermore, they receive feedback by the users and poll public opinion. The study of small businesses operating in various sectors in the Greek area makes it clear that companies assess the mobility of their website as well as its commercial effectiveness through specific social tools. The spread of the company's contact information is one of the major reasons of social networking and aims to build relationships with consumers. From a consumer perspective, the use of social media by businesses enables them to express their opinion and actively participate in shaping information displayed. This way consumer feels that he is involved in business activities and affects potential future buyers.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ χρήση του social media marketing από μικρές επιχειρήσεις.el
dc.titleThe use of social media marketing by small enterprises.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧλαμπέα, Στεφανία–Άνναel
heal.creatorNameChlampea, Stephania–Annaen
heal.publicationDate2015-09-11T09:52:10Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6956
heal.abstractΣτον τομέα των επιχειρήσεων τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του marketing, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Όσον αφορά στις μικρές επιχειρήσεις φαίνεται να βασίζονται κυρίως στα κοινωνικά δίκτυα και τα microblogging και κάνουν συνήθως χρήση φωτογραφιών, εικόνων και λιγότερο βίντεο. Μέσω των σχολίων και της δυνατότητας αξιολόγησης που παρέχεται στο χρήστη η εκάστοτε επιχείρηση λαμβάνει άμεση ανατροφοδότηση και είναι σε θέση να σφυγμομετρήσει την κοινή γνώμη. Η μελέτη μικρών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε ποικίλους τομείς στον ελληνικό χώρο καθιστά σαφές το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις αξιολογούν την κινητικότητα της ιστοσελίδας τους καθώς και την εμπορική της αποτελεσματικότητα μέσω ειδικών social tools. Παράλληλα, η διάδοση των στοιχείων της εταιρείας συνιστά έναν από τους βασικούς λόγους της κοινωνικής της δικτύωσης που αποσκοπεί στη δόμηση σχέσεων με τους καταναλωτές. Από την πλευρά του καταναλωτή, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις του παρέχει τη δυνατότητα διατύπωσης της άποψής του και ενεργής συμμετοχής στη διαμόρφωση της πληροφορίας καλλιεργώντας την αίσθηση ότι μετέχει και ο ίδιος στις επιχειρηματικές δραστηριότητες και επηρεάζει τους υποψήφιους μελλοντικούς αγοραστές.el
heal.abstractBusinesses use social media and micoblogging as part of their social media marketing strategies, in order to increase their sales, the communication with their customers and to promote their products and services. Small sized enterprises seem to upload more photos and pictures than videos in their social media profiles. Furthermore, they receive feedback by the users and poll public opinion. The study of small businesses operating in various sectors in the Greek area makes it clear that companies assess the mobility of their website as well as its commercial effectiveness through specific social tools. The spread of the company's contact information is one of the major reasons of social networking and aims to build relationships with consumers. From a consumer perspective, the use of social media by businesses enables them to express their opinion and actively participate in shaping information displayed. This way consumer feels that he is involved in business activities and affects potential future buyers.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ χρήση του social media marketing από μικρές επιχειρήσεις.el
heal.titleThe use of social media marketing by small enterprises.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμικρομεσαία επιχείρηση, κοινωνικό δίκτυο, μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό μάρκετινγκel
heal.keywordsmall and medium sized enterprise, social network, μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό μάρκετινγκen
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)