Εμφάνιση απλής εγγραφής

Comparative analysis of the communication strategy on tourism in Greece and Cyprus.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΙωάννου-Ευτυχίου, Φωτεινήel
dc.creatorIoannou-Eftychiou, Fotinien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:12:57Z
dc.date.available2016-03-15T17:12:57Z
dc.date.issued2015-10-09T15:04:02Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6957
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να συγκρίνει και να αξιολογήσει κριτικά τις επίσηµες επικοινωνιακές στρατηγικές που έχουν ανακοινώσει και εφαρµόζουν οι εθνικοί φορείς τουρισµού της Ελλάδας και της Κύπρου για τα επόµενα χρόνια. Τα στοιχεία τα οποία αναλύονται και αξιολογούνται συγκριτικά είναι οι στόχοι µάρκετινγκ που έχουν θέσει οι δύο οργανισµοί, τα χαρακτηριστικά της στρατηγικής µάρκετινγκ (λογότυπο, σλόγκαν, branding), η τµηµατοποίηση των αγορών-στόχων, το µείγµα προώθησης (διαφήµιση, δηµόσιες σχέσεις, προώθηση πωλήσεων, προσωπική πώληση, άµεσο µάρκετινγκ), καθώς και η ηλεκτρονική προώθηση που εφαρµόζεται (ιστότοπος, µέσα κοινωνικής δικτύωσης, κλπ). Στόχος είναι η διατύπωση προτάσεων για τη βελτίωση της επικοινωνιακής στρατηγικής που έχουν υιοθετήσει οι δύο χώρες ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως για νέα δεδοµένα που έχουν προκύψει στο διεθνές περιβάλλον.el
dc.description.abstractThe purpose of this study is to compare and critically evaluate the formal communication strategies wich the national tourist organizations of Greece and Cyprus have announced and implement. The data, which analyzed and benchmarked are the marketing goals set by the two organizations, the characteristics of marketing strategy (logo, slogan, branding), segmentation of target markets, the promotion mix (advertising, public relations, sales promotion, personal selling, direct marketing) and electronic promotion used (website, social media, etc.). The objective is to formulate proposals to improve the communication strategy adopted by the two countries in order to respond fully to the new circumstances that have arisen in the international market.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣυγκριτική ανάλυση της επικοινωνιακής στρατηγικής στον τουρισμό Ελλάδας και Κύπρου.el
dc.titleComparative analysis of the communication strategy on tourism in Greece and Cyprus.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΙωάννου-Ευτυχίου, Φωτεινήel
heal.creatorNameIoannou-Eftychiou, Fotinien
heal.publicationDate2015-10-09T15:04:02Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6957
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να συγκρίνει και να αξιολογήσει κριτικά τις επίσηµες επικοινωνιακές στρατηγικές που έχουν ανακοινώσει και εφαρµόζουν οι εθνικοί φορείς τουρισµού της Ελλάδας και της Κύπρου για τα επόµενα χρόνια. Τα στοιχεία τα οποία αναλύονται και αξιολογούνται συγκριτικά είναι οι στόχοι µάρκετινγκ που έχουν θέσει οι δύο οργανισµοί, τα χαρακτηριστικά της στρατηγικής µάρκετινγκ (λογότυπο, σλόγκαν, branding), η τµηµατοποίηση των αγορών-στόχων, το µείγµα προώθησης (διαφήµιση, δηµόσιες σχέσεις, προώθηση πωλήσεων, προσωπική πώληση, άµεσο µάρκετινγκ), καθώς και η ηλεκτρονική προώθηση που εφαρµόζεται (ιστότοπος, µέσα κοινωνικής δικτύωσης, κλπ). Στόχος είναι η διατύπωση προτάσεων για τη βελτίωση της επικοινωνιακής στρατηγικής που έχουν υιοθετήσει οι δύο χώρες ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως για νέα δεδοµένα που έχουν προκύψει στο διεθνές περιβάλλον.el
heal.abstractThe purpose of this study is to compare and critically evaluate the formal communication strategies wich the national tourist organizations of Greece and Cyprus have announced and implement. The data, which analyzed and benchmarked are the marketing goals set by the two organizations, the characteristics of marketing strategy (logo, slogan, branding), segmentation of target markets, the promotion mix (advertising, public relations, sales promotion, personal selling, direct marketing) and electronic promotion used (website, social media, etc.). The objective is to formulate proposals to improve the communication strategy adopted by the two countries in order to respond fully to the new circumstances that have arisen in the international market.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΣυγκριτική ανάλυση της επικοινωνιακής στρατηγικής στον τουρισμό Ελλάδας και Κύπρου.el
heal.titleComparative analysis of the communication strategy on tourism in Greece and Cyprus.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουρισµός, μάρκετινγκ, Ελλάδα, Κύπροςel
heal.keywordtourism, marketing, Greece, Cyprusen
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)