Σύγχρονες και παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ στην πολιτική.
Modern and traditional techniques of marketing on politics.
Date
2015-09-24Author
Καραντωνάκης
Κωνσταντίνος-Εμμανουήλ
Μαργιολάκης, Δημήτριος
Karantonakis, Konstantinos-Emmanouil
Margiolakis, Dimitrios
Metadata
Show full item recordAbstract
Το Μάρκετινγκ αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα και πιο απαραίτητα εργαλεία στην σύγχρονη εποχή μας ώστε κάποιος οργανισμός να έχει όφελος. Θα παρατηρήσουμε ότι με το πέρασμα του χρόνου το Μάρκετινγκ, έχει εξελιχθεί αρκετά σε όλες τις χώρες, όμως με διαφορετικό ρυθμό σε κάθε μία λόγω ποικίλων παραγόντων. Από την άλλη μεριά η πολιτική αποτελεί μία "κατάσταση", η οποία συναντάται σε όλες τις χώρες ανεξαιρέτως και έχει ιδιαίτερη σημασία για τις ίδιες, αλλά και για τους πολίτες της. Στην πτυχιακή αυτή, θα δούμε τις έννοιες και τις αρχές του πολιτικού Μάρκετινγκ, με ποιο τρόπο μπορεί να συνδυαστεί το Μάρκετινγκ με την πολιτική και τους παράγοντες, τους οποίους οδήγησαν την χώρα μας να στραφεί σε αυτό το επιστημονικό πεδίο. Επίσης, θα παρατηρήσουμε πώς εξομοιώνεται ο ψηφοφόρος με τον καταναλωτή, τον προσανατολισμό που έχουν τα κόμματα προς στην αγορά, αλλά και τα εμπόδια, που πιθανώς να συναντηθούν στην πληροφόρηση από την αγορά, που χρησιμοποιείται στην πολιτική. Θα αναλύσουμε τις σύγχρονες και παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν τα κόμματα στην Ελλάδα, και όχι μόνο, με τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα της καθεμίας και τα κόστη τα οποία προκύπτουν. Έπειτα θα εξετάσουμε τι είναι το εσωτερικό και άμεσο Μάρκετινγκ, πώς μπορούν να αξιοποιηθούν μέσα σε μια κοινωνία και ποιοι είναι οι περιορισμοί που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ. Τέλος, θα δούμε τους πιθανούς κινδύνους που ελλοχεύουν για την δημοκρατία από το πολιτικό Μάρκετινγκ, αλλά και πώς μπορεί να την ωφελήσει πολλαπλώς. Marketing is one of the most important and necessary tools nowadays, from which an organization can have profit. We will observe in time has evolved sufficiently all over the world, but in different rhythm in each country because of variety of factors. On the other hand politics is a “status” that is found in every country without exception and is of great importance for the country itself and its citizens. In this diploma thesis, we are going to observe, the concepts and the principals of Political Marketing, in which way marketing can be combined with politics and the factors that led our country to this scientific field. Also, we are going to see the simulation between the voters and the consumers, the orientation of the political parties to the market, as well as the obstacles, that can be possibly met in the information from the market, that is used in politics. We are going to analyze the modern and traditional marketing techniques, which political parties use, not only in Greece, but all around the world, with the advantages and disadvantages of each one and the costs that may come up. In addition, we will examine what the internal and the direct Marketing is, how they can be used in a society and the restrictions may exist in e-Marketing. As a conclusion, we will analyze the possible dangers that underlie for the democracy because of the Political Marketing, but also the benefits that it can have.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info