Εμφάνιση απλής εγγραφής

Business plan for the edition of a new free newspaper.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣταματελάτου, Παναγιώταel
dc.creatorStamatelatou, Panagiotaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:13:13Z
dc.date.available2016-03-15T17:13:13Z
dc.date.issued2009-01-19T11:41:22Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6967
dc.description.abstractΟι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ψάχνουν για έμπνευση, καθοδήγηση και διασκέδαση. Ικανοποιούν πολλές ανάγκες μας τις οποίες τις χωρίζουμε στις εξής κατηγορίες : • Γνωστικές ανάγκες • Συγκινησιακές ανάγκες • Ανάγκες ολοκλήρωσης (αυτοπεποίθηση, σταθερότητα) • Ανάγκες ολοκλήρωσης (ενδυνάμωση επαφών) • Διαφυγή ή μείωση τάσεων αναγκών Πρώτη φορά σαν ενημερωτικό έντυπο συναντάται στην ιστοριογραφία του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Η πορεία ωστόσο της σύγχρονης ειδησιογραφίας ξεκινά τον 17ο αιώνα όπου και κυκλοφόρησαν οι πρώτες εφημερίδες που ανταποκρίνονταν στην ανάγκη της πραγματικής ενημέρωσης. Οι πρώτες προσπάθειες για την 1η ελληνόφωνη εφημερίδα έγινε τον 18ο αιώνα και το 1784 δόθηκε άδεια στον Γεώργιο Βενδότη για την έκδοσή της εκτός όμως των ελληνικών συνόρων. Μετά από 2 μήνες όμως απαγορεύθηκε η κυκλοφορία της. Στη χώρα μας η ελευθερία του τύπου διακηρύχτηκε για πρώτη φορά στο συνταγματικό σχέδιο του Ρήγα Βελεστινλή. Στη σημερινή εποχή οι συνθήκες έχουν αλλάξει πολύ και στην ελληνική αγορά υπάρχει πληθώρα παρόμοιων τίτλων. Οι αναγνώστες πλέον όμως περισσότερο «ξεφυλλίζουν» τις εφημερίδες παρά τις διαβάζουν και αναπόσπαστο στοιχείο-κίνητρο για την αγορά μιας εφημερίδας αποτελούν τα ένθετα αλλά και τα δώρα που βάζουν οι εφημερίδες (dvd). Τους αναγνώστες θα μπορούσαμε να τους χωρίσουμε σε απαιτητικούς, κατασταλαγμένους, επιφανειακούς και προσφορολάγνους. Τις εφημερίδες θα μπορούσαμε να τις χωρίσουμε σε ημερήσιες, εκδόσεις Σαββάτου και Κυριακάτικες, τοπικές, οικονομικές, αθλητικές. Οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής όμως συνετέλεσαν στην δημιουργία και στην ανάπτυξη μιας νέας κατηγορίας εφημερίδων, τις δωρεάν (free press) πρώτα στην Ευρώπη και αργότερα στην Ελλάδα. Έχουν γίνει αρκετές μελέτες από ερευνητές/μελετητές για το ποιο μέσο προτιμούν οι καταναλωτές για της ενημέρωσή τους, αν εμπιστεύονται τις εφημερίδες και τι είδους θέματα τους ενδιαφέρουν σε μια εφημερίδα. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διεξαγωγή έρευνας για να δημιουργηθεί μια νέα δωρεάν εφημερίδα (free press). Με βάση λοιπόν τις αναλύσεις που έγιναν στα δεδομένα που προέκυψαν από την έρευνα διαπιστώθηκαν τα εξής συμπεράσματα : • Το πιο συνηθισμένο μέρος για να διαβάσουν μια free press εφημερίδα είναι στο μετρό ή σε κάποιο σταθμό του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου. Επίσης free press πλέον διαβάζουν οι αναγνώστες και σε καφετέριες. • Οι περισσότεροι αναγνώστες free press είναι γυναίκες ενώ αρκετός είναι και ο αριθμός των ανδρών αναγνωστών. • Οι πιο πολλοί αναγνώστες ανήκουν στο ηλικιακό γκρουπ 19-25 και 26-35. • Οι περισσότεροι αναγνώστες των free press συνηθίζουν να διαβάζουν 2-3 φορές την εβδομάδα τέτοιου είδους εφημερίδες, ενώ αρκετοί είναι και αυτοί που τις διαβάζουν κάθε μέρα. Αυτοί είναι όσοι χρησιμοποιούν το μετρό και το τρένο καθημερινά πηγαίνοντας στις δουλειές τους. • Αρκετοί αναγνώστες δηλώνουν πως αν και είναι δωρεάν αυτές οι εφημερίδες τις εμπιστεύονται για την ενημέρωσή τους. • Προτιμούν μια εφημερίδα να έχει διάφορα θέματα και όχι ειδική θεματολογία (πχ υγεία).el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleBusiness plan για την έκδοση μίας νέας δωρεάν (free press) εφημερίδας.el
dc.titleBusiness plan for the edition of a new free newspaper.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣταματελάτου, Παναγιώταel
heal.creatorNameStamatelatou, Panagiotaen
heal.publicationDate2009-01-19T11:41:22Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6967
heal.abstractΟι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ψάχνουν για έμπνευση, καθοδήγηση και διασκέδαση. Ικανοποιούν πολλές ανάγκες μας τις οποίες τις χωρίζουμε στις εξής κατηγορίες : • Γνωστικές ανάγκες • Συγκινησιακές ανάγκες • Ανάγκες ολοκλήρωσης (αυτοπεποίθηση, σταθερότητα) • Ανάγκες ολοκλήρωσης (ενδυνάμωση επαφών) • Διαφυγή ή μείωση τάσεων αναγκών Πρώτη φορά σαν ενημερωτικό έντυπο συναντάται στην ιστοριογραφία του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Η πορεία ωστόσο της σύγχρονης ειδησιογραφίας ξεκινά τον 17ο αιώνα όπου και κυκλοφόρησαν οι πρώτες εφημερίδες που ανταποκρίνονταν στην ανάγκη της πραγματικής ενημέρωσης. Οι πρώτες προσπάθειες για την 1η ελληνόφωνη εφημερίδα έγινε τον 18ο αιώνα και το 1784 δόθηκε άδεια στον Γεώργιο Βενδότη για την έκδοσή της εκτός όμως των ελληνικών συνόρων. Μετά από 2 μήνες όμως απαγορεύθηκε η κυκλοφορία της. Στη χώρα μας η ελευθερία του τύπου διακηρύχτηκε για πρώτη φορά στο συνταγματικό σχέδιο του Ρήγα Βελεστινλή. Στη σημερινή εποχή οι συνθήκες έχουν αλλάξει πολύ και στην ελληνική αγορά υπάρχει πληθώρα παρόμοιων τίτλων. Οι αναγνώστες πλέον όμως περισσότερο «ξεφυλλίζουν» τις εφημερίδες παρά τις διαβάζουν και αναπόσπαστο στοιχείο-κίνητρο για την αγορά μιας εφημερίδας αποτελούν τα ένθετα αλλά και τα δώρα που βάζουν οι εφημερίδες (dvd). Τους αναγνώστες θα μπορούσαμε να τους χωρίσουμε σε απαιτητικούς, κατασταλαγμένους, επιφανειακούς και προσφορολάγνους. Τις εφημερίδες θα μπορούσαμε να τις χωρίσουμε σε ημερήσιες, εκδόσεις Σαββάτου και Κυριακάτικες, τοπικές, οικονομικές, αθλητικές. Οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής όμως συνετέλεσαν στην δημιουργία και στην ανάπτυξη μιας νέας κατηγορίας εφημερίδων, τις δωρεάν (free press) πρώτα στην Ευρώπη και αργότερα στην Ελλάδα. Έχουν γίνει αρκετές μελέτες από ερευνητές/μελετητές για το ποιο μέσο προτιμούν οι καταναλωτές για της ενημέρωσή τους, αν εμπιστεύονται τις εφημερίδες και τι είδους θέματα τους ενδιαφέρουν σε μια εφημερίδα. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διεξαγωγή έρευνας για να δημιουργηθεί μια νέα δωρεάν εφημερίδα (free press). Με βάση λοιπόν τις αναλύσεις που έγιναν στα δεδομένα που προέκυψαν από την έρευνα διαπιστώθηκαν τα εξής συμπεράσματα : • Το πιο συνηθισμένο μέρος για να διαβάσουν μια free press εφημερίδα είναι στο μετρό ή σε κάποιο σταθμό του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου. Επίσης free press πλέον διαβάζουν οι αναγνώστες και σε καφετέριες. • Οι περισσότεροι αναγνώστες free press είναι γυναίκες ενώ αρκετός είναι και ο αριθμός των ανδρών αναγνωστών. • Οι πιο πολλοί αναγνώστες ανήκουν στο ηλικιακό γκρουπ 19-25 και 26-35. • Οι περισσότεροι αναγνώστες των free press συνηθίζουν να διαβάζουν 2-3 φορές την εβδομάδα τέτοιου είδους εφημερίδες, ενώ αρκετοί είναι και αυτοί που τις διαβάζουν κάθε μέρα. Αυτοί είναι όσοι χρησιμοποιούν το μετρό και το τρένο καθημερινά πηγαίνοντας στις δουλειές τους. • Αρκετοί αναγνώστες δηλώνουν πως αν και είναι δωρεάν αυτές οι εφημερίδες τις εμπιστεύονται για την ενημέρωσή τους. • Προτιμούν μια εφημερίδα να έχει διάφορα θέματα και όχι ειδική θεματολογία (πχ υγεία).el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleBusiness plan για την έκδοση μίας νέας δωρεάν (free press) εφημερίδας.el
heal.titleBusiness plan for the edition of a new free newspaper.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΚλάδου, Στέλλαel
heal.advisorNameKladou, Stellaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)