Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study of factors influencing the decision of firms to adopt international advertising unchanged for the Greek market: the case of Benetton.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαλλιντέρη, Λεμονιάel
dc.creatorΙατρού, Μαριλέναel
dc.creatorKallinteri, Lemoniaen
dc.creatorIatrou, Marilenaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:13:15Z
dc.date.available2016-03-15T17:13:15Z
dc.date.issued2009-02-10T16:21:33Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6969
dc.description.abstractΗ πτυχιακή αυτή ασχολείται με τη διεθνή διαφήμιση και τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση διεθνούς διαφήμισης στην ελληνική αγορά. Μέσω άρθρων και βιβλίων από γνώμονες του θέματος καθώς και γνώσεις και εμπειρίες σημαντικών στελεχών πολυεθνικών εταιρειών που δόθηκαν μέσω ηλεκτρονικής συνέντευξης έγινε σημαντική προσπάθεια ώστε να αποδοθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα , ώστε να προκύψουν ερωτήματα και να δοθούν τα συμπεράσματα. Αναλύεται εκτενεστέρα η θεωρία του μάρκετινγκ και η σύνδεση της με τις ελληνικές επιχειρήσεις. Δίνονται ορισμοί από σημαντικούς επιστήμονες όπου προκύπτει αν το μάρκετινγκ είναι επιφανειακό ή όχι. Ο στρατηγικός σχεδιασμός του μαρκετινγκ έχει αναπτυχθεί στο μέγιστο από ορισμούς, αναφορές για τη σημασία του, αναλύσεις για τον ρόλο του μαρκετινγ στο στρατηγικό σχεδιασμό, ανάπτυξη στις εναλλακτικές στρατηγικές επιλογής αγοράs-στόχου και σε άλλες κατηγορίες του, όπως οι στρατηγικές ανταγωνισμού, οι στρατηγικές ανάπτυξης και οι στρατηγικές εισόδου σε νέες αγορές. Δεν εξαιρέθηκε, βεβαιως, το φιανόμενο της παγκοσμιοποίησης που οδηγεί στην εφαρμογή του διεθνούς μαρκετινγκ και της παγκόσμιας στρατηγικής, ώστε οι επιχειρήσεις να αποκτήσουν μεγαλύτερο μερίδιο στην αγόρασε αυτό το σημείο αναφέρονται πάλι ορισμοι μαρκετινγκ, κίνητρα τα οποία οδηγούν στην διεθνοποίηση μίας επιχείρησης, στρατηγικές εισόδου σε διεθνεις αγορές, παγκόσμια στρατηγική και παγκόσμια προγραμματά προώθησης έπειτα από εκτενή επεξήγηση του όρου της διαφήμισης. Βεβαίως, μετά από την ανάλυση αυτών των θεμάτων, σειρά έχει το brand name μίας εταιρείας για τη σημασία του ρόλου που διακατέχει σε όλη αυτή τη διαδικασία. Επακόλουθο παράδειγμα, είναι η Benetton, πολυεθνική εταιρεία δημοφιλή και πετυχημένη με προκλητικές αλλά και βραβευμένες διαφημίσεις.Η διεκπεραίωση της εργασίας γίνεται με την διεξαγωγή έρευνας, που οδηγεί στη συλλογή χρήσιμων απαντήσεων και εξετάζεται με προσοχή όλο το υλικό της έχοντας απώτερο σκοπό την εύρεση του επιθυμητού αποτελέσματος.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την απόφαση των επιχειρήσεων να υιοθετήσουν αυτούσια τη διεθνή διαφήμιση για την ελληνική αγορά: περίπτωση Benetton.el
dc.titleStudy of factors influencing the decision of firms to adopt international advertising unchanged for the Greek market: the case of Benetton.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαλλιντέρη, Λεμονιάel
heal.creatorNameΙατρού, Μαριλέναel
heal.creatorNameKallinteri, Lemoniaen
heal.creatorNameIatrou, Marilenaen
heal.publicationDate2009-02-10T16:21:33Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6969
heal.abstractΗ πτυχιακή αυτή ασχολείται με τη διεθνή διαφήμιση και τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση διεθνούς διαφήμισης στην ελληνική αγορά. Μέσω άρθρων και βιβλίων από γνώμονες του θέματος καθώς και γνώσεις και εμπειρίες σημαντικών στελεχών πολυεθνικών εταιρειών που δόθηκαν μέσω ηλεκτρονικής συνέντευξης έγινε σημαντική προσπάθεια ώστε να αποδοθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα , ώστε να προκύψουν ερωτήματα και να δοθούν τα συμπεράσματα. Αναλύεται εκτενεστέρα η θεωρία του μάρκετινγκ και η σύνδεση της με τις ελληνικές επιχειρήσεις. Δίνονται ορισμοί από σημαντικούς επιστήμονες όπου προκύπτει αν το μάρκετινγκ είναι επιφανειακό ή όχι. Ο στρατηγικός σχεδιασμός του μαρκετινγκ έχει αναπτυχθεί στο μέγιστο από ορισμούς, αναφορές για τη σημασία του, αναλύσεις για τον ρόλο του μαρκετινγ στο στρατηγικό σχεδιασμό, ανάπτυξη στις εναλλακτικές στρατηγικές επιλογής αγοράs-στόχου και σε άλλες κατηγορίες του, όπως οι στρατηγικές ανταγωνισμού, οι στρατηγικές ανάπτυξης και οι στρατηγικές εισόδου σε νέες αγορές. Δεν εξαιρέθηκε, βεβαιως, το φιανόμενο της παγκοσμιοποίησης που οδηγεί στην εφαρμογή του διεθνούς μαρκετινγκ και της παγκόσμιας στρατηγικής, ώστε οι επιχειρήσεις να αποκτήσουν μεγαλύτερο μερίδιο στην αγόρασε αυτό το σημείο αναφέρονται πάλι ορισμοι μαρκετινγκ, κίνητρα τα οποία οδηγούν στην διεθνοποίηση μίας επιχείρησης, στρατηγικές εισόδου σε διεθνεις αγορές, παγκόσμια στρατηγική και παγκόσμια προγραμματά προώθησης έπειτα από εκτενή επεξήγηση του όρου της διαφήμισης. Βεβαίως, μετά από την ανάλυση αυτών των θεμάτων, σειρά έχει το brand name μίας εταιρείας για τη σημασία του ρόλου που διακατέχει σε όλη αυτή τη διαδικασία. Επακόλουθο παράδειγμα, είναι η Benetton, πολυεθνική εταιρεία δημοφιλή και πετυχημένη με προκλητικές αλλά και βραβευμένες διαφημίσεις.Η διεκπεραίωση της εργασίας γίνεται με την διεξαγωγή έρευνας, που οδηγεί στη συλλογή χρήσιμων απαντήσεων και εξετάζεται με προσοχή όλο το υλικό της έχοντας απώτερο σκοπό την εύρεση του επιθυμητού αποτελέσματος.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την απόφαση των επιχειρήσεων να υιοθετήσουν αυτούσια τη διεθνή διαφήμιση για την ελληνική αγορά: περίπτωση Benetton.el
heal.titleStudy of factors influencing the decision of firms to adopt international advertising unchanged for the Greek market: the case of Benetton.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, διαφημιστική εκστρατεία, στρατηγικό μάρκετινγκ, διεθνές μάρκετινγκel
heal.keywordmarketing, advertising campaign, strategic marketing, international marketingen
heal.advisorNameΖέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέταel
heal.advisorNameZerva, Magdalini-Violetaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)