Τουριστικό μάρκετινγκ.
Tourism marketing.
![Thumbnail](/bitstream/handle/20.500.12688/6983/2005Smaragdaki.pdf.jpg?sequence=2&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2008-2-28TAuthor
Σμαραγδάκη, Θεονύμφη
Smaragdaki, Theonymfi
Metadata
Show full item recordAbstract
Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι από τη φύση τους άυλες, που σημαίνει ότι δεν μπορούν να δειγματιστούν ή εξεταστούν, πριν αγοραστούν από τους πιθανούς τουρίστες. Το γεγονός αυτό αποτελεί αναμφίβολα την πιο κρίσιμη άποψη της εμπορικής συναλλαγής που πραγματοποιείται μεταξύ του πωλητή και του αγοραστή μιας τουριστικής υπηρεσίας. Αυτό κάνει το μάρκετινγκ των τουριστικών υπηρεσιών πολύ πιο εύκολο απ’ αυτό των τουριστικών αγαθών επειδή δεν αντιμετωπίζονται τα συνηθισμένα προβλήματα διανομής υλικών προϊόντων και δεν τίθεται θέμα αποθήκευσης των τουριστικών υπηρεσιών πριν αυτές προσφερθούν σε πελάτες. Όμως οι τουριστικές υπηρεσίες παρουσιάζουν κάποια μειονεκτήματα. Το γεγονός ότι ένας τουριστικός πράκτορας, για παράδειγμα, δε χρειάζεται να αγοράσει τουριστικά προϊόντα που ζητά η πελατεία πριν τα πουλήσει σ’ αυτήν, μειώνει την υπευθυνότητα του στις πωλήσεις που πραγματοποιεί
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info