Εμφάνιση απλής εγγραφής

Travel agencies.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΖαραβάη, Λύδιαel
dc.creatorΝούσια, Λαμπρινήel
dc.creatorZaravai, Lydiaen
dc.creatorNousia, Lamprinien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:13:44Z
dc.date.available2016-03-15T17:13:44Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6989
dc.description.abstractΕίναι φανερό πως τα ταξιδιωτικά πρακτορεία αποτελούν το σημαντικότερο κομμάτι της τουριστικής βιομηχανίας , συνδέοντας το τουριστικό προϊόν με την τουριστική ζήτηση. Δηλαδή τα τουριστικά πρακτορεία μεσολαβούν στο να ενημερωθεί ο πελάτης πάνω στις υπηρεσίες που προσφέρονται σε κάθε περιοχή από τις υπόλοιπες τουριστικές επιχειρήσεις π.χ. ξενοδοχεία. Ο ρόλος τους είναι καταλυτικός για τους τουριστικούς προορισμούς, καθώς συντελούν σημαντικά στην αύξηση ή μείωση των επισκεπτών/ τουριστών σε μια χώρα, άρα και στο οικονομικό κέρδος αυτής. Είναι η πρώτη επαφή του καταναλωτή με το προσφερόμενο προϊόν, οπότε πρέπει να είναι και η καλύτερη. Τα ταξιδιωτικά πρακτορεία στο νομό Ηρακλείου και ειδικότερα στην πόλη του Ηρακλείου, ασχολούνται κυρίως με την πώληση αεροπορικών και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων τόσο για το εσωτερικό της χώρας όσο και για το εξωτερικό. Εκτός από την πώληση εισιτηρίων προσφέρουν επίσης και άλλες υπηρεσίες όπως ανταλλαγή συναλλάγματος, κρατήσεις δωματίων, ενοικίαση αυτοκινήτων μηχανών. Ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί ότι δεν ασχολούνται με τα είδη του εναλλακτικού τουρισμού όπως π.χ. αγροτουρισμός, οικοτουρισμός κ.α. Και αυτό γιατί δεν είναι τόσο διαδεδομένα καθώς επίσης και η αξία των υπηρεσιών που προσφέρουν αυτά τα γραφεία ειδικού τουρισμού είναι αρκετά υψηλή. Ακόμα υπάρχει έλλειψη ειδικευμένου προσωπικού, συνεχείς και μεγάλη διαφήμιση και προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό τα οποία θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην διάδοση και ανάπτυξη αυτών των μορφών τουρισμού. Γι' αυτό το λόγο πρέπει να γίνονται προσλήψεις καλά εκπαιδευμένου και ειδικευμένου προσωπικού, ώστε να μπορεί να αναβαθμιστεί η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και η Πολιτεία μέσω του Υπουργείου Τουρισμού πρέπει να μεριμνήσει για τον προγραμματισμό ενός επιτυχημένου πλάνου προβολής της χώρας μας και των τουριστικών θέλγητρων.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤαξιδιωτικά πρακτορεία.el
dc.titleTravel agencies.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΖαραβάη, Λύδιαel
heal.creatorNameΝούσια, Λαμπρινήel
heal.creatorNameZaravai, Lydiaen
heal.creatorNameNousia, Lamprinien
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6989
heal.abstractΕίναι φανερό πως τα ταξιδιωτικά πρακτορεία αποτελούν το σημαντικότερο κομμάτι της τουριστικής βιομηχανίας , συνδέοντας το τουριστικό προϊόν με την τουριστική ζήτηση. Δηλαδή τα τουριστικά πρακτορεία μεσολαβούν στο να ενημερωθεί ο πελάτης πάνω στις υπηρεσίες που προσφέρονται σε κάθε περιοχή από τις υπόλοιπες τουριστικές επιχειρήσεις π.χ. ξενοδοχεία. Ο ρόλος τους είναι καταλυτικός για τους τουριστικούς προορισμούς, καθώς συντελούν σημαντικά στην αύξηση ή μείωση των επισκεπτών/ τουριστών σε μια χώρα, άρα και στο οικονομικό κέρδος αυτής. Είναι η πρώτη επαφή του καταναλωτή με το προσφερόμενο προϊόν, οπότε πρέπει να είναι και η καλύτερη. Τα ταξιδιωτικά πρακτορεία στο νομό Ηρακλείου και ειδικότερα στην πόλη του Ηρακλείου, ασχολούνται κυρίως με την πώληση αεροπορικών και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων τόσο για το εσωτερικό της χώρας όσο και για το εξωτερικό. Εκτός από την πώληση εισιτηρίων προσφέρουν επίσης και άλλες υπηρεσίες όπως ανταλλαγή συναλλάγματος, κρατήσεις δωματίων, ενοικίαση αυτοκινήτων μηχανών. Ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί ότι δεν ασχολούνται με τα είδη του εναλλακτικού τουρισμού όπως π.χ. αγροτουρισμός, οικοτουρισμός κ.α. Και αυτό γιατί δεν είναι τόσο διαδεδομένα καθώς επίσης και η αξία των υπηρεσιών που προσφέρουν αυτά τα γραφεία ειδικού τουρισμού είναι αρκετά υψηλή. Ακόμα υπάρχει έλλειψη ειδικευμένου προσωπικού, συνεχείς και μεγάλη διαφήμιση και προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό τα οποία θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην διάδοση και ανάπτυξη αυτών των μορφών τουρισμού. Γι' αυτό το λόγο πρέπει να γίνονται προσλήψεις καλά εκπαιδευμένου και ειδικευμένου προσωπικού, ώστε να μπορεί να αναβαθμιστεί η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και η Πολιτεία μέσω του Υπουργείου Τουρισμού πρέπει να μεριμνήσει για τον προγραμματισμό ενός επιτυχημένου πλάνου προβολής της χώρας μας και των τουριστικών θέλγητρων.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤαξιδιωτικά πρακτορεία.el
heal.titleTravel agencies.en
heal.typebachelorThesis
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)