Customer relationship marketing με χρήση των νέων τεχνολογιών στις τουριστικές επιχειρήσεις.
Customer relationship marketing and new technologies for touristic enterprises.

View/ Open
Date
2008-2-28TAuthor
Παναγοπούλου, Σοφία
Panagopoulou, Sofia
Metadata
Show full item recordAbstract
Στα πλαίσια του προγράμματος Διοίκηση Τουριστικών επιχειρήσεων κατατίθεται η παρούσα εργασία , η οποία διαπραγματεύεται την έννοια του Customer Relationship Marketing με χρήση των νέων τεχνολογιών στις τουριστικές επιχειρήσεις. Μέσα από την εργασία παρουσιάζεται η ιστορική εξέλιξη του CRM , η ιδιαίτερη φύση του και τα βασικά χαρακτηριστικά του. Ταυτόχρονα παρουσιάζεται η σχέση και ο βαθμός σημαντικότητας των δημοσίων σχέσεων στον τουριστικό κλάδο και ο διαχωρισμός των δημοσίων σχέσεων από το μάρκετινγκ. Σημαντικό τμήμα της εργασίας πραγματεύεται το Customer Relationship Marketing μέσα από τη χρήση των νέων τεχνολογιών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Αναλύονται η συμβολή και τα αποτελέσματα της χρήσης του διαδικτύου στον τουριστικό κλάδο. Επιπλέον παρουσιάζονται επιμέρους ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής του τουριστικού προϊόντος . Στη συνέχεια αναλύεται μια εμπειρική εφαρμογή του CRM από συγκεκριμένη ξενοδοχειακή μονάδα ( Galaxia Vacation Club) , καθώς επίσης παρατίθενται τα συμπεράσματα της έρευνας και τα αποτελέσματά της.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info