Show simple item record

Establishment, organization and operation of a tourist office with special reference to the design, formulation, promotion and sale of package tours.

Dublin Core metadata

dc.creatorΡηγούτσου, Αντωνίαel
dc.creatorRigoutsou, Antoniaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:13:56Z
dc.date.available2016-03-15T17:13:56Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7002
dc.description.abstractΟι λόγοι που οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν διακοπές είναι ασαφείς. Η ανάγκη τους να ταξιδέψουν, πολλές φορές χαρακτηρίζεται περισσότερο από την επιθυμία τους να ξεφύγουν από την καθημερινότητα παρά το ενδιαφέρον τους να επισκεφτούν άλλα μέρη και να γνωρίσουν καινούριους ανθρώπους. Έρευνες έχουν δείξει ότι υπάρχουν 440 διαφορετικά πράγματα που οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν στις διακοπές τους. Γενικά όμως υπάρχουν δυο μεγάλες κατηγορίες ταξιδιών: Α) εκείνα που γίνονται για διασκέδαση και προσωπικούς λόγους (pleasure/personal travels), όπου ανήκουν τα ταξίδια αναψυχής 3 και ψυχαγωγίας, για αρχαιολογικό και ιστορικό ενδιαφέρον, για λόγους υγείας κ.λ.πel
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΊδρυση, οργάνωση και λειτουργία του τουριστικού γραφείου με ειδική αναφορά στο σχεδιασμό, την διαμόρφωση, προωθηση και πώληση του τουριστικού πακέτου.el
dc.titleEstablishment, organization and operation of a tourist office with special reference to the design, formulation, promotion and sale of package tours.en

healMeta

heal.creatorNameΡηγούτσου, Αντωνίαel
heal.creatorNameRigoutsou, Antoniaen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7002
heal.abstractΟι λόγοι που οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν διακοπές είναι ασαφείς. Η ανάγκη τους να ταξιδέψουν, πολλές φορές χαρακτηρίζεται περισσότερο από την επιθυμία τους να ξεφύγουν από την καθημερινότητα παρά το ενδιαφέρον τους να επισκεφτούν άλλα μέρη και να γνωρίσουν καινούριους ανθρώπους. Έρευνες έχουν δείξει ότι υπάρχουν 440 διαφορετικά πράγματα που οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν στις διακοπές τους. Γενικά όμως υπάρχουν δυο μεγάλες κατηγορίες ταξιδιών: Α) εκείνα που γίνονται για διασκέδαση και προσωπικούς λόγους (pleasure/personal travels), όπου ανήκουν τα ταξίδια αναψυχής 3 και ψυχαγωγίας, για αρχαιολογικό και ιστορικό ενδιαφέρον, για λόγους υγείας κ.λ.πel
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΊδρυση, οργάνωση και λειτουργία του τουριστικού γραφείου με ειδική αναφορά στο σχεδιασμό, την διαμόρφωση, προωθηση και πώληση του τουριστικού πακέτου.el
heal.titleEstablishment, organization and operation of a tourist office with special reference to the design, formulation, promotion and sale of package tours.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστικό πρακτορείο, οργάνωση, τουριστικό πακέτοel
heal.keywordtourist agency, organization, package toursen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)