Το ταξίδι κίνητρο Incentive και η ανάπτυξή του στην Ελλάδα.
Incentive travel and development in Greece.
Abstract
Το ταξίδι κίνητρο αποτελεί έναν από τους πιο κερδοφόρους τομείς της τουριστικής βιομηχανίας. Είναι κάτι από το οποίο όλοι οι επιχειρηματικοί παράγοντες που συμμετέχουν σε αυτό,βγαίνουν κερδισμένοι. Η εταιρεία πελάτης, μπορεί μεν να πληρώνει ένα μεγάλο ποσό στη διοργανώτρια εταιρεία αλλά ο τζίρος που έχει από τις επιπλέον πωλήσεις, είναι κατά πολύ μεγαλύτερος. Οι εργαζόμενοι αναπτερώνουν το ηθικό τους και « γεμίζουν » τις μπαταρίες τους για τη συνέχεια. Η διοργανώτρια εταιρεία κερδίζει από τις πωλήσεις, όπως και ο προορισμός που αποτελείται από ξενοδοχεία, εστιατόρια, μουσεία κτλ . Αυτό το οποίο αξίζει να σημειωθεί, είναι ότι θα μπορούσε αυτός ο θεσμός να γίνει γνωστός σε όλα σχεδόν τα είδη εταιρειών. Όχι μόνο σε ασφαλιστικές ή φαρμακευτικές αλλά και σε οποιαδήποτε εταιρεία καθώς είναι γεγονός ότι ο εργαζόμενος έχει ανάγκη από ένα κίνητρο για να είναι παραγωγικός, ιδιαίτερα σήμερα που οι ρυθμοί της εργασίας έχουν γίνει αφόρητοι. Ο προϋπολογισμός που δίνει μια εταιρεία για ένα τέτοιο ταξίδι, θα πρέπει να είναι σημαντικός, έτσι ώστε να πετύχει το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Γιατί ένα τέτοιο ταξίδι επιβάλλεται να έχει στοιχεία πρωτοτυπίας και πολυτέλειας. Ακόμη αξίζει να σημειωθεί ότι το κράτος θα πρέπει να ξεκινήσει μια διαδικασία διαφήμισης και γνωριμίας του ελληνικού κοινού-εταιρειών με αυτό το είδος κινήτρου παραγωγικότητας εργαζομένων. Να γίνουν γνωστά τα οφέλη του στον ελληνικό χώρο αλλά και να διαφημιστεί η Ελλάδα ως χώρα προορισμού τέτοιων ταξιδιών στο εξωτερικό.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info