Εμφάνιση απλής εγγραφής

Electronic marketing and tourism agencies: effects and modalities.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαδομιχελάκης, Ηλίαςel
dc.creatorΦιλιππάκης, Χαρίλαοςel
dc.creatorPapadomichelakis, Iliasen
dc.creatorFilipakis, Charilaosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:14:36Z
dc.date.available2016-03-15T17:14:36Z
dc.date.issued2010-02-01T09:51:48Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7034
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των δυνατοτήτων εφαρμογής προγραμμάτων Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στα Ταξιδιωτικά Πρακτορεία, η περιγραφή των επιδράσεων που λαμβάνουν χώρα, καθώς και η ανάδειξη των ενδει-κνυόμενων τρόπων εφαρμογής. Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιδιώκει να αναδείξει τις ανάγκες των καταναλωτών σε σχέση με τις τάσεις της αγοράς, να παρουσιάσει τις επιδράσεις στο μοντέλο οργάνωσης ενός Ταξιδιωτικού Πρακτορείου, με δραστηριότητα στο πεδίο του ηλε-κτρονικού μάρκετινγκ και να καταλήξει σε ενδεικνυόμενους τρόπους εφαρμογής ανάπτυξης ταξιδιωτικών πρακτορείων στο χώρο του διαδικτύου. Η διερεύνηση της θεματικής της παρούσας ερευνητικής Εργασίας πραγματοποι-είται εφαρμόζοντας τη βιβλιογραφική έρευνα (Desk research) σχετικά με το ηλε-κτρονικό μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στην οργάνωση των Ταξιδιωτικών Πρα-κτορείων και την έρευνα πεδίου (Field research) για τη διερεύνηση των συνθηκών της αγοράς σχετικά με την προσφορά τουριστικών υπηρεσιών που παρέχονται στην περιοχή διερεύνησης από τα τουριστικά πρακτορεία, καθώς και τη διερεύνηση της δυνατότητας ανάπτυξης νέων δραστηριοτήτων που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και την υφιστάμενη δυνητική ζήτηση.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗλεκτρονικό μάρκετινγκ και ταξιδιωτικά πρακτορεία: επιδράσεις και ενδεικνυόμενοι τρόποι εφαρμογής.el
dc.titleElectronic marketing and tourism agencies: effects and modalities.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαδομιχελάκης, Ηλίαςel
heal.creatorNameΦιλιππάκης, Χαρίλαοςel
heal.creatorNamePapadomichelakis, Iliasen
heal.creatorNameFilipakis, Charilaosen
heal.publicationDate2010-02-01T09:51:48Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7034
heal.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των δυνατοτήτων εφαρμογής προγραμμάτων Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στα Ταξιδιωτικά Πρακτορεία, η περιγραφή των επιδράσεων που λαμβάνουν χώρα, καθώς και η ανάδειξη των ενδει-κνυόμενων τρόπων εφαρμογής. Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιδιώκει να αναδείξει τις ανάγκες των καταναλωτών σε σχέση με τις τάσεις της αγοράς, να παρουσιάσει τις επιδράσεις στο μοντέλο οργάνωσης ενός Ταξιδιωτικού Πρακτορείου, με δραστηριότητα στο πεδίο του ηλε-κτρονικού μάρκετινγκ και να καταλήξει σε ενδεικνυόμενους τρόπους εφαρμογής ανάπτυξης ταξιδιωτικών πρακτορείων στο χώρο του διαδικτύου. Η διερεύνηση της θεματικής της παρούσας ερευνητικής Εργασίας πραγματοποι-είται εφαρμόζοντας τη βιβλιογραφική έρευνα (Desk research) σχετικά με το ηλε-κτρονικό μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στην οργάνωση των Ταξιδιωτικών Πρα-κτορείων και την έρευνα πεδίου (Field research) για τη διερεύνηση των συνθηκών της αγοράς σχετικά με την προσφορά τουριστικών υπηρεσιών που παρέχονται στην περιοχή διερεύνησης από τα τουριστικά πρακτορεία, καθώς και τη διερεύνηση της δυνατότητας ανάπτυξης νέων δραστηριοτήτων που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και την υφιστάμενη δυνητική ζήτηση.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗλεκτρονικό μάρκετινγκ και ταξιδιωτικά πρακτορεία: επιδράσεις και ενδεικνυόμενοι τρόποι εφαρμογής.el
heal.titleElectronic marketing and tourism agencies: effects and modalities.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordταξιδιωτικό πρακτορείο, μάρκετινγκ, τουριστικό μάρκετινγκel
heal.keywordtravel agency, marketing, tourism marketingen
heal.advisorNameΠιτσούλη, Έσθηρel
heal.advisorNamePitsouli, Esthiren
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)