Η στρατηγική των μεγάλων ξενοδοχειακών ομίλων της Κρήτης.
Strategic plans of major hotel groups in Crete.

View/ Open
Date
2010-03-22Author
Τριανταφύλλου, Γιώργος
Triantafyllou, Giorgos
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην Κρήτη, ο τομέας παροχής τουριστικών υπηρεσιών αποτελούσε, ανέκαθεν, τη μεγαλύτερη πηγή εισοδήματος του νησιού. Παρόλα αυτά, ο στρατηγικός σχεδιασμός και η ποιότητα αποτελούσαν έννοιες που δεν λαμβάνονταν συστηματικά υπόψη. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, ωστόσο, η στρατηγική έχει αναδειχθεί στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι και ως ένα από τα πιο κρίσιμα ζητήματα επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και κερδοφορίας των μονάδων. Επομένως, η Στρατηγική των Μεγάλων Ξενοδοχειακών Ομίλων της Κρήτης, και το κατά πόσο έχει συμβάλλει στην πορεία τους, αποτελεί το εφαλτήριο για έναν νέο κύκλο ερευνών, συμπεριλαμβανομένης και της διπλωματικής μου. Στην έρευνα συμμετείχαν 11 όμιλοι που αποτελούνται συνολικά από 42 μονάδες. Τα θέματα που περιλαμβάνονται στην έρευνα, και στα ερωτηματολόγια, χωρίζονται σε 7 κατηγορίες. Η πρώτη έχει να κάνει με το ξεκίνημα των ομίλων και τις τότε δραστηριότητες και στρατηγικές. Η δεύτερη πραγματεύεται τις επεκτάσεις τους ενώ η τρίτη τις αξίες, τους στόχους και τη φιλοσοφία τους. Η τέταρτη ενότητα έχει να κάνει με το εσωτερικό περιβάλλον των μονάδων και το πως είναι οργανωμένες, ενώ αποτελεί τη βασικότερη ενότητα αφού, περιλαμβάνει τα περισσότερα στοιχεία που μπορούν να διαχωρίσουν τον κάθε όμιλο από τους ανταγωνιστές του. Η πέμπτη ενότητα αφορά το μάρκετινγκ του κάθε ομίλου ενώ η έκτη τα σχέδια για το μέλλον του. Στην τελευταία ενότητα αναπτύσσονται οι σχέσεις κάθε μονάδας με τον ανταγωνισμό.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info