Εμφάνιση απλής εγγραφής

Total quality management for offering hotel services in five star hotels in Crete.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔημητρακόπουλος, Ανδρέαςel
dc.creatorDimitrakopoulos, Andreasen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:14:58Z
dc.date.available2016-03-15T17:14:58Z
dc.date.issued2010-03-02T12:13:18Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7046
dc.description.abstractΣτη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας πιστεύεται ότι μπορούμε να φθάσουμε στο αναβαθμισμένο αποτέλεσμα αν συνεχώς προσπαθούμε να το βελτιώσουμε. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας υιοθετήθηκε από επιχειρήσεις παγκοσμίως ως ένα ισχυρό εργαλείο για διαρκή βελτίωση στην επιχειρηματική επίδοση. Ανάμεσα στους ανταγωνιστικούς παράγοντες, μόνο η ποιότητα είναι ικανή να ανοίξει αγορές στη διεθνοποιημένη κοινωνία (Lipovatz, 1998). Η ποιότητα των υπηρεσιών, είναι ένα βασικό συστατικό της στρατηγικής μάρκετινγκ των υπηρεσιών. Η αποτελεσματική διοίκηση της ποιότητας των υπηρεσιών, ξεκινάει από την αξιόπιστη και ακριβή μέτρηση της αντίληψης των πελατών για την ποιότητα, ενώ τα αποτελέσματα της μέτρησης αποκαλύπτουν το ύψος της επένδυσης που χρειάζεται προκειμένου να εγκαθιδρυθεί το επιθυμητό επίπεδο ποιότητας . Η επίτευξη των στόχων ποιότητας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, θα πρέπει να εναρμονίζεται πλήρως με τις αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Η εφαρμογή ενός διεθνώς αναγνωρισμένου προτύπου ποιότητας διασφαλίζει την αποτελεσματική διαχείριση της ποιότητας του οργανισμού, και την επίτευξη των αντικειμενικών στόχων της Ανώτατης Διοίκησης. Στο σύγχρονο και εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον που βιώνουν οι κάθε είδους τουριστικές επιχειρήσεις - και ιδίως τα ξενοδοχεία, για τα οποία και θα αναφερθούμε στην έρευνά μας - είναι αναγκαίο να παρακολουθούν και να προσεγγίζουν ορισμένους κρίσιμους παράγοντες. Τέτοιοι παράγοντες που δρουν καταλυτικά στην επιτυχία ή αποτυχία μιας επιχείρησης είναι οι : •Στρατηγικοί παράγοντες στους οποίους περιλαμβάνονται η αγορά, το προϊόν, η τεχνολογία, οι πελάτες και οι προμηθευτές. •Οργανωτικοί παράγοντες και συγκεκριμένα: πολιτικές, διαδικασίες, μέθοδοι και πρακτικές, στρατηγικές, επίλυση προβλημάτων, πίστη, κουλτούρα και μετρήσεις. •Ανθρώπινοι παράγοντες: επίπεδο μόρφωσης, εκπαίδευση, εσωτερικές σχέσεις πελάτη - προμηθευτή, υποκίνηση, ομαδική εργασία, επικοινωνία.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ εφαρμογή των αρχών διοίκησης ολικής ποιότητας στον τομέα παροχής ξενοδοχειακών υπηρεσιών, η περίπτωση των ξενοδοχείων 5* στην Κρήτη.el
dc.titleTotal quality management for offering hotel services in five star hotels in Crete.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔημητρακόπουλος, Ανδρέαςel
heal.creatorNameDimitrakopoulos, Andreasen
heal.publicationDate2010-03-02T12:13:18Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7046
heal.abstractΣτη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας πιστεύεται ότι μπορούμε να φθάσουμε στο αναβαθμισμένο αποτέλεσμα αν συνεχώς προσπαθούμε να το βελτιώσουμε. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας υιοθετήθηκε από επιχειρήσεις παγκοσμίως ως ένα ισχυρό εργαλείο για διαρκή βελτίωση στην επιχειρηματική επίδοση. Ανάμεσα στους ανταγωνιστικούς παράγοντες, μόνο η ποιότητα είναι ικανή να ανοίξει αγορές στη διεθνοποιημένη κοινωνία (Lipovatz, 1998). Η ποιότητα των υπηρεσιών, είναι ένα βασικό συστατικό της στρατηγικής μάρκετινγκ των υπηρεσιών. Η αποτελεσματική διοίκηση της ποιότητας των υπηρεσιών, ξεκινάει από την αξιόπιστη και ακριβή μέτρηση της αντίληψης των πελατών για την ποιότητα, ενώ τα αποτελέσματα της μέτρησης αποκαλύπτουν το ύψος της επένδυσης που χρειάζεται προκειμένου να εγκαθιδρυθεί το επιθυμητό επίπεδο ποιότητας . Η επίτευξη των στόχων ποιότητας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, θα πρέπει να εναρμονίζεται πλήρως με τις αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Η εφαρμογή ενός διεθνώς αναγνωρισμένου προτύπου ποιότητας διασφαλίζει την αποτελεσματική διαχείριση της ποιότητας του οργανισμού, και την επίτευξη των αντικειμενικών στόχων της Ανώτατης Διοίκησης. Στο σύγχρονο και εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον που βιώνουν οι κάθε είδους τουριστικές επιχειρήσεις - και ιδίως τα ξενοδοχεία, για τα οποία και θα αναφερθούμε στην έρευνά μας - είναι αναγκαίο να παρακολουθούν και να προσεγγίζουν ορισμένους κρίσιμους παράγοντες. Τέτοιοι παράγοντες που δρουν καταλυτικά στην επιτυχία ή αποτυχία μιας επιχείρησης είναι οι : •Στρατηγικοί παράγοντες στους οποίους περιλαμβάνονται η αγορά, το προϊόν, η τεχνολογία, οι πελάτες και οι προμηθευτές. •Οργανωτικοί παράγοντες και συγκεκριμένα: πολιτικές, διαδικασίες, μέθοδοι και πρακτικές, στρατηγικές, επίλυση προβλημάτων, πίστη, κουλτούρα και μετρήσεις. •Ανθρώπινοι παράγοντες: επίπεδο μόρφωσης, εκπαίδευση, εσωτερικές σχέσεις πελάτη - προμηθευτή, υποκίνηση, ομαδική εργασία, επικοινωνία.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ εφαρμογή των αρχών διοίκησης ολικής ποιότητας στον τομέα παροχής ξενοδοχειακών υπηρεσιών, η περίπτωση των ξενοδοχείων 5* στην Κρήτη.el
heal.titleTotal quality management for offering hotel services in five star hotels in Crete.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordξενοδοχείο πέντε αστέρων, Κρήτη, διοίκηση ολικής ποιότηταςel
heal.keywordfive stars hotel, Crete, total quality managementen
heal.advisorNameΠιτσούλη, Έσθηρel
heal.advisorNamePitsouli, Esthiren
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)